ارزان ترین یخچال فریزر ایکس ویژن برای خرید قبل از عید

Une photo d'une famille utilisant un réfrigérateur-کاماپرس
لست سکند

مناسب‌ترین زمان برای خانواده‌هایی که در تکاپوی خرید یخچال جدید هستند، همین روزهای پایانی سال است؛ زمانی که افزایش قیمتی هنوز اعمال نشده و می‌توان با مبلغ به مراتب پایین‌تر نسبت به سال جدید، محصول مورد نظر را خریداری کرد. برند ایرانی ایکس ویژن نیز در بازار رقابتی با برندهای مطرحی همچون بوش و ال‌جی، به واسطه کیفیت بالا، قیمت مناسب‎‌ و تنوع محصولات، همواره مورد استقبال کاربران قرار گرفته‌ است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین یخچال فریزر ایکس ویژن برای خرید قبل از عید می‌پردازد.

یخچال فریزر ایکس ویژن ایکس ویژن مدل TT582 AWD

قیمت این یخچال در هنگام تهیه گزارش حدود 25 میلیون و 900 هزارتومان است. این محصول با گنجایش 576 لیتری، جادار محسوب‌شده و با رده انرژی +A بسیار کم‌مصرف در نظر گرفته می‌شود. دریچه گردش هوای هوشمند در این مدل، هوای سرد را به طور یکنواخت داخل یخچال جریان می‌دهد و این اتفاق حفظ تازگی مواد غذایی را به همراه دارد. با برخورداری از این ویژگی‌ها، این یخچال به خانواه‌های پرجمعیت با محدودیت فضای آشپزخانه توصیه می‌شود. یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT582 AWD-کاماپرس

 

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TT582 ASD

این یخچال فریزر ایکس ویژن با قیمت حدودی 26 میلیون و 900 هزارتومان، علیرغم ظاهر جمع و جور، 576 لیتر گنجایش دارد؛ این محصول، با اشغال فضایی محدودتر در آشپزخانه، فضای ذخیره‌سازی حداکثری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و برای خانه‌هایی با آشپرخانه کوچک ایده‌آل است. فریزر این دستگاه، در قسمت بالایی قرار داد و در قسمت یخچال، کشوهایی تعبیه شده که رطوبت و تازگی مواد غذایی، مخصوصا میوه و صیفی‌جات را حفظ می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یخچال بالا فریزر ایکس ویژن مدل TT582 ASD-کاماپرس

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TS665-AWD/ASD

این محصول با قیمت حدودی 32 میلیون و 700 هزارتومان، در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، استیل و تیتانیومی عرضه می‌شود. گنجایش این یخچال ساید بای ساید 597 لیتر است و با رتبه انرژی +A در میان یخچال‌های کم مصرف در نظر گرفته می‌شود. این یخچال از فیلتر ضدباکتری نیز برخوردار است و کاربران از رفع بوی نامطبوع یخچال و مواد غذایی رضایت دارند. این محصول با بهره‌مندی از سیستم خنک‌کنندگی سریع، در مدت زمان کوتاه، مواد غذایی و پروتئینی را به حالت انجماد در می‌آورد و با این کار تا حدود زیادی ارزش غذایی‌شان را حفظ می‌کند.

یخچال و فریزر ایکس ویژن مدل TS665-AWDASD-کاماپرس

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TF541 AWD

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل چهار درب با قیمت حدودی 34 میلیون و 900 هزارتومان به فروش می‌رسد. گنجایش ظرفیت این یخچال و فریزر 541 لیتر است. فناوری AAT بکار رفته در این نسل از یخچال و فریزر، موجب تولید و گردش یون‌های منفی در فضای داخلی یخچال شده و این اتفاق گرد و غبار، باکتری و بوهای نامطبوع درون یخچال را به پایین‌ترین سطح ممکن می‌رساند.

یخچال فریزر ایکس ویژن مدل TF541 AWD-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل S7

این مدل یخچال ساید بای ساید حدود 44 میلیون تومان قیمت دارد. این یخچال 28 فوتی، مجهز به کمپرسور اینورتر است و دمای داخلی یخچال را ثابت نگه می‌دارد. این محصول با گنجایش 556 لیتری، پاسخگوی نیاز خانواده‌های پرجمعیت است. یخچال مذکور  با برخورداری از مینی‌بار، این امکان را به کاربر می‌دهد تا فضایی را برای نگهداری نوشیدنی‌ها در بخش بیرونی یخچال داشته‌ باشد؛ این مسئله کمک شایانی به حفظ نظم قفسه‌های داخلی یخچال می‌کند.

-S7-Automatic-Side-by-Side-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : بستدیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز