بهترین یخچال فریزر ساید بای ساید ایرانی + قیمت

یخچال‌ فریزر ساید بای ساید به علت گنجایش بالا انتخاب مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت است. فضای داخلی این مدل ها به صورت بالا به پایین بوده و دسترسی به موادغذایی را راحت می‌کند. این یخچال‌فریزرها معمولا آب‌سردکن و یخ‌ساز خودکار دارند که مزیت قابل توجهی در این مدل به حساب می آید. همگام با نیاز مصرف کنندگان به فضای بیشتر برای جاگذاری موادغذایی با قیمتی مقرون به صرفه برندهای ایرانی دست به تولید یخچال فریزرهای ساید بای ساید همراه با تکنولوژی های روز دنیا زده اند.

کاماپرس در این گزارش بهترین یخچال‌فریزر ساید بای ساید ایرانی را معرفی و بررسی می‌کند:

1_ یخچال‌فریزر ساید بای ساید 30 فوتی ایکس‌ویژن مدل TS666-AWD/ASD

طراحی زیبا و جادار این یخچال‌فریزر برای آشپزخانه‌های مدرن و خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. تکنولوژی اینورتر این محصول باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیجه طول عمر بیشتر آن می‌شود. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ضدیخ زدگی و سیستم نشت آب آن اشاره کرد. فیلتر ضد باکتری و بو این محصول مانع از انتشار بو بد فضای یخچال فریزر می‌شود. با سیستم قفل کودک این یخچال‌فریزر می‌توانید با وارد کردن رمز درب های آن را قفل کنید.

این محصول آب‌سردکن و یخ‌ساز خودکار دارد. کشو مخصوص در این دستگاه قادر است میوه و سبزیجات را در مدت زمان طولانی سالم و تازه نگه دارد. این یخچال‌فریزر بسیار کم صدا بوده و انجماد و سرمایش سریع دارد. با صفحه نمایش این محصول می‌توانید تنظیمات مختلف را بر یخچال‌فریزر اعمال کنید.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 29 میلیون و 900 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_ یخچال‌فریزر ساید بای ساید 28 فوت ایکس‌ویژن مدل TF540

این یخچال‌فریزر با چهاردر مجزا و تنوع رنگی به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شود. با فعال کردن عملکرد تعطیلات این محصول فرآیند سرماسازی کاهش پیدا کرده که دمای فضای یخچال پایین می آید و در نتیجه به کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. این دستگاه آب‌سردکن و یخ‌ساز خودکار دارد. از ویژگی‌های این یخچال‌فریزر می‌توان به موتور کم صدا و سیستم نوفراست آن اشاره کرد. نمایشگر این محصول مجهز به قفل کودک است. این دستگاه سیستم انجماد و سرمایش سریع دارد و مقادیر زیادی موادغذایی را در خود جای می‌دهد.

قیمت این محصول 31 میلیون تومان است.

3_ یخچال‌فریزر ساید بای ساید 19 فوت پاکشوما مدل 4D RDP 530 W

طراحی منحصر به فرد با چهار در مجزا این یخچال‌فریزر به خوبی با آشپزخانه‌های مدرن امروزی سازگار می‌شود. این محصول آب‌سردکن و یخ‌ساز خودکار دارد. سیستم گردش هوا چندگانه این دستگاه باعث تازگی مواد غذایی شده و آن ها را در طولانی مدت سالم نگه می‌دارد. از مزیت‌های این یخچال‌فریزر می‌توان به موتور قوی و سیستم نوفراست آن اشاره کرد. سیستم عملکرد تعطیلات باعث کاهش مصرف برق و در نتیجه کاهش مصرف انرژی می‌شود. این یخچال‌فریزر سیستم انجماد و سرمایش سریع داشته و کم صدا است.

قیمت این محصول 37 میلیون و 176 هزارتومان است.

4_یخچال‌فریزر ساید بای ساید 35 فوت دوو مدل DS-3730MW

این یخچال‌فریزر با گنجایش بالا برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. این محصول مجهز به سیستم گردش هوا چندگانه است که باعث حفظ تازگی مواد غذایی می‌شود. طراحی چهار درب در کنار زیبایی این یخچال‌فریزر به راحتی با هرنوع دکوراسیونی سازگار می‌شود. این دستگاه مجهز به فیلتر سه لایه Fresh Max Plus  است. فیلتر باکتری زدا در این یخچال فریزر با جذب باکتری مانع از ایجاد کپک شده و فیلتر تصفیه هوا و بو زدایی دارد.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کمپرسور اینورتر برای کاهش مصرف انرژی و عملکرد بدون برفک آن اشاره کرد. این دستگاه آب‌سردکن و یخ‌ساز خودکار دارد. این یخچال‌فریزر شش حسگر کنترل دمای خودکار داشته که باعث تازه و سالم بودن میوه‌ها و سبزیجات می‌شود. این دستگاه مجهز به سیستم کاهش صدا در شب است و از پنل لمسی برای نمایش دما و تنظیمات مربوط به آن می توان استفاده کرد.

قیمت این محصول 65 میلیون و 800 هزارتومان است.

5_یخچال‌فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-3035GW

ظاهر زیبا و گنجایش بالا این یخچال‌فریزر را برای استفاده در خانواده‌های پرجمعیت مناسب می‌کند. این محصول آب‌سردکن و یخ‌ساز داشته و سیستم سرمایش و انجماد سریع دارد. کمپرس اینورتر این دستگاه به کاهش مصرف برق و در نتیجه کاهش مصرف انرژی کمک می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضد رطوبت و فیلتر تصفیه آب آن اشاره کرد. این یخچال‌فریزر محفظه مخصوص نگه‌داری گوشت و کشو میوه و سبزیجات دارد. از مزیت‌های این محصول عیب یاب دیجیتال و چرخ تعبیه شده در زیر دستگاه است که جا به جایی آن را آسان می‌کند. این محصول کاملا بی صدا بوده و نمایشگر اطلاع از زمان تعویض فیلتر دارد.

قیمت این محصول 74 میلیون و 516 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواایکس ویژنپاکشومادوودیجی شهرشهر لوازم‌ خانگیلوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز