بهترین جاروبرقی رباتیک بازار + قیمت

جاروبرقی‌های رباتیک خودکار بوده و از حسگر هوشمند برای تشخیص دقیق محیط و در نهایت پاکیزگی کامل فضا استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها به خوبی از خانه نقشه‌برداری کرده و در بعضی مدل‌ها دستورات صوتی را دریافت می‌کنند. جاروبرقی‌های رباتیک در برابر خدماتی که ارائه می‌دهند، مقرون به صرفه هستند. جاروبرقی رباتیک از شاهکارهای این صنعت محسوب شده و به کمترین مداخله انسان نیاز دارد.

کاماپرس در این گزارش مزایای جاروبرقی رباتیک و بهترین جاروبرقی رباتیک بازار را معرفی و بررسی می‌کند.

مزایای جاروبرقی رباتیک

  • با استفاده از جاروبرقی رباتیک می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید و با خیال راحت کارهای روزمره را انجام دهید. این دستگاه قادر است حتی هنگامی که در خانه نیستید کار خود را انجام داده و شما را از تمیز بودن محیط خانه مطمئن کند.
  • سیستم اسکن پیشرفته در جاروبرقی‌های رباتیک در کمترین زمان از محیط نقشه برداری کرده و با تشخیص موانع، از آسیب وسایل خانه پیشگیری می‌کند. هم‌چنین این دستگاه ارتفاع را شناسایی کرده و سقوط نمی‌کند.
  • با سیستم خودکار این دستگاه نگران شارژ آن نباشید. هنگامی که میزان باتری کاهش پیدا می‌کند، جاروبرقی به ایستگاه شارژ برمی‌گردد و بعد از شارژ کامل کار خود را از سر می‌گیرد.
  • این جاروبرقی‌ها قادر است گرد و غبار را از هرسطحی پاک کند و هنگام قرارگیری بر روی فرش مکش خود را بیشتر کرده تا تمیزکاری به بهترین نحو انجام گیرد.
  • جاروبرقی‌های رباتیک جمع و جور بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به عنوان یک همراه خوب در خانه وظیفه تمیزکاری را بر عهده می‌گیرند.
  • سیستم شناسایی دقیق این مدل جاروبرقی باعث می‌شود به خوبی به زیر مبل و تخت و گوشه دسترسی داشته و گردوغبار را از محیط پاک کند.
  • با اتصال این دستگاه به اپلیکیشن می‌توان جاروبرقی را از راه دور کنترل کرده و مناطق ممنوعه را مشخص کرد.
  • جاروبرقی‌های رباتیک صدای کمی دارند، به طوری که می‌توان به راحتی در طول شب از آن استفاده کرد.
  • این جاروبرقی برای کسانی که مشکلات مفصلی دارند بهترین گزینه است.

پرفروش ترین جاروبرقی رباتیک بازار

1_جاروبرقی شیائومی مدل D10S

این جاروبرقی با قدرت مکش 5000 پاسکال قادر است محیط خانه را به بهترین شکل تمیز کند. در صورت کاهش سطح باتری دستگاه به ایستگاه شارژ برمی‌گردد و بعد از 6 ساعت شارژ مجددا از همان مکان شروع به کار می‌کند. با اپلیکیشن مخصوص شیائومی می‌توانید تنظیمات جاروبرقی را خصوصی سازی کنید. این محصول با هربار شارژ تا 280 دقیقه به طور مداوم کار می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید مناطق ممنوعه و شدت مکش را مشخص کنید. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سنسور تشخیص اجسام و دستیار صوتی آن اشاره کرد که با یک فرمان شروع به کار می‌کند.

این محصول مجهز به برس لاستیکی است که خاک را از روی سطوح جمع می‌کند و محیط را همواره تمیز نگه می‌دارد. سیستم LDS این جاروبرقی فضا را اسکن کرده و برنامه ریزی مسیر را انجام می‌دهد.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 17 میلیون و 200 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

2_جاروبرقی شیائومی لایدستو مدل S1 YM-S1-W03

سنسورهای این جاروبرقی از حساسیت بالایی برخوردار است که به موانع برخورد نکرده و سقوط نمی‌کند. عملکرد ازن زنی این محصول بوی بد کیسه زباله را از بین می‌برد. این دستگاه طبق برنامه‌ای که اعمال می‌کنید تمیزکاری را انجام می‌دهد. این محصول قادر است ذرات ریز گرد و غبار و موی حیوانات را به آسانی جمع کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به کم صدا بودن و افزایش خودکار مکش روی فرش اشاره کرد. دکمه مکانیکی این جاروبرقی از گیرکردن آن به زیر مبل جلوگیری می‌کند. از مزیت‌های این محصول قابلیت ذخیره چندین نقشه و تعیین محدوه ممنوعه است.

قیمت این محصول 29 میلیون و 984 هزارتومان است.

3_جاروبرقی فیلیپس مدل XU3000/01

با یک بار شارژ این جاروبرقی می‌تواند تا 200 دقیقه به صورت مداوم کار کند. ناوبری لیزری 360 درجه این دستگاه فضای خانه را به خوبی اسکن کرده و به خوبی کنج و گوشه‌ها را تمیز می‌کند. این محصول قدرت مکش بسیار بالایی داشته و می‌تواند خرده‌ها را به خوبی جمع کند. در هنگام قرار گرفتن بر روی فرش این دستگاه به طور خودکار قدرت مکش را بالا برده و ذرات گرد و غبار را به خوبی جمع می‌کند. از ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به چهارسطح مکش متفاوت و عملکرد کم صدای آن اشاره کرد. وقتی سطح شارژ محصول کاهش پیدا می‌کند به طور خودکار به ایستگاه برگشته و بعد از شارژ مجدد شروع به کار می‌کند. با اپلیکیشن این دستگاه می‌توانید تنظیمات را خصوصی سازی کرده و ترتیب تمیزکردن اتاق‌ها را مشخص کنید. هم‌چنین این جاروبرقی قادر است زیر مبل و تخت را هم تمیز کند.

قیمت این محصول 39 میلیون و 870 هزارتومان است.

4_جاروبرقی شیائومی مدل X10 Ultra

موتور ژاپنی با مکش 5500 پاسکال این جاروبرقی قادر است با قدرت و دقت بالا گرد و غبار را از سطوح جمع کند. این دستگاه از سنسور و دوربین جلو برای تشخیص موانع استفاده کرده و با ‌چراغ‌های تعبیه شده تمیزکاری در شب و نور کم را آسان می‌کند. از مزیتهای این محصول می‌توان به بالا بردن خودکار تی کشی آن اشاره کرد به طوری که وقتی جاروبرقی بر روی فرش قرار می‌گیرد، پدهای تی کشی بالا رفته و مانع از خیس شدن فرش می‌شود. ایستگاه شارژ این دستگاه مجهز به دو مخزن آب تمیز و کثیف 4.5 لیتری و مخزن جداگانه برای افزودن مایع شست‌شو است. این جاروبرقی قابلیت شارژ سریع دارد و قادر است با یک بار شارژ تا 180 دقیقه مداوم کار کند.

زباله‌هایی که در مخزن 3.2 لیتری جمع می‌شود تا حداقل 75 روز نیاز به تعویض ندارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به تی‌کشی چرخشی برای تمیزکاری بهتر و طراحی خاص بژ رنگ آن اشاره کرد. با وارد کردن تنظیمات حیوان خانگی این محصول برای پیشامدهای احتمالی آماده می‌شود. این جاروبرقی به فرش آسیب نمی‌زند و محیط را به خوبی تمیز می‌کند.

قیمت این محصول 149 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز