‎محبوب ترین یخچال و فریزر دوقلو اسنوا در بازار + قیمت

لست سکند

برند ایرانی اسنوا در سال‌های اخیر با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و فناوری روز دنیا توانسته محصولاتی بادوام و باکیفیت تولید کند ومحبوبیت گسترده‌ای در میان مردم پیدا کند. این برند تاکنون توانسته ۲۵‌درصد از فروش بازار لوازم خانگی را در انحصار خود بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین یخچال‌وفریزر دوقلو اسنوا را معرفی می‌کند.

۱یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این یخچال ۳۶ فوتی با داشتن ظرفیتی معادل ۳۶۸ لیترمی‌تواند برای یک خانواده متوسط مناسب باشد و قادر است حجم زیادی از موادغذایی را در خود جای دهد. این یخچال‌وفریزر دوقلو ازنوع یخچال‌های نوفراست بوده و مانع از تشکیل هرگونه برفک در فضای درونی دستگاه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به وجود آبسردکن و یخ‌ساز اتوماتیک اشاره کرد. با استفاده از صفحه نمایش لمسی تعبیه شدهبر روی بدنه می‌توان میزان دمای دستگاه را تنظیم و کنترل کرد. همچنین، در صورت وجود مشکل و عیبی در دستگاه، بر روی پنل دیجیتال اعلام خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

۲یخچال و فریزر دوقلو مدل SN5-1193GW

قیمت این دستگاه ۳۸ فوتی ۴۵ میلیون تومان است.  یخچال این مدل از ظرفیت ۳۸۷ لیتر و فریزر آن از ۳۸۸ لیتر ساخته شده است. اینمدل می‌تواند به‌راحتی پاسخگوی نیاز بک حانوادخ پرجمعیت باشد. این محصول از دسته یخچال‌های نوفراست بوده که از تشکیل برفکدرون فضای فریزرویحچال فضای درونی یخچال از ۵ طبقه از جنس پیرکس و ۲ طبقه برای نگهدای میوه‌ها و سبزیجات تشکیل شدهاست.

وجود سیستم انجماد و سرمایش سریع یا Quick Cooling در این دستگاه، سرمایش را در سریع‌ترین زمان ممکن به موادغذایی درونیمی‌بخشد. برای مثال در زمان‌های خاموش بودن دستگاه یا پس از اسباب‌کشی، سیستم دستگاه به دمای مناسب می‌رسد و از فاسدشدن موادغذایی جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایا این مدل می‌توان به وجود آبسردکن و یخ‌ساز اتوماتیک اشاره کرد.

۳یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51019GW

قیمت این محصول ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. این یخچال‌وفریزر ۳۶ فوتی از یخچالی با ظرفیت ۳۸۵ لیتر و فریزری با ظرفیت۲۴۰ لیتر طراحی شده است. فضای درونی یخچال از ۵ طبقه، ۴ طبقه در درب و دو کشو میوه و سبزیجات تشکیل شده است. فریزر آننیز از ۵ طبقه و دو کشو تشکیل شده است که می‌تواند موادغذایی منجمد با حجم بسیاری را در خود جای دهد.

وجود سیستم سرمایش سریع در یخچال و انجماد سریع فریزر، موادغذایی را در کمترین زمان ممکن به سرما و حالت انجماد می‌رساند وتازگی و کیفیت موادغذایی را حفظ می‌کند. حالت سرمایش و انجماد سربع را می‌توان از طریق پنل لمسی موجود بر روی بدنه دستگاهبه‌صورت دستی تنظیم کرد.

۴یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1018 / SN5-1018

این محصول با مجهز بودن به کمپرسور نسل جدید High Efficiency مصرف انرژی دستگاه را به حداقل می‌رساند و بازدهی و عملکردآن را افزایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به وجود سیستم سرمایش هوشمند smart cooling اشاره کرد که سببتوزیع یکنواخت و پایدار سرما در تمام نقاط یخچال می‌شود. این محصول نوفراست Nofrost بوده و هیچ‌گونه برفکی در آن تشکیلنمی‌شود.

فضای درونی یخچال این محصول با ظرفیت ۳۶۸ لیتر از ۵ طبقه شیشه‌ای مقاوم و ۲ کشو میوه و سبزیجات تشکیل شده است. فریزر آننیز ۲ طبقه و ۵ کشو دارد. وجود آبریز و یخ‌ساز اتوماتیک از دیگر مزایا این مدل محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به گردش هوای سه‌گانه آن اشاره کرد که هوای سرد را در تمام نقاط یخچال منتقل کرده و طراوت و تازگی موادغذایی را برای مدتیطولانی‌تر حفظ می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “‎محبوب ترین یخچال و فریزر دوقلو اسنوا در بازار + قیمت

  1. سید مرتضی موسوی گفته:

    آن‌وقت می گویند ازدواج کنید بچه 4تا4 درست کنید چطور با این قیمت آن هم برای کالاهای تولید جوانی می تونه زندگی درست کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز