انواع یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا + قیمت

لست سکند

شرکت هیمالیا حدود نیم قرن است که به تولید انواع محصولات برودتی خانگی همچون یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی می‌پردازد. این شرکت در دهه 50 در تهران فعالیت خود را با تولید یخچال و فریزر آغاز کرد و اکنون با پیشرفت تکنولوژی این شرکت با به کارگیری مهندسان و متخصصان ایرانی به تولید انواع یخچال و فریزرهای مدرن می‌پردازد و توانسته سهم قابل توجهی از فروش لوازم خانگی را در انحصار خود بگیرد.

کاماپرس در ادامه انواع یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا را معرفی می‌کند.

1- یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل آیس پول NR440Ip-HFZN337

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 38 میلیون تومان است. این یخچال 34 فوت در دو رنگ سفید چرمی و نقره‌ای طراحی شده است.  آیس پول مجهز به سیستم کنترل هوشمند و عیب‌یابی خودکار است و در صورت بروز هر گونه مشکل در دستگاه، به‌صورت واضح مشکل را بر روی پنل‌های لمسی ال‌ای‌دی اعلام می‌کند. کاربران با استفاده از پنل‌های لمسی می‌توان تنظیمات مرتبط با یخچال و فریزر را تنظیم و کنترل کنند. یخچال دوقلو این مدل با داشتن ظرفیتی معادل 440 لیتر از 4 طبقه و 3 کشو به همراه طبقاتی در درب یخچال تشکیل شده است. فضای درونی فریزر آن نیز با 8 کشور گنجایشی معادل 95 لیتر دارد.

این یخچال با مجهز بودن به سیستم گردش هوای مناسب، بوی نامناسب درون یخچال را از بین می‌برد و بوی خوش مواد غذایی را حفظ می‌کند. حتما بارها برای شما پیش آمده که برای نوشیدن یک لیوان آب خنک در روز چندین مرتبه درب یخچال را باز کنید و این مسئله سبب هدر رفت انرژی و سرمای درونی یخچال می‌شود. این مدل از یخچال هیمالیا با مجهز بودن به آبسردکن و یخ‌ساز دستی، این نیاز کاربران را با حفظ انرژی برطرف می‌سازد و طول عمر بیشتری به دستگاه می‌بخشد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- یخچال و فریزر هیمالیا مدل رومانو پلاس NR440-HFZN337R

قیمت این محصول 41 میلیون تومان است. یخچال این محصول با داشتن ظرفیت 440 لیتر از 5 طبقه و 6 طبقه در درب تشکیل شده است. در قسمت پایین رومانو پلاس هیمالیا دو کشو جهت جای‌گذاری مواد غذایی مثل میوه و سبزیجات به چشم می‌خورد. فریزر آن نیز با داشتن ظرفیتی برابر با 337 لیتر از 8 کشو تشکیل شده است.

این محفظه‌ها با مجهز بودن به کنترل رطوبت (Moisture Balance) قادر است که طراوت و تازگی مواد غذایی و اقلام خوراکی را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند و بدین‌ترتیب از پلاسیدگی میوه‌ها و سبزیجات جلوگیری می‌کند و آنها را مثل روز اول تازه نگه می‌دارد. یخچال این محصول مجهز به هوم بار بوده که سبب تسهیل دسترسی افراد به مواد غذایی مورد نیاز می‌شود و اینگونه مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهد.

3- یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانومرا پلاس NF280P-NR440P

قیمت این محصول 43 میلیون و 200 هزار تومان است. هیمالیا این یخچال 32 فوتی را به آبسردکن و یخ‌ساز اتوماتیک متصل به آب شهری، مجهز کرده است. این امکانات بر روی درب فریزر تعبیه شده است و تنها با فشردن یک دکمه قابل استفاده هستند. فیلتر تصفیه آب موجود بر روی این دستگاه، از انتقال باکتری و آلودگی به نوشیدنی شما جلوگیری می‌کند. این محصول با مجهز بودن به تکنولوژی محافظ آنتی ویروس، باکتری‌های مواد غذایی را از بین می‌برد و مانع از فعال شدن هرگونه باکتری در فضای درونی یخچال می‌شوند.

از دیگر مزایا مدل پانومرا پلاس می‌توان به سیستم عیب‌یاب هوشمند اشاره کرد که به‌صورت الکترونیکی مشکلات فنی یخچال را شناسایی و اعلام می‌کند. یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا به‌ترتیب گنجایشی برابر با 402 و 210 لیتر دارند که می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت بسیار راضی کننده باشد.

4- یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

قیمت این مدل آلفا 47 میلیون و 500 هزار تومان است. این یخچال از نوع یخچال‌های نوفراست بوده که در برابر برفک مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و هیچ‌گونه برفکی در آن‌ها تشکیل نمی‌شود. فضای درونی یخچال این محصول از 5 طبقه، 2 کشو میوه و سبزیجات و تعدادی محفظه در درب برای جای‌گذاری مواد غذایی کم حجم طراحی شده است. فریزر آن نیز 7 کشو دارد که به خوبی می‌توان از فضای آن برای جای‌گذاری مواد غذایی پرحجم بهره برد.

از مزایای این یخچال می‌توان به مجهز بودن آن به آب‌سرد کن و یخ‌ساز اتوماتیک اشاره کرد. از امکانات دیگر این یخچال می‌توان به فیلترهای بهداشتی آن اشاره کرد که هوای درحال گردش داخل یخچال را از هرگونه باکتری و قارچ و بوی بد تصفیه می‌کند و سبب ماندگاری و تازه‌تر ماندن مواد غذایی در طولانی مدت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : هیمالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز