قیمت انواع یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو

قیمت یخچال و فریزر‌های ساید بای ساید دوو براساس ابعاد و امکانات از 43 تا 86 میلیون تومان متغیر است. این برند کره‌ای توانسته با دانش و تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی باکیفیت و مرغوب را به بازار لوازم خانگی عرضه کند و با برندهایی همچون سامسونگ و ال‌جی به رقابت بپردازد. برند دوو به تولید سه مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید، کمبی(بالاوپایین) و یخچال و فریزرهای دوقلو می‌پردازد. محصولات دوو در ایران توسط گروه انتخاب الکترونیک به بازار عرضه می‌شود و این گروه به عنوان نماینده رسمی برند دوو به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه انواع یخچال و فریزر سایدبای‌ساید دوو به همراه قیمت آنها در بازار را معرفی می‌کند؛

1- یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 42 میلیون و 800 هزار تومان است. یخچال ساید بای ساید 29 فوتی دوو از سری پارامو دارای فضایی بزرگ برای جای‌گیری مواد غذایی بوده که می‌تواند برای یک خانواده متوسط بسیار مناسب باشد. این یخچال مجهز به آبسردکن و یخ‌‎ساز اتوماتیک است. یخچال این محصول با ظرفیت 440 لیتر و فریزر آن در ظرفیت 244 لیتر طراحی شده است. از دیگر قابلیت‌های این یخچال می‌توان به وجود هوم بار اشاره کرد که دسترسی افراد به مواد غذایی مورد نیاز را تسهیل می‌بخشد.

فضای درونی این یخچال از 4 طبقه، 2 کشو برای جای‌گذاری میوه و سبزیجات و 5 طبقه در درب یخچال تشکیل شده است. همچنین، فریزر آن از 3 طبقه، 3 کشو و 3 طبقه در درب برای جای‌گذاری مواد غذایی کوچک و کم‌حجم طراحی شده است. این محصول از دسته یخچال و فریزرهای نوفراست محسوب می‌شود هیچ‌گونه برفکی در آن دیده نمی‌شود و برفک‌ها توسط پنل‌های خنک کننده از بین می‌روند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- یخچال و فریزر ساید باید ساید دوو مدل DS-3320SS

قیمت این یخچال و فریزر 51 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول مجهز به سنسورهای کنترل دما است که به‌صورت اتوماتیک میزان دمای یخچال و فریزر را اندازه‌گیری می‌کند و سرمایش مورد نیاز آن را تامین می‎‌کند. بدین‌ترتیب، سرمایشی یکنواخت در فضای درونی یخچال پخش می‌شود که مواد غذایی همچون میوه و سبزیجات و مواد پروتئینی را برای مدتی طولانی تازه و سالم نگه می‌دارد. وجود فیلتر تصفیه آب، فیلتر تصفیه هوا و سنسور دمای خودکار از دیگر قابلیت‌های این یخچال کارآمد به‌شمار می‌رود.

از دیگر امکانات این یخچال می‌توان به آب‌سردکن خودکار متصل به آب شهری و یخ‌ساز اتوماتیک اشاره کرد. این یخچال 32 فوتی مجهز به هوم‌بار (درب کوچک روی درب اصلی یخچال) بوده که به وسیله آن می‌توان به‌سرعت به مواد غذایی مورد نیاز دست پیدا کرد و میزان انرژی مصرفی را کاهش داد.

3- یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

قیمت این یخچال و فریزر ساید بای ساید 54 میلیون تومان است. دوو این مدل را در دو رنگ نقره‌ای و استیل تولید می‌کند و با ظرفیت بزرگی که دارد، قادر است بسیاری از مواد غذایی حجیم را در خود جای دهد. بنابراین، این یخچال و فریزر 32 فوتی با گنجایش کلی 830 لیتر می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه بسیار مناسبی باشد.

این دستگاه مجهز به سیستم هوشمند الکترونیک کنترل دما است که با تحلیل دما داخل و بیرون یخچال، میزان سرمایش مورد نیاز فضای یخچال را به صورت اتوماتیک کنترل می‌کند. این امر سبب، حفظ کیفیت و طراوت مواد غذایی همچون میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می‌شود. این محصول به یخ‌ساز اتوماتیک و آبسرد‌کن متصل به آب شهری است که دسترسی به نوشیدنی‌هایی خنک را در هر لحظه فراهم می‌سازد.

4- یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DS-3330SS

قیمت این محصول 61 میلیون و 600 هزار تومان است. این یخچال ساید بای ساید با گنجایش 32 فوت در دو رنگ سفید متالیک و استیل به بازار عرضه شده است. شرکت دوو این مدل را به کمپرسور اینورتر دیجیتال مجهز کرده است که نوسان دمای داخلی یخچال را به حداقل می‌رساند و برای مدت زمان طولانی‌تری کیفیت مواد غذایی را حفظ می‌کند. این محصول مجهز به آبریز متصل به آب شهری و یخ‌ساز اتوماتیک است.

این محصول مجهز به فناوری سرمایش فلزی Metal Cooling بوده که قادر است سرمای یخچال را با سرعت بالا بعد از هر بار باز و بسته کردن حفظ کند. همچنین، این فناوری در مواقع قطعی برق می‌تواند سرمایش بیشتری را در یخچال نگه‌دارد. سامانه فیلترینگ بکاررفته در این محصول، بوهای نامطبوع، آلودگی و باکتری‌ها را از بین می‌برد و بوی خوش مواد غذایی را حفظ می‌‎کند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : دوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز