قیمت انواع زودپز خارجی در بازار

قیمت انواع زودپز از یک تا 40 میلیون تومان متغیر است. زودپز یکی از لوازم ضروری در هر آشپزخانه‌ای است که با کمک گرفتن از فشار بخار آب فرایند پخت و پز را تسریع کرده و در کمترین زمان ممکن غذایی خوش طعم را می‌توان به وسیله آن طبخ کرد. زودپز‌ها علاوه بر عملکرد سریع، در مصرف انرژی و زمان نیز صرفه‌جویی کرده و طعم و مواد مغذی موجود در غذا را حفظ می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه قیمت انواع زودپز خارجی در بازار را معرفی می‌کند.

1- زودپز دوقلو تفال مدل پلاس گنجایش

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول با وزن 3500 گرم و در گنجایش 7 لیتر طراحی شده است. جنس بدنه این زودپز از استیل بوده و درب آن جنسی از شیشه دارد. دسته‌های این زودپز از عایق تولید شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت از خود نشان می‌دهند. زودپز تفال را می‌توان یک محصول سه کاره دانست که می‌توان از آن به‌عنوان قابلمه، زودپز و بخارپز بهره برد. این محصول دارای سبد بخارپز بوده و می‌توان به وسیله آن انواع مواد غذایی همچون ماهی، گوشت و سبزیجات را با بخار آب طبخ کرد و یک غذای سالم و رژیمی تهیه کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- زودپز کرکماز مدل Turbo A155

قیمت این زودپز 5 لیتری 4 میلیون و 140 هزار تومان است. این محصول یکی از زودپزهای روگازی برند کرکمازی ترکیه‌ای بوده که کارایی راحت و بسیار آسانی دارد. جنس بدنه و درب این محصول از استیل و جنس دستگیره آن از باکالیت نسوز ساخته شده است. این محصول با برخورداری از کف چند لایه، گرما و حرارت را به درون زودپز و مواد غذایی موجود در آن انتقال می‌دهد. برای شست‌و‌شو این زودپز از ماشین ظرفشویی نیز می‌توان بهره برد.

3- زودپز دسینی مدل 6006

قیمت این زودپز 4 میلیون و 500 هزار تومان است. زودپز برقی دسینی گنجایشی معادل 6 لیتر دارد و می‌تواند برای استفاده خانواده‌هایی با جمعیت متوسط بسیار مناسب باشد. جنس بدنه زودپز دسینی از استیل ضدزنگ بوده که مقاومت آن را بالا برده است. بر روی بدنه این دستگاه صفحه نمایش ال‌ای‌دی جهت تنطیم دما تعبیه شده است که به وسیله آن می‌توان دما و زمان پخت موادغذایی را به صورت دلخواه تنظیم کرد. این دستگاه با داشتن توان مصرفی 1000 واتی عملکرد سریعی در پخت و پز مواد غذایی دارد. تیوب سیلیکونی درب این زودپز قابلیت جداشوندگی دارد و می‌توان آن را به صورت جداگانه تمیز کرد. با شست و شوی این تیوب از ورود آلودگی و باکتری به درون زودپز جلوگیری خواهد شد.

4- زودپز میگل مدل GPC 106

قیمت زودپز میگل 5 میلیون و 500 هزار تومان است. زودپز میگل یک مولتی کوکر بوده که از کارایی بسیار بالایی برخودار است. این زودپز مجهز به 12 برنامه پخت پیش فرض است که می‌توان به وسیله آن انواع خورشت، سوپ، آبگوشت، برنج، ته دیگ، ته چین، کیک و غیره را فراهم آورد. این زودپز با داشتن ظرفیت 6 لیتر برای استفاده خانواده‌های کوچک و متوسط می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. با استفاده از صفحه نمایشگر لمسی تعبیه شده بر روی محصول می‌توان انواع برنامه پخت و زمان مورد نیاز آن را انتخاب کرد.

5- زودپز دوقلو GIFFINI مدل Natura-G01

قیمت این زودپز ایتالیایی 12 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول دارای دو ظرفیت 4 و 6 لیتری همراه با درب کلیپسو به بازار عرضه شده است. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضدزنگ و درب آن از ترکیب شیشه و استیل ساخته شده است. زودپز جیفینی دارای کفه 5 لایه بوده که حرارت و گرما را به صورت یکنواخت به درون زودپز منتقل می‌کند و باعث پخت سریع و هماهنگ موادغذایی می‌شود. همچنین، این زودپز مجهز به دو نوع پخت سریع و متوسط بوده که می‌توان هر یک را به‌صورت دلخواه انتخاب کرد. بر روی این محصول 2 سوپاپ اطمینان تعبیه شده و دسته‌های آن از باکالیت نسوز تولید شده است. دسته تاشو این محصول سبب شده تا فضای کمتری از محیط را اشغال کند. این محصول با داشتن درب اضافی پیرکس به عنوان قابلمه نیز قابل استفاده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دسینیمیگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت انواع زودپز خارجی در بازار

  1. نهال رستمی گفته:

    میگل کلا برند خوبیه و محصولات باکیفیتی هم داره که از نظر قیمتی هم مناسبه به نظرم و ظاهری هم خوبن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز