پرفروش ترین اسپرسو ساز بازار + قیمت

لست سکند

با استفاده از اسپرسوساز می‌توان انواع نوشیدنی‌هایی همچون قهوه، موکا، لاته، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو و غیره را با عملکردی سریع و با بالاترین کیفیت در عطر و طعم تهیه کرد. از اسپرسوساز می‌توان در محیط خانه نیز بهره برد و علاوه بر تهیه یک نوشیدنی غلیظ و خوشمزه، هزینه‌های مرتبط با تهیه قهوه از بیرون را نیز کاهش داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین اسپرسوسازهای در بازار را معرفی می‌کند؛

1- اسپرسوساز زیگما مدل rl222

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 650 هزار تومان است. این دستگاه با وزن 4 کیلوگرم دارای فشار بخار 15 بار واقعی و توان 850 وات است. این محصول مجهز به خروجی عصاره قهوه، نازل بخار آب و مخزن آب 1.6 لیتری است. از جمله ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به سیستم خاموشی خودکار و قابلیت تنظیم میزان بخار دستی اشاره کرد.

این محصول مجهز به دسته گروپ است که که قهوه آسیاب شده برای عصاره گیری در آن قرار می گیرد. با این دستگاه می‌توان نوشیدنی‌هایی همچون اسپرسو، آب جوش، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، آمریکانو، لانگو و شیر گرم تهیه کرد. اسپرسوساز زیگما يك دستگاه پر قدرت و كاملاً كاربردی برای مصارف خانگی و يا كافه‌های كوچك است.

راز آسمان پایتخت

2- اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

قیمت این محصول 5 میلیون تومان است. این دستگاه مجهز به موتور ایتالیایی قدرتمند با فشار20 بار و ظرفیت 1100 وات است که سبب شده قهوه خروجی غلظتی عالی داشته باشد. اسپرسوساز مباشی مجهز به قابلیت تنظیم میزان بخار است که می‌توان به وسیله آن فوم شیر را با غلظت‌های متفاوت با تنظیم بخار خروجی بدست آورد. این دستگاه با مجهز بودن به فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ این قابلیت را دارد که قهوه اسپرسو پرخامه و غلیظی را برای شما تهیه کند.

این دستگاه مجهز به سیستم قظع خودکار است که در صورت عدم کار با دستگاه بعد از سی دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. به وسیله این دستگاه می‌توان انواع نوشیدنی‌هایی همچون اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، موکا را تهیه کرد. این محصول از دسته اسپرسوسازهای خانگی و صنعتی محسوب می‌شود که می‌توانید آن را در خانه، سوپرمارکت‌ها، کافی‌شاپ‌ها و محل کار استفاده کنید.

3- اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

قیمت این اسپرسوساز 7 میلیون و 250 هزار تومان است. این محصول در وزن 5 کیلوگرم و با جنس بدنه فلز طراحی شده است. این دستگاه مجهز به اسپرسوساز خودکار است که به راحتی و با بالاترین کیفیت قهوه اسپرسو شما را آماده می‌کند. اسپرسوساز دلونگی دارای فشار بخار 15 بار، توان قدرت هزار و 350 وات و ظرفیت مخزن آب 1.1 لیتری است. سیستم قطع خودکار از جمله ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌رود که در صورت عدم کار با اسپرسوساز آن را به صورت اتوماتیک پس از 30 دقیقه خاموش می‌کند. با این دستگاه می‌توانید نوشیدنی‌هایی همچون اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو در منزل یا محل کار خود تهیه کنید.

4- اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

قیمت این محصول 9 میلیون و 500 هزار تومان است. این دستگاه از دسته اسپرسوساز‌های نیمه صنعتی و حرفه‌ای به‌شمار می‌رود که می‌تواند گزینه مناسبی جهت استفاده در کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد. این محصول با وزن 6 کیلوگرم، توان هزار و 450 وات، فشار بخار 15 بار و ظرفیت مخزن 1.7 لیتری طراحی شده است. اسپرسوساز نوا دارای گروپ دبل شات است که به وسیله آن می‌توان به صورت همزمان دو فنجان قهوه آماده کرد. این دستگاه از جنس بدنه استیل به همراه صفحه عریضی جهت گرم نگه داشتن فنجان‌ها طراحی شده است.

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم خاموشی خودکار، امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل، سیستم شست‌و‌شو‌ی خودکار و امکان تنظیم بخار خودکار اشاره کرد. این دستگاه قادر است در طی روز 80 الی 130 شات اسپرسو آماده کند بنابراین، می‌تواند گزینه مناسبی برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها باشد. با اسپرسوساز نوا می‌توان آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، ماکیاتو، کاپوچینو و موکا تهیه کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ترین اسپرسو ساز بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز