پر فروش ترین ماشین لباسشویی آبسال در بازار

لست سکند

در سال‌های اخیر با ممنوعیت واردات لوازم خانگی سهم فروش تولیدات داخلی افزایش یافته است به‌طوری که ماشین لباسشویی‌های ایرانی حدود 50 درصد از فروش بازار داخلی را به دست گرفته اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

آبسال از جمله برندهای ایرانی است که به تولید انواع کولر، بخاری، ماشین لباسشویی اتوماتیک و غیره می‌پردازد. برند آبسال در سال 1392 در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران شناخته شد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی آبسال را معرفی می‌کند؛

1- ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE5307-W

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 9 میلیون و 700 هزار تومان است. ظرفیت دیگ این محصول 5 کیلوگرم است و موتور تسمه ای آن با سرعت 700 دور در دقیقه می‌چرخد. این ماشین از برنامه‌هایی همچون شست و شوی سریع و آبکشی پشتیبانی می‌کند. شست و شوی سریع در این مدل تنها 19 دقیقه زمان می‌برد. این محصول با داشتن سیستم عیب یابی خودکار، هرگونه خرابی را بر روی صفحه نمایش اعلام می‌کند. همچنین، این لباسشویی براساس وزن لباس، میزان ورودی آب را تنظیم و کنترل می‌کند و موجب کاهش مصرف انرژی آب و برق می‌شود. این دستگاه مجهز به تایمر زمان‌بندی است که شما می‌توانید مدت زمان شست و شو آن را از قبل مشخص کنید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE6310-W

قیمت این ماشین لباسشویی 11 میلیون و 250 هزار تومان است. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم قفل کودک، سیستم هوشمند کنترل آب مصرفی آن اشاره کرد. این دستگاه با داشتن رده انرژی +A از دسته ماشین لباسشویی‌های کم مصرف محسوب می‌شود. این محصول برنامه‌های متنوعی جهت شست و شوی لباس‌های تیره، لباس‌های کودکان و شست و شوی سریع دارد. این لباسشویی مجهز به موتور Universal که هزار دور در دقیقه می‌چرخد و از سرعت و دقت بالایی برخوردار است. همچنین، این محصول مجهز به سیستم ضدچروک است که اتوکشی لباس‌ها را برای شما آسان‌تر می‌کند.

3- ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7212-S

قیمت این محصول 11 میلیون و 900 هزار تومان است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ 7 کیلوگرمی می‌تواند برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط مناسب باشد. این محصول مجهز به موتور یونیورسال با سرعت چرخش هزار و 200 دور در دقیقه است. همچنین، مجهز به سیستم ضد خرابی هوشمند است که در صورت وجود خرابی آن را شناسایی و اعلام می‌کند. این ماشین لباسشویی مجهز به برنامه شست و شوی سریع در 15 دقیقه است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به سیستم ضد خرابی موتور و سیستم کنترل آب مصرفی آن اشاره کرد. در این لباسشویی برای انتخاب برنامه‌ها و اتمام شست و شو اعلان صوتی طراحی شده است. این محصول با داشتن رده انرژی  +++A میزان آب و برق مصرفی را کاهش می‌دهد.

4- ماشین لباسشویی آبسال مدل WRE7312-S

قیمت این محصول 12 میلیون و 800 هزار تومان است. این لباسشویی برنامه‌های شست و شوی متنوعی دارد که می‌توانید آن را براساس جنس و وزن لباس‌های خود تنظیم کنید. این دستگاه مجهز به مکانیزم محافظت از موتور است که از آن در برابر بار اضافی محافظت می‌کند. این محصول با مجهز بودن به برنامه ویژه شست و شوی اقتصادی (ECO) لباس‌ها را در سریع‌ترین زمان و با کمترین میزان مصرف انرژی آب و برق شست و شو می‌دهد. موتور این دستگاه از نوع یونیورسال است که سرعت چرخشی معادل هزار و 200 دور در دقیقه دارد. این محصول دارای مخزن کامپوزیت مقاوم در برابر خوردگی، پوسیدگی و عایق الکتریسته است. رده انرژی مصرفی این ماشین لباسشویی +++A است که شست و شو را با کمترین انرژی مصرفی انجام می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : آبسال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پر فروش ترین ماشین لباسشویی آبسال در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز