پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در بازار

فست فودها و غذاهای سرخ کردنی از جمله غذاهای محبوب اما ناسالم به‌شمار می‌روند و خوردن بیش از حد آنها ضمن آسیب رساندن به سلامتی، موجب بروز بیماری‌های قلبی عروقی و چاقی در افراد می‌شود. با استفاده از سرخ کن‌های بدون روغن می‌توان تمامی مواد غذایی همچون سیب زمینی، همبرگر، اسنک، گوشت، مرغ و غیره را کاملا سالم و خوشمزه آماده کرد. استفاده از این دستگاه علاوه بر تضمین سلامتی، هزینه‌های مرتبط با تهیه روغن‌های سرخ کردنی را نیز کاهش می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن را معرفی می‌کند؛

1- سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-757

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 3 میلیون و 515 هزار تومان است. این دستگاه با گنجایش 6.5 لیتر توان مصرفی معادل 2000 وات دارد. سرخ‌کن گوسونیک دارای دو المنت است که علاوه بر المنت بالای سبد، یک المنت در زیر سبد قرار گرفته که سبب پخت بهتر و آسان‌تر مواد غذایی می‌شود. برخلاف دیگر دستگاه‌ها که محل قرار گیری سبد در آنها از جنس پلاستیک است، در ساخت این دستگاه از ورق گالوانیزه استفاده شده که سبب بالا رفتن استحکام آن شده است.

این دستگاه دارای 10 برنامه پخت متنوع است که می‌توانید با آن انواع مرغ، گوشت، میگو، ماهی، کیک، سیب زمینی و سبزیجات را آماده کرد. با استفاده از صفحه کلید لمسی تعبیه شده بر روی بدنه می‌توان دما را از 40 درجه تا 200 درجه سانتیگراد تنظیم کرد. با استفاده از دمای 40 درجه آن می‌توان انواع میوه‌ها و سبریجات را خشک کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

قیمت این محصول 4 میلیون و 480 هزار تومان است. این سرخ کن دارای ظرفیت 4.1 لیتر و توان مصرفی هزار و 400 وات است. با این محصول می‌توانید انواع اسنک، مرغ، همبرگر، سوسیس، ماهی، کیک، سبزیجات و غیره را با کم‌ترین روغن مصرفی آماده کنید. می‌توانید این دستگاه را تا درجه حرارت 200 درجه سانتیگراد و زمان 60 دقیقه‌ای تنظیم کنید. همچنین، سرخ‌کن فیلیپس مجهز به سیستم قطع کن خودکار است که پس از تمام شدن زمان پخت زمان به‌طور اتوماتیک متوقف می‌شود و با اعلان صوتی پایان پخت را به ‌شما اعلام می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به فیلتر قابل تعویض آن اشاره کرد.

3- سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9252

قیمت این محصول 6 میلیون و 120 هزار تومان است. این دستگاه ظرفیت 4.2 لیتری و توان مصرفی هزار و 400 وات دارد. این دستگاه دارای 7 برنامه پیش پخت است که می‌توان انواع غذاها از جمله مرغ، ماهی، گوشت، سبزیجات و غیره را برای 4 نفر آماده کرد. اقلام این سرخ‌کن قابلیت جدا شدن و شست و شو جداگانه دارند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک و جنس کاسه آن ضد خش و نچسب است. فناوری Rapid Air موجود در این دستگاه سرعت گردش هوا را تا 7 برابر افزایش می‌دهد در نتیجه سرعت پخت و پز غذا را حدود 1.5 برابر بیشتر از اجاق گازها انجام خواهد داد.

4- سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

قیمت این محصول 9 میلیون و 210 هزار تومان است. این محصول دارای ظرفیت 6.2 لیتر و توان مصرفی حدود 2 هزار وات است. این دستگاه شامل 7 برنامه پخت متنوع جهت تهیه انواع ماهی، کیک، سیب زمینی، مرغ، گوشت و غیره است. با صفحه کلید لمسی تعبیه شده بر روی بدنه سرخ‌کن می‎‌توان انواع برنامه پخت و زمان آن را مشخص کرد. با این دستگاه می‌توان بدون روغن یا با کاهش 90 درصدی مصرف روغن مواد غذایی را آماده کرد. این دستگاه قابلیت کنترل از راه دور را دارد که می‌توان با اتصال به WIFI در هر نقطه‌ای از خانه بر روند پخت و پز نظارت کرد و از زمان آماده شدن غذا مطلع شد بدون آن‌که نیاز باشد در آشپزخانه باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپسگوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن در بازار

  1. نهال رستمی گفته:

    سرخ کن بدون روغن فیلیپس خیلی خوبه کیفیت و کارکرد بالایی داره و برای ماهایی که همیشه رژیم هلثی هستیم بابت سرخ کردن مواد عالیه و سالم تر

  2. رامتین ابراهیمی گفته:

    حتما به کسایی که تازه رژیم غذایی سالم رو شروع کردن پیشنهاد میکنم استفاده کنن تاثیر خوبی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز