از یک سرخ کن بدون روغن چه کارهایی بر می آید؟

لست سکند

چند سالی است که استفاده از سرخ کن های بدون روغن جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده اند، از جمله مزایایی که سرخ کن بدون روغن از آن برخوردار است این است که شما میتوانید بسیاری از مواد غذایی که برای آماده سازی نیاز به سرخ شدن در روغن دارند را بدون روغن و یا با کمترین میزان روغن ممکن سرخ کرده و در نهایت یک سرخ کردنی با کیفیت و خوشمزه را آماده نمایید. تا انتها با ما همراه باشید تا در این خصوص که با یک سرخ کن بدون روغن چه غذاهایی میتوان سرخ کرد اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

سیب زمینی سرخ کرده پرطرفدار

سیب زمینی سرخ کرده یکی از جمله سرخ کردنی های محبوبی است که از کودک تا بزرگسال عاشق آن هستند و محبوبیت آن نزد سنین مختلف را نمیتوان انکار نمود. همانطور که میدانید سیب زمینی برای آنکه سرخ شود روغن بسیاری نیاز خواهد داشت که بخش اعظمی از آن نیز جذب بافت آن شده و در نهایت وارد بدن شده و همین دلیل سبب شده است تا سیب زمینی سرخ کرده را به عنوان یک خوراکی مضر برای سلامتی دسته بندی کنند. در صورتی که از عاشقان سیب زمینی سرخ کرده هستید خبر خوبی برای شما داریم!

یکی از جمله اصلی ترین خوراکی هایی که به وسیله سرخ کن بدون روغن میتوان آنرا در زمان کمی آماده نمود بدون شک سیب زمینی سرخ کرده است. کاهش زمان در کنار آنکه برای آماده سازی سیب زمینی سرخ کرده به روغن زیادی نیاز نخواهید داشت دلایل خوبی خواهند بود که خرید سرخ کن بدون روغن را در برنامه خرید لوازم خانگی خود قرار دهید.

سرخ کن - کاماپرس

مرغ سوخاری و برشته

یکی دیگر از غذاهای محبوبی که مصرف آن به دلیل روغن بالایی که در فرایند درست کردن آن استفاده می شود منع شده است مرغ سوخاری و برشته شده است. با استفاده از یک سرخ کن بدون روغن شما این امکان را خواهید داشت تا در مخزن این دستگاه تعداد مورد نیاز خود از بخش های مختلف مرغ مانند ران، بال، کتف و سینه را قرار داده و تنها با یک قلمو اندکی روغن بر روی آن زده و داخل دستگاه قرار دهید تا بتوانید یک مرغ سوخاری برشته شده بی نظیر که از نظر غذایی نیز چربی و ضرر کمی دارد را آماده نمایید.

راز آسمان پایتخت

استیک

استیک را میتوان از جمله دیگر خوراکی های لذیذی دانست که میتوانید با استفاده از دستگاه سرخ کن بدون روغن نسبت به آماده سازی آن اقدام نمایید. تنها کافی است که تکه های گوشت مورد نظر را در مخزن دستگاه ریخته و سپس کمی روغن به روی آن اسپری کنید، مخزن را بسته و دکمه دستگاه را بزنید تا ظرف چند دقیقه یک استیک سرخ شده بی نظیر را دریافت کنید.

پیاز سوخاری

اگر از جمله افرادی باشید که طی ماه به دفعات به فست فودی ها مراجعه میکنید مطمئنا تا کنون در منو این فست فودی ها پیاز سوخاری را مشاهده کرده اید و حتی از آن سفارش داده باشید. با خرید دستگاه سرخ کن بدون روغن این امکان را خواهید داشت تا هر روز از این دسر بی نظیر و خوشمزه بهره مند شوید. کافی است تا پیازها را حلقه ای کرده، در پودر سوخاری قرار داده، ادویه های مخصوصی که مایلید تا به طعم دار شدن پیاز  سوخاری شدن کم کند را به آن اضافه نمایید و در نهایت آنرا در مخزن سرخ کن بدون نیاز به روغن قرار دهید.

بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن در ایران

در حال حاضر برندهای مختلفی اعم از معروف و متفرقه نسبت به تولید سرخ کن بدون روغن اقدام کرده اند و با گشتی در بازار میتوانید به راحتی این محصول را با قیمت و کیفیت های مختلف و عملکردها و برنامه های متفاوتی در بازار بیابید. اگر به دنبال خرید یک جنس اصلی و در عین حال با کیفیت هستید پیشنهاد میکنیم به سراغ بهترین برندهای تولید کننده سرخ کن بدون روغن بروید که از میان آنها میتوان به فیلیپس، تفال، نینجا، کنوود و دلونگی اشاره نمود و از سرخ کن های بدون روغن تولید شده توسط این برندها خرید خود را انجام دهید.

بهترین مدل های سرخ کن بدون روغن

در این بخش قصد داریم تا از هر برند معروف تولید کننده سرخ کن بدون روغن یکی از بهترین سرخ کن هایش را معرفی کنیم تا در صورتی که قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید بتوانید از میان گزینه های اعلامی یکی را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

  • سرخ کن تفال مدل EY801D
  • سرخ کن نینجا مدل AF160
  • سرخ کن فیلیپس مدل HD9280
  • سرخ کن کنوود مدل HFM75
  • سرخ کن دلونگی مدل FH2101

سرخ کن بدون روغن اصلی را از کجا بخریم؟

همانطور که میدانید لوازم خانگی یکی از جمله پر تقاضاترین محصولات موجود در بازار به شمار می رود. همین امر سبب شده است تا سودجویان به این عرصه نیز وارد شده و با تولید محصولات تقلبی با ظاهر مشابه اصلی خرید محصولات با کیفیت را به یک چالش تبدیل کنند.

در این بین وب سایت های مختلفی با ارائه محصولات اصلی و دارای گارانتی تلاش می کنند تا در سریع ترین زمان این محصولات را به دست خریداران برسانند. یکی از جمله این فروشگاه های اینترنتی وب سایت لوازم خونگی است که با خرید از آن از امکاناتی نظیر گارانتی معتبر، مهلت تست و تعویض، ارسال روزانه و بسته بندی استاندارد و پشتیبانی پیش و پس از خرید برخوردار خواهید شد.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز