بهترین همزن برقی در بازار کدام است؟

لست سکند

امروزه بسیاری از خانم‌ها و سرآشپزهای حرفه‌ای معتقد هستند برای تهیه یک خمیر یک دست و همگون برای پخت کیک یا نان، نیاز به همزن برقی است زیرا استفاده از یک قاشق، چنگال یا همزن دستی علاوه بر اینکه بسیاری از وقت شما را می‌گیرد سبب می‌شود تا کیک شما هنگام پخت پف نکند و بافت اسفنجی خود را از دست بدهد.

همچنین همزن‌ها علاوه بر افزایش سرعت، کیفیت غذا ما را نیز بالا می‌برند. ما از آنها می‌توانیم در تهیه خمیر کیک و شیرینی، هم زدن مواد غذایی، سس، خامه استفاده کنیم و با بدست آوردن موادی یک دست طعم غذا خود را بهبود ببخشیم.

کاماپرس در ادامه بهترین همزن برقی بازار را در تیرماه معرفی می‌کند؛

 

1- همزن برقی اسکارلت مدل HE-133

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 225 هزار تومان است. این مدل بدون کاسه دارای قدرت 180 وات است و وزن 0.63 گرمی آن سبب سبکی و حمل آسان آن شده است. شما می‌توانید سرعت آن را در 7 درجه متفاوت تنظیم کنید. این محصول دارای میله‌های خمیر‌زن و همزن است و میله‌های همزن دو پره آن قابلیت جدا شدن دارند.

راز آسمان پایتخت

 

بیشتر بخوانید:

2- همزن برقی نیکووا مدل NHM-62

قیمت این محصول بدون کاسه 569 هزار تومان است. قابلیت توربو (Turbo) در این دستگاه، سرعت و کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد و هم‌زدن مواد و تخم‌مرغ‌ها با سرعتی بالاتر انجام می‌دهد. این محصول یک گرمی دارای دو پره همزن با جنس استنلس استیل است. شما می‌توانید سرعت آن را در 5 درجه متفاوت تنظیم کنید، حداکثر توان مصرفی این محصول 250 وات است.

3- همزن برقی تک الکتریک مدل BM1108-30WS

قیمت این محصول یک گرمی یک میلیون و 999 هزار تومان است. این مدل برخلاف مدل‌های قبلی دارای کاسه‌ای استیل با حجم 3.4 لیتری است که قابلیت چرخشی دارد و به کاربران کمک می‌کند تا خمیر یک دستی تهیه کنند. این محصول دارای دو همزن شش پره با جنس استیل است که قابلیت جدا شدن دارد و شما می‌توانید از این همزمان‌ها به‌صورت دستی استفاده کنید. این همزن دارای پنج درجه سرعت متفاوت است و قابلیت توربو آن شما را در بالا رفتن سرعت و دقت کارتان یاری می‌کند.

4- همزن هیملر مدل HMS 8085-HSMS6065

قیمت این همزن حرفه‌ای آلمانی 6 میلیون و 550 هزار تومان است. این محصول 7200 گرمی دارای کاسه ثابت استیل ضد زنگ با ظرفیت 8 لیتر است و در هر مرحله کار با آن می‌توانید حدود 2.4 کیلوگرم خمیر و 4.5 لیتر مایه سس یا خامه تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول وجود یک درپوش شفاف بر روی کاسه آن است که تمیزی حین کار را برای شما به همراه می‌آورد، بر روی این درپوش یک محفظه‌ای برای افزودن مواد، حین کار با دستگاه وجود دارد.

همچنین این محصول دارای عملکردی بی‌صدا همراه با پایه ضد لغزش است. این دستگاه سه پره تمام فلزی نشکن برای فرم دادن خامه، ورز خمیر نان و پیتزا و پره مخصوص تخم مرغ دارد.

5- همزن برقی میگل مدل GKM 600

قیمت این محصول 5 میلیون و 49 هزار تومان است. این دستگاه 3.800 گرمی دارای کاسه استیل، سه عدد سری(تخم مرغ زن، خمیرزن، همزن) و یک عدد پره همزن با جنس ضد زنگ است. کاربران می‌توانند سرعت این محصول را در 12 درجه متفاوت تنظیم کنند و با عملکرد توربو آن آماده‌سازی مواد خود را در مدت زمان کوتاه‌تری انجام دهند. درپوش شفافی که بر روی این محصول تعبیه شده است مانع از پاشیدگی مواد به اطراف می‌شود و آراستگی آَشپزخانه شما را حین کار حفظ می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تک الکتریکمیگلهیملر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز