پرفروش ترین همزن برقی در بازار چند؟

لست سکند

خرید یک همزن برقی پرقدرت برای درست کردن کیک و شیرینی در هر آشپزخانه‌ای نیاز است. همزن‌های برقی امروزه با توان قدرت مختلف و در انواع گوناگون به بازار عرضه می‌شود. همزن‌های کاسه‌ای یا ایستاده یکی از بهترین انواع این محصول به شمار می‌رود.

در هنگام خرید همزن برقی باید به جنس کاسه و بدنه، توان دستگاه و وزن آن توجه کرد. جستجو در میان پرفروش‌ترین محصولات می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید لوازم خانگی باشد. به همین منظور، کاماپرس در ادامه، قیمت 5 همزن برقی پرفروش در بازار را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*همزن برقی اسکارلت مدل HE-133 با قیمت 255 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این همزن، هفت سرعته بوده و توان قدرت آن 180 وات است. همچنین به میله‌های همزن و خمیرزن نیز مجهز بوده و جنس بدنه آن استیل است.

*همزن برقی تک الکتریک مدل HM1108-30WB با قیمت یک میلیون و 380 هزار تومان به بازار عرضه می‌شود. این همزن، ساخت ایران بوده و محدوده توان مصرفی آن 300 تا 400 وات است.

راز آسمان پایتخت

*قیمت همزن برقی کاسه‌ای الکتریک مدل BM1108-30WS یک میلیون و 867 هزار تومان است. این محصول در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده و کاسه آن به صورت اتوماتیک می‌چرخد. محدوده توان مصرفی همزن الکتریک، 200 تا 300 وات است.

*همزن برقی فکر مدل Erica با قیمت دو میلیون و 880 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این همزن، قابلیت تنظیم سرعت را داشته و محدوده توان مصرفی آن 500 الی 600 وات است.

*قیمت همزن بوش مدل MFQ4080، چهار میلیون و 559 هزار تومان است. این محصول ساخت اسلونی بوده و به گوشت کوب برقی و خردکن نیز مجهز است. همزن برقی بوش، دو عدد سری خمیرزن و همزن دارد و جنس بدنه آن، استیل ضد زنگ است.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز