ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش در بازار چند؟

لست سکند

ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بوش حدود 25 میلیون تومان و پرچم دار این برند حدود 53 میلیون تومان قیمت دارد. افراد بسیاری هنگام تهیه جهیزیه یا تعویض لوازم منزل خود علاقه‌مند به خرید از این برند هستند اما به دلیل افزایش قیمت‌ها از خرید محصولات این شرکت دوری می‌کنند. حتی ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌های‌ برند بوش نیز از تجهیزات و قابلیت‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که با پرچم‌داران این برند از جهاتی برابری می‌کنند و می‌توانند تا سالیان طولانی رضایت کاربران را جلب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه ارزان‌ترین ماشین لباسشویی بوش در مرداد ماه را معرفی می‌کند.

1- ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2018SGC

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 25 میلیون و 100 هزار تومان است. شرکت بوش در تولید این ماشین لباسشویی، از موتور پرقدرت Eco Silence استفاده کرده است که سرعت چرخش آن به 1000 دور در دقیقه می‌رسد. همچنین، در بدنه این محصول شیارهای دایره‌ای شکل طراحی شده است تا میزان لرزش و صدای لباسشویی را کاهش دهد. ظرفیت دیگ این محصول 8 کیلوگرم بوده که برای خانواده‌های متوسط و پرجمعیت می‌تواند مناسب باشد. به‌علاوه لباسشویی بوش مجهز به 14 برنامه تخصصی شست و شو و صفحه نمایش لمسی است. این ماشین لباسشویی با دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار عرضه شده است.

راز آسمان پایتخت

2- ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2017SGC

قیمت این محصول 27 میلیون و 150 هزار تومان است. سرعت چرخش موتور این لباسشویی 7 کیلوگرمی 1000 دور در دقیقه است. وجود برنامه شست و شو سریع در این ماشین لباسشویی به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان‌هایی که وقت کافی ندارد لباس‌های خود را بشویید. همچنین، این محصول مجهز به قابلیت‌های شست و شو متنوع براساس جنس لباس است. وجود سنسور Active Water در این محصول به صورت خودکار میزان لباس‌های کثیف شما را شناسایی می‌کند تا براساس آن میزان آب مصرفی را کنترل کند و این‌گونه سبب صرفه جویی در مصرف انرژی و آب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

3- ماشین لباسشویی بوش مدل WGA142X0GC

قیمت این محصول 28 میلیون و 450 هزار تومان است. این محصول مجهز به موتور BLDC است که در زمان کار ماشین لباسشویی هیچ گونه صدای آزاردهنده‌ای تولید نمی‌کند و عمر طولانی نیز دارد. ظرفیت دیگ لباسشویی بوش 9 کیلوگرم است که می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی که عادت به شست و شو ملحفه‌های بزرگ، پتو، زیرانداز و غیره دارند، مناسب باشد. این محصول مجهز به برنامه‌های تخصصی برای شست و شو لباس‌های تیره، ورزشی، پشمی، الیاف نخی، ظریف و غیره است.

لباسشویی مدل WGA مجهز به سیستم Antistain است که انواع لکه‌ها را از روی لباس‌های شما از بین می‌برد. در این محصول می‌توانید حین کار شست و شو ماشین لباس اضافه کنید. مصرف انرژی این مدل A+++ است که کاهش مصرف انرژی برق و آّب را به همراه دارد. این محصول مجهز به تایمر زمان‌بندی است و شما می‌توانید زمان شست و شو را از 1 تا 24 ساعت معین کنید.

4- ماشین لباسشویی بوش مدل WGA242X0ME

قیمت این محصول 29 میلیون تومان است. سرعت چرخش موتور این محصول 9 کیلوگرمی 1200 دور در دقیقه است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ 9 کیلوگرمی می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب باشد. همچنین به شما این قابلیت را می‌دهد تا به وسیله آن انواع پتوها، ملفحه‌ها و لباس‌های پشمی خود را بشویید و شما را از هزینه برای خشکشویی مبرا می‌کند. شیارهایی که در بدنه این ماشین لباسشویی طراحی شده است، سب کاهش لرزش و تکان‌های اضافی این محصول می‌شود. این ماشین لباسشویی با برخورداری از موتورEco Silence، شست و شو را در آرام‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی بوش در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز