پرفروش‌ترین پلوپزهای بازار + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت دستگاه‌های پلوپز براساس برند، کارایی و امکانات از 2 تا 19 میلیون تومان متغیر می‌شوند. این روزها افراد با مشغله‌های زیاد و ساعات کاری طولانی، فرصت کافی برای پخت برنج را ندارند. با استفاده از پلوپزها می‌توان یک برنج خوش عطر و طعم را در کمترین زمان و باسرعت بالا فراهم آورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

برخی از دستگاه‌های پلوپز به سیستم فناوری شروع پخت با تاخیر و سیستم قطع خودکار مجهز هستند که می‌توانید از آنها در زمان‌هایی که بیرون از خانه مشغول هستید، استفاده کنید و خیال شما بابت پخت برنج آسوده باشد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین پلوپزهای بازار را معرفی می‌کند؛

1- پلوپز پارس خزر مدل RC181TSP Candoj

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش یک میلیون و 940 هزار تومان است. پلوپز 8 نفره پارس خزر با ظرفیت 1.8 لیتر و توان مصرفی 260 وات کمترین مصرف انرژی را دارد. در این پلوپز از سیم‌های نسوز و ترمال فیوز استفاده شده که امنیت کاربران را حین کار با دستگاه افزایش می‌دهد. با استفاده از پیچ تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه می‌توان نوع پخت و میزان برشتگی و طلایی شدن ته‌دیگ را از قبل مشخص کرد.

راز آسمان پایتخت

همچنین، کاربران می‌توانند زمان پخت را از قبل مشخص کنند و به کارهای دیگر خود مشغول شوند. این پلوپز مجهز به سیستم قطع خودکار است که به صورت اتوماتیک پس از پخت برنج خاموش می‌شود و ایمنی را برای شما به همراه می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

2- پلوپز میگل مدل GRC 700

قیمت این محصول 2 میلیون تومان است. پلوپز میگل با توان مصرفی 700 وات و ظرفیت 4 لیتر کاربرد مناسبی جهت پخت برنج برای 6 تا 8 نفر را دارد. این پلوپز دارای 5 منو پخت متنوع بوده که می‌توان با استفاده از کلید لمسی تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه هر یک از آنها را انتخاب کرد. از جمله این برنامه‌های پخت می‌توان به برنج ساده، برنج با ته‌دیگ، آرام‌پز، بخارپز (تهیه کیک) و پخت با تاخیر اشاره کرد.

این محصول را می‌توان یک دستگاه سه‌گانه پلوپز، آرام‌پز و بخارپز دانست که شما را از هزینه اضافی برای تهیه دستگاه‌های دیگر بی‌نیاز می‌سازد. همچنین، از این محصول می‌توان برای بخارپز کردن انواع سبزیجات و گوشت، پخت نان یا تخم‌مرغ بهره برد.

3- پلوپز میگل مدل GRC 830

قیمت این محصول 2 میلیون و 700 هزار تومان است. پلوپز میگل دارای ظرفیت 3 لیتر بوده و برای پخت برنج 4 تا 8 نفر می‌تواند بسیار مناسب باشد. این پلوپز 8 کاره قابلیت پخت انواع کیک، خورشت، بخارپز، آرام‌پز، ته‌چین، ته‌دیگ و برنج دارد. با استفاده از کلیدهای تعبیه شده بر روی بدنه محصول می‌توان نوع برنامه پخت و زمان پخت را تعیین کرد. قابلیت تنظیم میزان برشتگی ته‌دیگ در سه نوع متنوع از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این محصول مجهز به فناوری Keep Warm است که با استفاده از آن می‌توانید غذا را تا صرف آن گرم نگه‌دارید.

4- پلوپز مولتی کوکر همیلتون کد 191

قیمت این محصول 3 میلیون و 800 هزار تومان است. با استفاده از این پلوپز 6 لیتری می‌توان برای 12 نفر برنج تهیه کرد. همانگونه که از اسم این محصول پیداست از دسته پلوپزهای مولتی کوکر به‌شمار می‌رود به این معنا که بر روی این دستگاه برنامه‌های پخت متنوعی تعبیه شده است. پلوپز میگل به عنوان یک بخارپز، آرام‌پز و زودپز کاربرد دارد.

با استفاده از آن می‎‌توان انواع سوپ، خورشت، عدسی، لوبیا و آبگوشت را تهیه کرد. همچنین، می‌توان با استفاده از آن ماست، ماکارونی، گوشت، سبزیجات، دسر و نان را طبخ کرد. همراه این محصول یک سبد سرخ‌کن نیز عرضه شده است که به وسیله آن می‌توان انواع مواد غذایی همچون سیب‌زمینی، سوسیس، همبرگر و غیره را سرخ کرد.

 

5- پلوپز میگل GRC 860

قیمت این پلوپز 4 میلیون و 200 هزار تومان است. میگل این محصول را در وزن 3.86 کیلوگرم و ظرفیت 5 لیتر طراحی کرده است که می‌توان با آن برای 8 الی 10 نفر برنج تهیه کرد. بنابراین، پلوپز میگل می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت و یا مهمانی‌ها بسیار مناسب باشد. تنها قابلیت این پلوپز پخت برنج نیست بلکه دارای 12 عملکرد متفاوت همچون پخت سوپ، ته‌دیگ، حلیم، فرنی، ماکارونی و پاستا است. با استفاده از بخارپز این محصول می‌توان انواع سبزی و گوشت را به صورت سالم و رژیمی تهیه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزرمیگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش‌ترین پلوپزهای بازار + قیمت

  1. نهال رستمی گفته:

    من الان 4 ساله پلوپز پارس خزر رو دارم و استفاده میکم عالیه کیفیت خیلی خوبی داره از جهازم که گرفتم هنوز داره کار میکنه برام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز