محبوب ترین قهوه ساز در بازار + قیمت

لست سکند

بسیاری از افراد شروع روز خود را با یک فنجان قهوه آغاز می‌کنند تا انرژی لازم برای انجام فعالیت‌های روزانه خود را کسب کنند. وجود یک قهوه‌ساز در خانه برای افرادی که در طول روز میزان قهوه زیادی مصرف می‌کنند، می‌تواند بسیار پرکاربرد و کارآمد باشد. وجود یک قهوه‌ساز در خانه ضمن کاستن از هزینه‌های مرتبط با تهیه قهوه از بیرون، می‌تواند جهت درست کردن قهوه‌ای خوش طعم و ماندگار در هر لحظه از روز مفید باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

قیمت قهوه‌سازهای موجود در بازار از 500 هزار تومان تا 100 میلیون تومان متغیر است. از جمله برندهای محبوب قهوه‌ساز می‌توان به بوش، دلونگی، میگل، مباشی، فلاویا، اسمگ، ویداس و فیلیپس اشاره کرد.

کاماپرس در ادامه محبوب‌ترین قهوه‌ساز در بازار را معرفی می‌کند.

1- قهوه ساز میگل مدل GCM-450

قیمت این قهوه ساز یک میلیون و 440 هزار تومان است. قهوه‌ساز میگل همراه با فیلتر دائمی قابل شست و شو و دو فنجان چینی به بازار عرضه شده است. این قهوه ساز 2 کیلوگرمی دارای توان مصرفی 450 وات است. مخزن آب این دستگاه دارای ظرفیتی معادل 240 میلی‌لیتر بوده که با هر بار استفاده از آن می‌توان دو فنجان قهوه آماده کرد.

راز آسمان پایتخت

قهوه‌ساز میگل قابلیت تهیه قهوه فرانسه داشته و به دلیل استفاده از متریال مرغوب در ساخت آن جزو بادوام‌ترین قهوه‌سازهای دونفره بازار به‌شمار می‌رود. این قهوه‌ساز با توجه به قیمت مناسبی که دارد می‌تواند در زمره یک کالای اقتصادی برای خانه شما به‌حساب آید.

بیشتر بخوانید:

2- قهوه ساز فیلیپس مدل HD7432

قیمت محصول 3 میلیون و 180 هزار تومان است. قهوه‌ساز فیلیپس فاقد فیلتر بوده و دارای توان مصرفی 760 وات است. با هر بار استفاده از این دستگاه می‌توان 7 فنجان قهوه فرانسه تهیه کرد. شرکت فیلیپس با تجهیز کردن این دستگاه به تکنولوژی Aroma Twister طعم قهوه را به صورت یکنواخت در این نوشیدنی گرم پخش می‌کند.

همچنین، فناوری به‌کار رفته در قسمت قوری این محصول سبب پخش عطر قهوه در محیط می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم ضدچکه اشاره کرد که پس از جدا کردن قوری، قهوه به صورت قطره‌ای چکه نخواهد کرد. اقلام و لوازم جانبی این محصول قابلیت جدا شدن و شست و شو جداگانه در ماشین ظرفشویی را دارند.

3- قهوه ساز بوش مدل TKA8633

قیمت این محصول 6 میلیون تومان است. این دستگاه دارای قدرت هزار و 200 وات و مخزن آب 1.25 لیتری مدرج بوده که می‌توان با استفاده از آن حدود 10 الی 15 فنجان قهوه آماده کرد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت خاموشی خودکار در سه زمان و قابلیت گرم نگه‌داشتن فنجان‌های قهوه اشاره کرد.

قهوه‌ساز بوش مجهز به فناوری Easy Decale 3  بوده که دستگاه را به صورت خودکار رسوب‌زدایی می‌کند و عملکرد دستگاه و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. شرکت بوش این دستگاه را به سیستمVolume Automatic  تجهیز کرده است که حتی در زمان تهیه مقادیر کم قهوه عطر و طعم آن را حفظ می‌کند.

4- قهوه ساز اسمگ مدل DCF02CREU

قیمت این دستگاه 16 میلیون و 700 هزار تومان است. قهوه‌ساز اسمگ با ظرفیت مخزن آب هزار و 400 میلی‌لیتر می‌تواند در هر مرتبه استفاده حدود 2 تا 10 فنجان قهوه فرانسه را فراهم آورد. این قهوه‌ساز را می‌توان زمان‌بندی کرد تا فرایند تهیه قهوه را در زمان تعیین شده و با تاخیر آغاز کند. بنابراین، می‌تواند در راستای مصارف حرفه‌ای همچون تهیه قهوه در کافی‌شاپ و رستوران بسیار مناسب باشد.

اسمگ مجهز به صفحه گرم نگهدارنده است که می‌تواند 1 تا 4 فنجان را تا 40 دقیقه گرم نگه‌دارد. سیستم آروما موجود در این دستگاه عطر و طعم قهوه را حفظ می‌کند. همچنین، قهوه‌ساز اسمگ مجهز به یک سیستم آلارم هشدار بوده که پس از اتمام فرایند آماده‌سازی قهوه کاربران را مطلع می‌سازد.

5- قهوه ساز اسمگ مدل DCF02RDEU

قیمت این محصول 19 میلیون تومان است. اسمگ ایتالیایی از گنجایش هزار و 400 میلی‌لیتر و توان مصرفی هزار و 50 وات با بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ تشکیل شده است. قهوه‌ساز اسمگ مجهز به صفحه گرم نگهدار است که قهوه را تا مدت 20 دقیقه گرم نگه می‌دارد. همچنین، از این صفحه می‌توان به عنوان چای‌ساز و دمنوش ساز نیز استفاده کرد.

با استفاده از صفحه نمایش لمسی تعبیه شده بر روی محصول می‌توان تنظیماتی همچون میزان قهوه 4 تا 10 فنجان را اعمال کرد. همچنین، با استفاده از دکمه Aroma می‌توان میزان عطر و غلظت قهوه را تعیین کرد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سیستم قطع خودکار و راه‌انداز خودکار اشاره کرد. با استفاده از فناوری راه‌اندازی خودکار می‌توان ساعت شروع به کار دستگاه را به‌صورت اتوماتیک تنظیم کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بوشفیلیپسمیگل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “محبوب ترین قهوه ساز در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز