قیمت پرفروش ترین ساندویچ ساز در بازار

لست سکند

قیمت ساندویچ‌سازهای موجود در بازار از یک تا 20 میلیون تومان متغیر است. در زمان‌هایی که وقت کافی برای پخت و پز ندارید، ساندویچ‌سازها می‌توانند به شما در تهیه یک اسنک خوشمزه در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت کمک بزرگی کنند. برخی از ساندویچ‌سازها مجهز به صفحه گریل هستند که می‌توانید از آنها جهت گریل کردن انواع گوشت، مرغ، ماهی و سبزیجات بهره ببرید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین ساندویچ‌ساز در بازار را معرفی می‌کند؛

1- ساندویچ‌ ساز دسینی مدل 400

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش یک میلیون و 130 هزار تومان است. این محصول دارای هزار و 400 وات توان مصرفی بوده و دستگاهی قدرتمند و پرکاربرد به‌شمار می‌رود. فضای درونی این ساندویچ‌ساز از 4 خانه مربعی شکل تشکیل شده است که می‌تواند هشت تکه مثلثی شکل اسنک برای شما فراهم آورد. این محصول با داشتن عایق حرارت، امنیت و اطمینان خاطر بیشتر را به همراه می‌آورد و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تابه‌ی نچسب و سیستم قطع خودکار اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P

قیمت این محصول یک میلیون و 500 هزار تومان است. در این محصول موتوری قدرتمند با توان مصرفی 850 وات تعبیه شده است. این دستگاه مجهز به دو صفحه‌ی ساندویچ‌ساز و گریل بوده و صفحه ساندویچ‌ساز آن از دو خانه مربعی شکل تشکیل شده است که می‌توان با آن 4 اسنک مثلثی شکل آماده کرد.

از جمله قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به صفحات جداشونده، تابه‌ی نچسب و سیستم قطع خودکار اشاره کرد. ساندویچ‌ساز پارس خزر مجهز به یک پایه بوده که می‌توان به وسیله آن، دستگاه را از سطح میز فاصله داد.

3- ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080

قیمت این ساندویچ‌ساز 1 میلیون و 800 هزار تومان است. این محصول توسط شرکت بلک اند دکر قدیمی‌ترین تولیدکننده‌ی ساندویچ‌ساز به بازار عرضه شده است. ساندویچ‌ساز بلک اند دکر مجهز به دو صفحه گریل و چهار خانه مربعی شکل برای تهیه اسنک بوده که می‌توان با آن 8 اسنک مثلثی آماده کرد.

از صفحه گریل آن می‌توان جهت گریل کردن گوشت، مرغ، همبرگر و استیک استفاده کرد. همچنین هر یک از صفحه‌ها قابلیت جدا شوندگی و شست و شو جداگانه دارند. جنس صفحات این دستگاه از تفلون نچسب است.

4- ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1

قیمت این محصول یک میلیون و 940 هزار تومان است. ساندویچ‌ساز دسینی با توان مصرفی 750 وات، تنها 4 گرم وزن دارد و از دسته ساندویچ‌سازهای سبک به‌شمار می‌رود. آنچه این ساندویچ‌ساز را از بقیه جدا می‌کند وجود 6 تابه چدن نچسب است که می‌توان با آنها انواع وافل، دونات، بیسکوییت و کباب را تهیه کرد.

با استفاده از صفحه گریل موجود بر روی این دستگاه می‌توان انواع سبزیجات، مرغ، گوشت و ماهی را گریل و مغز پخت کرد. همچنین، صفحه ساندویچ‌ساز این محصول دارای دو خانه مربعی شکل است که می‌توان به وسیله آن 8 اسنک مثلثی شکل آماده کرد.

5- ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS-4090 Classic

قیمت این محصول 3 میلیون و 900 هزار تومان است. از نقاط قوت این محصول می‌توان به توان مصرفی هزار و 4000 وات آن اشاره کرد که اسنک‌هایی طلایی شکل در زمان کم و با سرعت بالا تهیه آماده می‌کند. این دستگاه مجهز به دو صفحه ساندویچ‌ساز و گریل است.

با استفاده از صفحه گریل آن می‌توان انواع استیک، همبرگر، ماهی و فیله را طبخ کرد. صفحه ساندویچ‌ساز این محصول از 4 خانه مربعی شکل تشکیل شده که به وسیله آن می‌توان هشت اسنک مثلثی فراهم آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزردسینی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت پرفروش ترین ساندویچ ساز در بازار

  1. سمیه یوسفی گفته:

    این محصول بیشتر برای کسایی که فست فودی دارند کاربرد داره فک نکنم کسی برای خونه اش بخره همچین چیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز