قیمت بهترین مایکروفر ایرانی در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مایکروفرها قابلیت‌های متنوع تری از گرم کردن غذاها دارند و به وسیله آنها می‌توانیم انواع کیک، شیرینی، اسنک، پیتزا، گوشت و مرغ را آماده کنیم. هنگام غذا پختن با مایکروویوها نیازی به اضافه کردن کره یا روغن اضافه به غذا نیست، بلکه غذا تنها با رطوبت و حرارت مستقیم آماده می‌شود؛ بنابراین، می‌توان هزینه‌ها را در خرید روغن نیز کاهش داد. از جمله مزایای دیگر مایکروفر صرفه‌جویی در انرژی و زمان است که می‌توان غذا را در سریع‌ترین حالت ممکن آماده کرد.

کاماپرس در ادامه بهترین مایکروفرهای ایرانی در بازار را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- مایکروویو جی پلاس مدل GMW-M346S

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 10 میلیون و 800 هزار تومان است. این محصول با وزن 15 کیلوگرم و ظرفیت 34 لیتر طراحی شده است. مایکروویو جی‌پلاس مجهز به قابلیت تنظیم زمان است که می‌توانید به وسیله آن زمان دلخواه پخت را تنظیم کنید. قابلیت یخ‌زدایی این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا زمان‌هایی که وقت کافی برای پخت و پز ندارید، مواد غذایی خارج شده از فریزر را به سرعت استفاده کنید. این محصول مجهز به فن بوزدایی است که از پخش شدن بوی غذا فضای اطراف جلوگیری می‌کند.

2- مایکروفر داتیس مدل DTM-928 Classic

قیمت این محصول 14 میلیون و 500 هزار تومان است. این مایکروفر در وزن 5 کیلوگرم و ظرفیت 28 لیتر به بازار عرضه شده است. این مایکروفر داتیس مجهز به 8 برنامه پخت اتوماتیک، پخت چند مرحله‌ای و سیستم پخت سریع است که می‌توانید برنامه دلخواه خود را به واسطه صفحه لمسی تعیبه شده بر روی مایکروفر انتخاب کنید.

راز آسمان پایتخت

مایکروفر داتیس از بدنه تمام استیل و سینی شیشه‌ای گردان طراحی شده است. این دستگاه می‌تواند فرایند یخ زدایی و پخت را با هم انجام دهد. با این محصول می‌توان انواع غذاها همچون پیتزا، سبزیجات، گوشت، مرغ، پاستا، سیب زمینی و غیره را آماده کرد.

3- مایکروفر جی پلاس مدل GMW-M347W

قیمت این مایکروویو 15 میلیون و 700 تومان است. این مایکروویو با وزن 15 کیلوگرم و ظرفیت 34 لیتر طراحی شده است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت پخت گریل و پخت ترکیبی اشاره کرد. همچنین قابلیت کانوکشن (Convection) موجود در این فر غذای موجود را شناسایی و به صورت اتوماتیک زمان و نوع پخت مناسب آن را انتخاب می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به سیستم پخت سریع، قفل کودک و سیستم یخ زدایی اشاره کرد که با استفاده از آن می‌توان هر نوع ماده منجمدی را یخ زدایی کرد.

4- مایکروفر اسنوا مدل SG-54311

قیمت این محصول 19 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول با ظرفیت 45 لیتر و وزن 35 کیلوگرم از دسته مایکروفرهای توکار محسوب می‌شود. این مایکروویو نمایی شیشه‌ای دارد که به آسانی فرایند پخت و پز را برای شما قابل مشاهده می‌سازد. این محصول مجهز به فن خنک کننده است  که پس از اتمام برنامه، فن به صورت اتوماتیک روشن می‌شود و قسمت‌های الکتریکی و قطعات دستگاه را خنک می‌سازد.

با استفاده از کلیدهای لمسی تعبیه شده بر روی بدنه مایکروفر می‌توان زمان پخت را تنظیم کرد. همچنین، این محصول مجهز به فناوری یخ زدایی، پخت مایکرو و پخت گریل است و می‌تواند فرایند پخت مایکرو و گریل را به صورت همزمان انجام دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواجی پلاسداتیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت بهترین مایکروفر ایرانی در بازار چند؟

  1. سمانه پایور گفته:

    مایکروفر برای کسایی مثل ما که کارمند هستن خوبه سریع کار رو راه میندازه و کسی میدونه کدوم مدل بهتر
    ؟چون مال من قدیمی شده میخوام عوض کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز