مایکروفر چرا خراب می شود؟

تعمیر مایکروفر-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت لوازم خانگی برقی، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید مایکروفر جدید مایکروفر قدیمی خود را تعمیر کنند. در بسیاری از موارد تعمیر مایکروفر مشکل آن را برطرف می‌کند و تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود. با این حال مایکروفر دستگاه پیچیده‌ای است و حساسیت‌ها و ظرافت‌های خاص خود را دارد و لازم است که توسط فرد متخصص و فنی تعمیر شود.

در این گزارش کاماپرس، با شرکت زانکو سرویس، نمایندگی تعمیر مایکروفر در کرج آشنا می‌شوید که دارای متخصصان و تعمیرکاران حرفه‌ای است.

عوامل خراب شدن ماشین مایکروفر

مایکروفر از قطعات مختلف و زیادی تشکیل شده است و خرابی هر یک از اجرا می‌تواند باعث نقص در عملکرد این دستگاه شود. لامپ مایکروفر یکی دیگر از قطعاتی است که به دلیل همیشه روشن بودنش ممکن است سریع‌تر از سایر اجزا خراب شود. از اصلی‌ترین راه‌های تشخیص مشکلات مایکروفر، روشن نشدن چراغ است که ممکن است به دلیل آسیب دیدن اتصالات داخلی باشد. سیم مایکروفر به دلیل محل قرار گرفتن و اتصال خارجی، تا حد زیادی در معرض آسیب  بوده و ممکن است خراب شود.

قفل در مایکروفر نیز یکی از اجزایی است که به دلیل باز و بسته شدن مداوم در دستگاه ممکن است خراب شود و آسیب ببیند. هر نوع ضربه یا بد بستن دستگاه می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود و در بسیاری از موارد نیز مشکلات بسته نشدن در مایکروفر به دلیل هیتر دستگاه ایجاد می‌شود. سینی گردان قسمتی است که غذا روی آن قرار می‌گیرد و این قسمت هم ممکن است به دلیل وزن غذا بشکند یا به خوبی نچرخد و قطعات آن از کار افتاده باشد.

روشن نشدن مایکروفر نیز یکی مشکلات رایج است که در بسیاری از موارد هم به علت بروز خرابی در صفحه کلید ایجاد می‌شود. در بعضی موارد خرابی قطعاتی مثل موتور یا برد الکتریکی باعث ایجاد این موضوع می‌شود. پنل تنظیمات لمسی که برای انتخاب برنامه پخت استفاده می‌شود، ممکن است در طول زمان خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

هزینه تعمیر مایکروفر در کرج

بهترین قیمت برای تعمیر مایکروفر در کرج توسط شرکت زانکو در نظر گرفته شده است تا همه افراد بتوانند از این خدمات استفاده کنند. هزینه تعمیر ماکروفر با توجه به میزان خرابی و اسیب‌دیدگی دستگاه تعیین می‌شود. شرکت زانکو هزینه‌های خود را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه ارائه می‌کند که همه مشتریان بتوانند از آن استفاده کنند.

تعمیر مایکروفر در کرج-کاماپرس

تعمیرات مایکروفتعمیر مایکروفر-کاماپرسر در زانکو سرویس

مشتریان برای استفاده از خدمات زانکوسرویس لازم است از طریق راه‌های ارتباطی اعلام شده در وبسایت این مجموعه درخواست تعمیرکار را ثبت کنند. بعد از توضیح دقیق مشکلات دستگاه مایکروفر خود، تعمیرکار فنی و متخصص به محل مشخص‌شده اعزام می‌شود. این امر باعث صرفه‎‌جویی در زمان مشتریان می‌شود و نیازی به این که خودشان به صورت حضوری مراجعه کنند، نیست. بعد از شناسایی مشکل، به مشتری اعلام هزینه می‌شود و در صورت رضایت مشتری، تعمیر دستگاه آغاز می­شود. قطعات مختلف در صورت نیاز، توسط تکنسین تعویض می‌شود.

تعمیر با گارانتی در زانکو سرویس

همه خدمات و سرویس‌های تعمیر مایکروفر ارائه‌شده در “زانکو سرویس” با شش ماه گارانتی انجام می‌شود و در صورت خرابی مجدد در این بازه، تکنسین‌ها اقدام به تعمیر رایگان دستگاه می‌کنند. زانکو سرویس انواع خدمات خود را در برندهای مختلف همچون ال جی، سامسونگ، پاناسونیک، دوو، بوش، جی پلاس و سام مدیا ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : زانکو سرویس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “مایکروفر چرا خراب می شود؟

  1. سالار حسینی گفته:

    تنها کاری که می شه زمان خرابی وسایل انجام داد توکل بخدا و نذر و نیاز کردن و متوسل شدن به ائمه اطهار هست که خیلی هزینه ای برای شما به بار نیاورد

  2. رامتین ابراهیمی گفته:

    مداوم داریم استفاده میکنیم برای گرم کردن و موارد دیگه خراب میشه خب
    مهم این که به یه تعمیرکار خوب بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز