پرفروش ترین اسپرسوساز های موجود در بازار چند؟

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های موجود در بازار است و تهیه آن ظرافت‌های خاصی دارد. با دستگاه اسپرسوسازمی‌توان قهوه خوشمزه و باکیفیت در مدت زمان کوتاهی تهیه کرد.  اسپرسوسازها با داشتن قابلیت تنظیمات شخصی، امکان تهیه قهوه بر اساس سلیقه شخصی کاربران را فراهم می‌کند و فرآیند تهیه قهوه را تسهیل می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از پرفروش‌ترین اسپرسو سازهای موجود در بازار می‌پردازد:

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

این اسپرسوساز برای مصرف خانگی و یا کافی‌ شاپ‌های کوچک طراحی شده است و دارای موتور با فشار 20 بار و ظرفیت هزار و 100 وات است. خروجی قهوه این محصول غلظت خوبی دارد و قابلیت تنظیم بخار این دستگاه امکان تهیه فوم شیر با غلظت‌ مورد نظر را فراهم می‌کند. بر دستگاه عقره تنظیم دما قرار گرفته است. در این اسپرسوساز دو فیلتر تک اسکوپ و دو اسکوپ قرار دارد که با عصاره‌گیری کامل قهوه اسپرسو غلیظ و پر خامه آماده می‌کند. سیستم قطع‌کن خودکار این دستگاه طوری طراحی شده است که بعد از 29 دقیقه به ضورت اتوماتیک خاموش می‌شود و امنیت دستگاه را تضمین می‌کند. این اسپرسوساز به قیمت چهار میلیون و 990 هزار تومان قابل تهیه است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل  EC685

اسپرسو ساز دلونگی دارای 1.1 لیتر ظرفیت آب است و به راحتی امکان تهیه قهوه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصول دارای صفحه نمایشگر ال سی دی است و با تنظیمات مختلف کاربران به راحتی می‌توانند قهوه حرفه‌ای باکیفیت و مطابق سلیقه خود تهیه کنند. ابعاد جمع و جور این دستگاه فضا زیادی را اشغال نمی‌کند و آن را برای مصارف خانگی ایده‌آل می‌کند. این دستگاه دو نازل قهوه دارد و قابلیت تنظیم فاصله لیوان و نازل وجود دارد. این دتسگاه توان مصرفی هزار 350 وات دارد و به قیمت هشت میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید: 

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

اسپرسو ساز زیگما قابلیت تهیه اسپرسو، کاپوچینو، لاته و موکا را دارد و قابلیت بخارزدایی این محصول آن را برای تهیه فوم شیر مناسب می‌کند. مخزن این دستگاه دارای ظرفیت و یک و نیم لیتری است که با آن می‌توان چند فنجان قهوه تهیه کرد. این محصول توان مصرفی 850 وات دارد و ابعاد کوچک آن را برای استفاده در خانه و یا اداره‌ها و دفاتر مناسب کرده است. سیستم خاموشی خودکار امنیت این دستگاه را تضمین می‌کند. اسپرسو ساز زیگما به قیمت دو میلیون و 9801 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپرسو ساز مباشی مدل ECM 2031

این مدل آخرین سری از محصولات تولید شده توسط برند ژاپنی مباشی در سا ل2021 است که کار کردن با آن آسان است. در این محصول این دکمه برای عصاره‌گیری و یک دکمه برای بخر تعبیه‌ شده است. این محصول دارای توان مصرفی هزار و 100 وات است و فشار بخار 20 بار دارد. همچنین در این اسپرسو ساز صفحه گرم کردن قهوه نیز وجود دارد. این اسپرسو ساز علاوه بر کاربری ساده، طراحی مدرنی دارد که آن را به یکی از پرفروش‌ترین محصولات مباشی تبدیل کرده است. این محصول به قیمت چهار میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

این مدل از اسپرسو ساز نوا دارای توان مصرفی هزار و 450 وات و فشار 19 بار است و امکان تهیه قهوه حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصول سیستم کرنیل دارد و همچنین دارای دو فیلتر مخصوص اسپرسو و کاپوچینو است که یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. این اسپرسو ساز دارای مخزن آب 1.2 لیتری و سیستم خاموشی خودکار است که امنیت دستگاه را تامین می‌کند. در این دستگاه قابلیت تنظیم آب نیز وجود دارد و سیستم شست‌وشو خودکار نیز یکی دیگر مزیت‌های این محصول است. این دستگاه به قیمت شش میلیون و 630 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز