معرفی 5 مدل چای ساز ارزان و با کیفیت + قیمت

چای یکی از اعضا جدانشدنی از زندگی روزمره بسیاری از ایرانیان است. پیشرفت تکنولوژی و تولید چای‌ساز دم‌آوری این نوشیدنی را آسان‌تر کرده است. با این حال با افزایش قیمت لوازم خانگی و محدودیت بودجه بسیاری از افراد به دنبال مدل‌های ارزان‌ قیمت‌ و اقتصادی‌تر هستند. قیمت چای‌ساز به عوامل زیادی مثل جنس دسته، ظرفیت بدنه، تایمر و تنظیم حرارت و امکانات جانبی آن بستگی دارد.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از چای‌سازهای ارزان و باکیفیت می‌پردازد:

 

چای ساز میگل مدل GTS 301

این مدل از چای‌سازهای استند دار است و می‌تواند در مدت زمان بسیار کمی چای را حاضر کند. ظرفیت کتری این چای‌ساز حداکثر تا سه لیتر است و قوری آن نیز تا یک لیتر گنجایش دارد. این دستگاه ایمنی بالایی دارد و دارای سیستم خاموشی خودکار است. حداکثر توان مصرفی این دستگاه هزار و 500 وات است. در قوری فیلتر تفاله‌گیر تعبیه شده است. این دستگاه کوچک است و فضا کمی در آشپزخانه اشغال می‌کند. این دستگاه به قیمت دو میلیون و 800 هزار تومان قابل تهیه است.

آریاک سفر

چای ساز پارس‌ خزر مدل IEAEXPERT

چای‌ساز پارس خزر از سه قسمت کلی کتری و قوری و پایه تشکیل شده است. برق دستگاه توسط پایخ زیرین کتری تامین می‌شود. این چای‌ساز جزو دم‌آورها دسته‌بندی می‌شود و توان مصرفی هزار 650 وات دارد و با سرعت مناسب آب را به جوش می‌آورد. لامپ نشانگر تعبیه‌شده در بدنه در وضعیت جوش به رنگ قرمز و در وضعیت گرم‌ نگهدار به رنگ سبز در می‌آید. سیستم خاموشی خودکار ایمنی این دستگاه را تامین می‌کند. ظرفیت کتری این چای‌ساز دو لیتر است و قوری آن یک لیتر ظرفیت دارد. این محصول به قیمت دو میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

چای ساز میگل مدل GTS 190

این دستگاه یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین چای‌سازهای میگل است و به شکل زیبایی طراحی شده است. کتری این محصول دارای ظرفیت 1.7 لیتری است و قوری آن یک لیتر ظرفیت دارد. این دستگاه توان مصرفی بین هزار و 500 تا دو هزار وات دارد و توان بالا آن باعث می‎شود که در مدت زمان کوتاهی چای را دم‌آوری کند. بدنه دو جداره این دستگاه از داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود هنگام تماس با پوست آسیبی به پوست وارد نکند. این دستگاه با قیمت دو میلیون و 200 هزار تومان یکی دیگر از مدل‌های ارزان و باکیفیت است.

چای ساز سیماران مدل STM-815

این چای‌ساز با طراحی زیبا و شیک یکی دیگر از چای‌سازهای اقتصادی موجود در بازار است. این چای‌ساز دستگاه کارآمد برای دم کردن چای به شیوه کلاسیک است. می‌توان دستگاه را در موقعیت گرم‌کننده قرار داد تا مصرف انرژی کاهش یابد و از جوشیدن غیرضروری جلوگیری می‌کند. این قابلیت باعث می‌شود که چای درون قوری گرم باقی بماند و مصرف انرژی کمی داشته باشد. توان مصرفی این دستگاه دو هزار تا دو هزار 500 وات است. قوری این مدل تا یک لیتر گنجایش دارد و ظرفیت کتری آن دو لیتر است. ترموستان این دستگاه از نوع کم‌صدا است. این مدل به قیمت دو میلیون و 500 هزار تومان قابل تهیه است.

چای ساز ویداس مدل  VIR-2079

چای‌ساز ویداس امکان تهیه چای برای تعداد زیاد افراد را فراهم می‌کند. کتری این چای‌ساز 1.7 لیتر ظرفیت دارد و قوری آن یک لیتر گنجایش دارد. المنت‌های حرارتی کف کتری آب را به سرعت به جوش می‌آورند. در صورت برداشتن کتری، امکان قرار گرفتن قوری در این قسمت فراهم می‌شود. از دیگر مزیت‌های این دستگاه اشغال فضا کم در داخل کابینت است. این مدل به قیمت یک میلیون و 490 هزار تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزرسیمارانمیگلویداس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز