انواع یخچال ساید بای ساید اسنوا چند؟

لست سکند

در ماه‌های اخیر قیمت یخچال و فریز تا حد زیادی افزایش یافته است و بسیاری از افراد در خرید این کالا ضروری بادوام دچار مشکل شده‌اند. با این حال در این شرایط خرید برندهای ایرانی با توجه به کیفیت خوب و قیمت‌ پایین‌تر، انتخاب مناسبی است. یخچال‌های ساید بای ساید به دلیل طراحی زیبا و اندازه کوچک‌تر از محوبیت بسیاری برخوردارند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا می‌پردازد:

 

ساید بای ساید اسنوا S8-2261

این یخچال اسنوا از سری هامونی است که دارا سامانه گردش هوا سرد چندگانه و حسگر تشخیص دما هوشمند است. طراحی این یخچال مطابق با کابین‌های مدرن آشپرخانه صورت گرفته و حمل آن آسان است. در این محصول از مدل اینورتر استفاده شده است که به طور خودکار جریان برق را راه‌اندازی می‌کند و در صورت عدن نیاز، جریان را کاهش می‌دهد و در نتیجه مصرف برق آن بسیار کم است. گنجایش این یخچال 27 و یا 394 لیتر است. این محصول به قیمت 48 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

ساید بای ساید اسنوا  مدل SN8-3350

این یخچال دارا چهار طبقه و گنجایش زیاد است. کشوهای تعبیه‌شده در این مدل باعث می‌شود استفاده از محصولات غذایی راحت‌تر باشد. یخچال دارا 494 لیتر ظرفیت و فریزر دارا 277 لیتر ظرفیت است. در این محصول از تکنولوژی گردش هوا دوگانه و سرمایش سه‌گانه استفاده شده است. این یخچال با رده انرژی A+ مصرف انرژی بسیار کمی دارد. آبسرد کن این یخچال نیز قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. این محصول با قیمت 80 میلیون به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

کدام مدل ماشین ظرفشویی اسنوا برای ما مناسب است؟ +قیمت

بهترین ماشین ‌لباسشویی های اسنوا در بازار

ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2322 GW

این یخچال 32 فوت کاملا بدون برفک است و دارا سیستم تصفیه هوا است. طبقه‌های این یخچال از شیشه‌های نشکن هستند و کمپرسور استفاده شده در این دستگاه از نوع بی‌صدا و با بازدهی بالا است. این یخچال دارا رده انرژی A+  است و مصرف کمی دارد. یخساز اتوماتیک و خردکن یخ نیز در این محصول تعبیه شده است. این مدل به قیمت 55 میلون تومان عرضه می‌شود.

ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2340

این مدل یکی از یخچال‌های پرطرفدار اسنوا است که از طراحی زیبا و امکانات کاربردی نیز بهره می‌برد. طراحی دستگیره‌ها به صورت مخفی در علاوه بر زیبایی از کثیفی و لک شدن در یخچال جلوگیری می‌کنند. گنجایش این یخچال 440 لیتر و گنجایش فریزر آن 244 لیتر است. سیستم سرمایش هوشمند تعبیه‌شده در این محصول به وسیله شش حسگر سرمایش یکنواخت و پایداری در داخل یخچال فراهم می‌کند. این محصول به قیمت 49 میلیون تومان عرضه می‌شود.

ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350

این یخچال با ظرفیت کلی 771 لیتر نیازهای خانواده‌های با جعیت متوسط و بالا را برطرف می‌کند.از ویژگی‌های این مدل طراحی محفظه اختصاصی برای نگهداری گوشت است. رده انرژی A+ این دستگاه را به یکی از کم‌مصرف‌ترین یخچال‌های ساید تبدیل می‌کند. یخساز و آبسرد کن این محصول به آب شهری متصل می‌شود. حسگر هوشمند داخلی قابلیت ایجاد سرمایش دوگانه و گردش هوا سه بعدی را دارد. این محصول به قیمت 87 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “انواع یخچال ساید بای ساید اسنوا چند؟

  1. مهدی گفته:

    بیایید قیمت ورق بدنه یخچال قیمت پلاستیک بکار رفته قیمت موتور و لوازم الکترونیک را حساب کنید مزد کارگر و انرزی مصرفی برای تولید آنرا حساب کنید این یخچال فریزر نصف این قیمت هم تمام نمیشود براستی اینها چگونه قیمت گذاری میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز