بهترین ماشین ‌لباسشویی های اسنوا در بازار

با توجه به تنوع برندها و مدل‌های مختلف در بازار و محدودیت بودجه، بسیاری از افراد هنگام انتخاب ماشین‌ لباسشویی متناسب با نیازهای خود دچار سردرگمی می‌شوند. فروشگاه های اینترنتی ماشین‌ لباسشویی با ارایه نکات کلیدی درباره ویژگی‌های محصول و امکان مقایسه با محصولات دیگر، به افراد کمک می‌کند که با صرفه‌جویی در زمان و هزینه بهترین انتخاب را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی بهترین ماشین‌ لباسشویی اسنوا در بازار می‌پردازد؛

ماشین ‌لباسشویی اسنوا مدل SWM-84617 ظرفیت هشت کیلو گرم

این مدل از جدیدترین لباسشویی‌های سری این واش اسنوا است. ظرفیت دیگ این لباسشویی هشت کیلوگرم است و برای خانوادهایی با جمعیت متوسط مناسب است. مدل SWE-84617  دارای موتور قدرتمند دیجیتال اینورتر با سرعت هزار و 400 دور در دقیقه و 14 برنامه پیش‌فرض برای شست‌وشوی انواع لباس است. این مدل رتبه انرژی A+++ دارد که باعث کاهش 60 درصدی در مصرف انرژی شده است.

از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل، داشتن درب مکمل و امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است. این درب برای لباس‌های فراموش‌شده و لباس‌های ظریف‌تری که نیاز به شست‌وشوی کمتری دارند استفاده می‌شود. این مدل در رنگ نقره‌ای به بازار عرضه می‌شود.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84616  ظرفیت هشت کیلوگرم

این مدل از تکنولوژی حباب‌ساز بهره می‌برد که از مکانیسم ترکیب آب و مواد شوینده و تزریق هوا داخل آن استفاده می‌کند. مزیت این تکنولوژی استفاده از یک کف غلیظ برای نفوذ به لباس‌ها به جای انتقال مستقیم مواد شوینده است. همچنین علاوه بر افزایش کیفیت شست‌وشو، میزان مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

دیگ این مدل به صورت ویژه‌ای طراحی شده است و قطر سوراخ‌های دیگ کاهش یافته است. در نتیجه سطح یک‌نواخت‌تری ایجاد شده است که از گیر کردن لباس‌ها در داخل دیگ جلوگیری می‌کند و مانع چروک شدن لباس‌ها می‌شود. این محصول از درب مکمل برای اضافه کردن لباس‌های فراموش‌شده و لباس‌های ظریف‌تر در حین شست‌وشو بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی مدل SWM-71137 ظرفیت هفت کیلوگرم

مدل  SWM-71137 از سری ماشین لباسشویی‌های هارمونی تمام اتوماتیک اسنوا است. این مدل از موتور یونیورسال بهبودیافته بهره‌مند است و دارای 15 برنامه ششست‌شو متناسب با جنس و رنگ لباس است. برنامه‌های شست‌شوی اقتصادی، شست‎شوی سریع 15 دقیقه و شست‌وشوی الیاف مصنوعی از برنامه‌های این ماشین‎ لباس‎‌شویی است. سیستم سیلور نانو به کار رفته در این محصول باعث صرفه‌جویی در هزینه برق می‌شود.

طراحی زیبا و درب کاوردار از نقاط قوت این محصول است. سری هارمونی مجهز به نانو سیلور است که باعث میکروب‌زدایی لباس‌ها می‌شود و می‌تواند برای چند سال برای ضد عفونی کردن و استریل کردن پارچه‌ها استفاده شود. این محصول در رنگ تیانیومی در بازار عرضه می‌شود.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71204 ظرفیت هفت کیلوگرم

این مدل جزو ماشین لباسشویی‌های سری هارمونی اسنوا است که با مشخصات و ظاهر جدیدتر نسبت با مدل‌های قبلی تولید می‌شود. ماشین لباسشویی‌های مدل هارمونی جزو محصولات به صرفه و اقتصادی با طراحی ساده کیفیت بالا هستند.

موتور این مدل از نوع تسمه‌ای است و قابلیت چرخش هزار دور در دقیقه را دارد. ظرفیت دیگ این لباسشویی هفت کیلویی است و برای استفاده یک خانواده با جمعیت متوسط مناسب است. درب این محصول از جلو و به سمت چپ باز می‌شود. این مدل در رنگ تیتانیومی به بازار عرضه می‌شود.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل  SWM-845557 با ظرفیت هشت کیلوگرم

این مدل از سری ماشین لباسشویی‌های اکتا است که دارای 14 برنامه پیش‌فرض برای شست‌وشوی انواع لباس است. یکی از فناوری‌های جدید به کار رفته در این محصول درام الماسه با حفره‌های الماسی شکل است که از آسیب زدن به پارچه‌ها و لباس‌ها جلوگیری می‌کند. این مدل دارای ماشین اینورتر با سرعت هزار و 400 دور در دقیقه است و رتبه انرژی A+++ دارد که باعث کاهش 60 درصدی مصرف انرژی می‌شود.

سیستم جت واش این محصول آب و مواد شوینده را به صورت مستقیم در حین شست‌وشو اسپری می‌کند که باعث افزایش کیفیت شست‌وشو و کاهش زمان شست‌وشو می‌شود. دیگ هشت کیلویی این محصول نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف می‌کند.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز