گران ترین چای ساز در بازار کدام است؟

با توجه به این که چای عضو جدا نشدنی از زندگی روزمره ما ایرانیان است، چای‌ساز یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی برای ما محسوب می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی لوازم خانگی نیز دچار تغیراتی می‌شوند و مزیت‌ها و امکانات آن‌ها بیشتر می‌شود. چای‌سازها در سه نوع دم‌آور، چای‌ساز بدون قوری و چای‌ساز استند دار تولید می‌شوند که امکانات چای‌ساز در قیمت آن‌ تاثیرگذار است.

کاماپرس در ادامه به معرفی گران‌ترین چای‌سازهای موجود در بازار می‌پردازد:

چای‌ ساز سیج مدل  BTM800BSS

شیشه این چای‌ساز ساخت آلمان و از نوع مقاوم است. این دستگاه دارای پایه 360 درجه چند جهته با قابلیت سیم‌جمع‌کن است. برنامه‌های قرارداده شده در این دستگاه شامل چای سبز، سفید، مشکی و انواع دمنوش‌ها است. سیستم هیتر این دستگاه، چای را تا 60 دقیقه گرم نگه می‌دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه این است که می‌توانید میزان دم‌آوری چای را خودتان تنظیم کنید. این تنظیمات شامل ملایم، متوسط و قوی‌ترین حد دم‌آوری است. ظرفیت قوری این دستگاه یک تا یک و نیم لیتر است. همچنین در صورت تمام شدن آب، دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. این چای‌ساز با قیمت 19 میلیون تومان یکی از گران‌ترین چای‌سازهای موجود در بازار است.

چای ساز فلر مدل TS070 W

این چای‌ساز متشکل از یک پایه و یک کتری است که قوری بر روی آن قرار می‌گیرد. این طراحی باعث می‌شود که نیازی به متصل شدن مستقیم کتری به برق نباشد. کتری دو و نیم لیتر ظرفیت دارد و گنجایش قوری کمتر از یک لیتر است. المنت‌های حرارتی به کار رفته در این دستگاه، آب را به سرعت می‌جوشاند و بریا ایمنی بیشتر دو ترموستات در دستگاه قرار داده شده است. این چای‌ساز آب را در سه تا 10 دقیقه می‌جوشاند و سپس به طور خودکار در حالت گرم نگه می‌دارد. این چای‌ساز هزار و 800 وات توان مصرفی دارد و با قیمت 15 میلیون یکی از گران‌ترین چای‌سازهای موجود در بازار است.

راز آسمان پایتخت

  • بیشتر بخوانید:

محبوب‌ترین چای سازهای موجود در بازار

ارزان‌ ترین یخچال و فریزر ایرانی در بازار چند؟

چای‌ ساز دبلیو اف ام مدل  Lumero Multi-Wasserkocher

این چاس‌ساز یک دستگاه تقریبا همه‌کاره است که پنج برنامه قابل تنظیم برای جوشاندن آب، تهیه چای و همچنین گرم کردن غذا کودک دارد. حداکثر توان این دستگاه سه هزار وات است و مخزن آن ظرفیت یک و نیم‌ لیتری دارد. دما این کتری قابلیت تنظیم از 40 درجه تا 100 درجه دارد. صفحه نمایش آن دما و زمان دم‌آوری مورد علاقه شما برای نوشیدنی را نشان می‌دهد. ایمنی این دستگاه با قابلیت توقف خودکار جوش تامین می‌شود. این چای‌ساز به قیمت 11 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

چای ساز رابیلوکس مدل مدل آلفالوکس RBX-111401

این چای‌ساز با بدنه استیل ضدزنگ و مات تولید می‌شود که در اثر شست و شو دچار آسیب نخواهد شد. توان این چای‌ساز هزار و 650 وات است و می‌تواند آب را برای مدت طولانی جوش نگه دارد. قوری این دستگاه 0.7 لیتر ظرفیت دارد و مخزن کتری نیز 1.8 لیتر گنجایش دارد. این مدل دارا دو ترموستات اتوماتیک است که ایمنی دستگاه را تضمین می‌کند. قابلیت خاموشی خودکار نیز برای جلوگیری از تمام شدن آب موجود در مخزن فعال می‌شود. این محصول به قیمت 9 میلیون به فروش می‌رسد.

چای‌ ساز برلین مدل BT2022TM

این چای‌ساز آلمانی با توان دو هزار و 500 وات تولید می‎شود. این مدل به صورت قوری و کتری طراحی شده است و فضا کمی را اشغال می‌کند. قوری این دستگاه از جنس شیشه مقاوم است و یک لیتر ظرفیت دارد و همچنین تفاله‌گیر چای دارد. کتری این دستگاه تا دو لیتر گنجایش دارد. از مزیت‌های این چای‌ساز صفحه نمایشگر دیجیتالی است که می‌توانید به آسانی دما مورد نظر خود را انتخاب کنید. این محصول به قیمت هشت میلیون 500 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز