یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت + قیمت (مرداد ماه)

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه با ممنوعیت واردات، فروش لوازم خانگی ایرانی گسترش بیشتری پیدا کرده است، یکی از برندهای نام‌آشنای بازار دیپوینت بوده که توانسته سهم قابل توجهی از فروش بازار را از آن خود کند. برند ایرانی دیپوینت در حال حاضر به تولید انواع یخچال‌ها نظیر یخچال و فریزر دوقلو، مدل فریزر پایین و مدل فریزر بالا می‌پردازد. دیپوینت قادر است از نظر کیفیت و متریال با نمونه‌های خارجی بازار رقابت کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع یخچال و فریزر دوقلوی دیپوینت می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

1- یخچال و فریزر 28 فوت دپوینت مدل D4

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 42 میلیون تومان است. یخچال و فریزر مدل D4 از ظرفیت 330 لیتر برای یخچال و 277 لیتر برای فریزر تشکیل شده است. فضای درونی یخچال از 5 طبقه و سه کشو و فضای فریزر از 7 کشو و 2 طبقه تشکیل شده است. این یخچال از نوع نوفراست بوده، در یخچال‌های نوفراست هیچ‌گونه برفکی تشکیل نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

این محصول مجهز به محفظه نگهداری تازه مواد و محفظه انجماد و سرمایش سریع است. از دیگر قابلیت‌های این یخچال می‌توان به وجود آب سرد کن و پنل یخ‌ساز دستی اشاره کرد. ظرفیت بالای این محصول به شما این امکان را می‌دهد تا حجم زیادی از مواد غذایی و مواد منجمد را در آن نگهداری کنید. بنابراین، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت باشد.

2- یخچال و فریزر دوقلو 40 فوت دیپوینت مدل D5i

قیمت این محصول 42 میلیون تومان است. یخچال این مدل از ظرفیت 330 لیتر و فریزر آن از 277 لیتر تشکیل شده است که فضای بزرگی را برای جایگذاری مواد غذایی حجیم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یخچال دیپوینت مدل D5i از نوع یخچال‌های نوفراست بوده که در برابر برفک مقاومت بالایی دارد. فضای درونی یخچال از 5 طبقه، 2 کشو میوه و سبزیجات و طبقاتی در درب یخچال تعبیه شده که مواد غذایی کوچک در آن جای بگیرند.

فریزر این محصول از 6 کشو، یک طبقه و 2 طبقه در درب تشکیل شده است که فضای مناسبی را جهت جایگذاری مواد غذایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به وجود آبریز و یخ ساز اتوماتیک اشاره کرد. همچنین این محصول مجهز به محفظه نگهداری مرغ، گوشت و سبزیجات با حفظ تازگی است که کیفیت مواد غذایی را حفظ می‌کند.

3- یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت دیپوینت مدل MAX-D

قیمت این محصول 44 میلیون تومان است. یخچال مدل مکس‌دی دیپوینت با ظرفیت گنجایش 330 لیتر و فریزر 271 لیتری طراحی شده است. فضای درونی یخچال از 7 طبقه، 2 کشو میوه و سبزیجات تشکیل شده و در درب یخچال طبقاتی برای گذاشتن بطری‌ها و مواد غذایی کوچک وجود دارد که به‌طور کلی فضای بزرگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در فضای درونی این یخچال 2 کشو و 7 طبقه وجود دارد. فضای فریزر آن نیز از 7 کشو و یک طبقه تشکیل شده است، همچنین در درب فریزر دو طبقه برای دسترسی راحت‌تر تعبیه شده است. از قابلیت‌های مکس دی می‌توان به حالت سرمایش و خنک کنندگی سریع، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال و سیستم گردش هوای داخلی اجباری آن شاره کرد.

 

4- یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت دیپوینت مدل Explore

قیمت مدل اکسپلور 62 میلیون و 450 هزار تومان است. این محصول از نوع یخچال نوفراست بوده که یخچال آن 450 لیتر و فریزر آن 340 لیتر گنجایش دارد و هیچ‌گونه برفکی در آنها تشکیل نمی‌شود. این یخچال دارای در با دسترسی آسان Door In Door است و همین ویژگی آن را از مدل‌های قبلی مجزا می‌کند.

از قابلیت‌های دیگر این محصول محفظه Cool Select Zone است که به وسیله آن می‌توان میزان سرمایش و یخ‌زدایی را تنظیم کرد. از دیگر ویژگی‌های یخچال دیپوینت می‌توان به سیستم آبسردکن متصل به آب شهری و سیستم یخ ساز اتوماتیک در دو حالت قالبی و خرد اشاره کرد. فیلتر بوگیر و فیلتر تصفیه آب از دیگر ویژگی‌های این یخچال به‌شمار می‌روند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیپوینت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت + قیمت (مرداد ماه)

  1. مرتضی گفته:

    یخچال بسیارخوب وزیبا فقط دستگیره ضعیف شکننده داره. خودم2سال ازش استفاده مکنم راضی هستم ولی برای شرکت دیپوینت متاسفم. خدمات پس ازفروش واقعا ضعیفی داره. دستگیره یخچال الان یکساله شکسته رفتیم نمایندگی شش ماهه امروزفرداکردن آخر گفتن نداریم. شهرلنگرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز