پرفروش ترین اجاق گاز صفحه ای در بازار

لست سکند

این روزها فضای کوچک آپارتمان‌ها و کمبود فضای آشپزخانه‌ها سبب شده که تقاضا برای خرید اجاق‌گاز‌های رومیزی افزایش پیدا کند. اجاق گاز صفحه‌ای نسبت به اجاق گازهای معمولی مقرون به‌صرفه‌تر و کم مصرف‌تر هستند و همچنین فضای کمتری از محیط را اشغال می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اجاق گاز‌های صفحه‌ای را می‌توانید مطابق طراحی و سلیقه خود در هر نقطه از آشپزخانه نصب کنید و از فضای زیرین آن نیز به نحو دیگری استفاده کنید. از گازهای رومیزی می‌توان در فضاهای کوچک اداری، تجاری، رستوران‌ها و آشپزخانه‌های کوچک استفاده کرد.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین اجاق گاز صفحه‌ای را معرفی ‌می‌کند؛

1- اجاق گاز صفحه‌ای آذرلوکس مدل جی یک ساده

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 2 میلیون و 200 است. این گاز توکار 5 شعله دارای رده مصرف انرژی B است. این اجاق گاز دارای فندک اتوماتیک و فاقد ترموکوپل است. وجود ترموکوپل در گازها از آن جهت حائز اهمیت است که هنگام خاموشی شعله گاز را به سرعت قطع می‌کند و امنیت محیط را افزایش می‌دهد. جنس صفحه این اجاق گاز از شیشه سکوریت ضدخش و ضدلک 8 میل ساخته شده است که تا 700 درجه سانتی گراد مقاومت دارد. همچنین، ولوم آن از جنس باکالیت نسوز (نوعی پلاستیک فشرده) بوده که در برابر حرارت و گرما عایق است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اجاق گاز رومیزی زرتوس مدل ZG3013

قیمت این محصول 2 میلیون و 743 هزار تومان است. این اجاق گاز بر روی میز قرار می‌گیرد، در نتیجه برای نصب آن نیازی به برش کابینت نیست. این گاز سه شعله از دو شعله کوچک و متوسط و یک شعله پلوپز تشکیل شده است. این محصول مجهز به ترموکوپل است که سبب افزایش ایمنی آن شده است و به محض خاموش شدن شعله، گاز را قطع می‌کند. از این اجاق گاز می‌توانید برای ویلا، سوییت، آشپزخانه‌های کوچک و غیره استفاده کنید.

3- اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل Z6

قیمت این اجاق گاز 5 میلیون است. این گاز در ابعاد 86 در 50 تولید شده است. این گاز 5 شعله، صفحه‌ای از جنس شیشه سکوریت دارد که در برابر حرارت و ضربه مقاوم است. این محصول مجهز به ترموکوپل و فندک الکتریکی است. شبکه ای که بر روی صفحه استیل و شعله‌ها قرار گرفته جنسی از چدن دارد. ولوم باکالیتی(نوعی پلاستیک فشرده نسوز) که در این محصول به کار رفته است در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد.

4- اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-24 NP

قیمت این محصول 5 میلیون و 780 هزار تومان است. این محصول در ابعاد 86 در 51 تولید شده است. این گاز 5 شعله، صفحه‌ای از جنس شیشه سکوریت دارد که تمیز کردن و نگهداری را آسان‌تر می‌کند، همچنین نشکن، ضد خش و ضد لک است. جنس بدنه این گاز رومیزی از استیل و جنس شبکه آن از چدن ساخته شده است. این محصول مجهز به ولوم باکالیت، فندک الکتریکی و ترموکوپل است.

5- اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-13  کد NP

قیمت این اجاق گاز 6 میلیون است. صفحه این گاز رومیزی 5 شعله از جنس استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته شده است. اخوان با طراحی لیدهای (LID) بزرگ‌تر در این محصول، از ریختن غذاها بر روی سر شعله‌ها جلوگیری کرده است. همچنین، شبکه قرار گرفته بر روی صفحه و شعله‌‌های این گاز از چدن ساخته شده است. ولوم‌های این گاز از جنس باکالیت است که در برابر حرارت و گرما مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به رده انرژی A آن اشاره کرد. این گاز استیل برای مطبخ‌ها، محیط‌های اداری و منازل می‌تواند مناسب باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اخوان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “پرفروش ترین اجاق گاز صفحه ای در بازار

  1. هومن توسکی گفته:

    اجاق گازی خوبه که
    ۱_ شعله بزرگ پلو پز وسط باشه لز فضا بهتر استفاده میشه
    ۲ – شیر ها یک سپر حرارتی داشته باشه تا حرارت سر شیر ها را نسوزاند مثل مدل آخر که گذاشتید
    من خودم استیل البرز مدل ۵۹۵۷ گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز