گران ترین اجاق گاز های دوو در بازار کدامند؟ + قیمت

اجاق گاز از ضرورت‌های هر آشپزخانه‌ای است و اجاق گازها در انواع رومیزی و توکار تولید می‌شوند. اجاق گاز از وسیله‌های خانگی بادوام است و کاربران معمولا تا چندین سال نیازی به تعویض آن ندارند. بهتر است کاربران هنگام انتخاب، اجاق گازی را خریداری کنند که متناسب با نیازهای آن‌ها است تا نیازی به تعویض نداشته باشند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از گران‌ترین اجاق‌ گازهای دوو موجود در بازار می‌پردازد:

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111N New Imperial

این اجاق گاز با عرض 90، ارتفاع 94 و عمق 65 سانتی‌متر ابعاد استانداردی دارد و معمولا در همه خانه‌ها جا می‌شود. این محصول دارای پنج شعله است و برای رفع نیازهای خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی که مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کنند، مناسب است. پایه‌های قابل تنظیم یکی دیگر از مزایای این محصول است. این اجاق گاز دارای تایمر دیجیتال است که کاربران برای تنظیم زمان پخت می‌توانند از آن استفاده کنند و سپس در زمان تعیین‌شده، شعله‌ها به صورت خودکار قطع می‌شوند. این اجاق دارای فر است که دارای فن خنک‌کننده داخلی و دما مناسب برای پخت‌وپز است. این محصول به قیمت 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2111Nا

این اجاق گاز یکی از خوش‌طرح‌ترین و باکیفیت‌ترین اجاق گازهای برند دوو است. این محصول طوری طراحی شده که در آشپزخانه به راحتی جا شود و ابعاد آن 94×65×90 سانتی‌متر است. توربوفن تعبیه‌شده در این محصول یک نوع فن گردش هوا داغ و المنت برقی است که هوا را به صورت یکنواخت در فر پخش می‌کند و باعث می‌شود غذا به صورت یکدست پخته شود. گرم‌خانه اجاق گاز دارای درب کشویی است که امکان دسترسی راحت را فراهم می‌کند. این گاز پنج‌ شعله دارای صفحه نمایش لمسی است و تایمر اجاق گاز نیز در آن قرار گرفته است. این محصول به قیمت 20 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2112N

این اجاق گاز دارای پنج شعله است و و شعله پلوپز در وسط اجاق قرار گرفته است. جنس بدنه از استیل با لعاب سفید است و ولوم‌ها از باکالیت ساخته شده‌اند. پنل تنظیمات لمسی با استفاده ساده، امکان تنظیم زمان و تایمر را برای کاربران فراهم می‌کند. این اجاق گاز از انواع فردار است و امکانات آشپزی فراوانی را برای افراد فراهم می‌کند. سیستم فر نیز دارای جوجه‌گردان است. این اجاق گاز به قیمت 20 میلیون و 200 هزار تومان قابل تهیه است.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N

این اجاق گاز دوو دارای پنج شعله و صفحه نمایش لمسی برای تنظیم تایمر است. لعاب سلف کلین درون محفظه فر، به منظور نظافت راحت و بدون دردسر این محصول ایجاد شده است. این اجاق دارای سرشعله‌های ایتالیایی است و در گرمخانه آن کشویی است. این محصول دارای فن خنک‌کننده در فر است که باعث تسریع در خنک شدن فضا داخل فر و عملکرد بهتر برای پخت‌وپز است. این محصول به قیمت 19 میلیون و 450 هزار تومان قابل تهیه است.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N

این اجاق گاز دارای پنج سرشعله‌های ایتالیایی است. دراین محصول فن خنک‌کننده در فر استفاده شده است که دما ماسب برای پخت‌وپز داخل فر را ایجاد می‌کند. لعاب سلف کلین استفاده شده در محفظه فر امکان نظافت بدون دردسر محصول را فراهم می‌کند. صفحه نمایش لمسی این اجاق گاز علاوه بر کاربری راحت امکان تنظیم تایمر را برای کاربران فراهم می‌کند. این محصول به قیمت 16 میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : دوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز