پرفروش ترین اجاق گاز های پنج شعله موجود در بازار چند؟

خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که مهمانی زیاد دارند، به اجاق گاز پنج شعله نیاز دارند تا به راحتی آشپزی کنند. اجاق گازهای رومیزی فضا کمتری اشغال می‌کنند و برای خانه‌های آپارتمانی که کوچک هستند مناسب‌تر هستند. اجاق گازهای مبله بزرگ هستند و بعضی از آن‌ها در طبقه پایین خود فر تو کار دارند. با افزایش قیت لوازم خانگی بیشتر افراد به دنبال بهترین گزینه‌ای هستند که با حداقل بودجه می‌توان تهیه کرد.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت پنج مدل از پرفروش‌ترین اجاق گازهای پنج شعله موجود در بازار می‌پردازد:

اجاق گاز دنپاسر مدل MDF4DUP

بدنه این اجاق گاز با طراحی زیبا و منحصر به فرد از جنس ام دی اف ساخته شده است که یکی از جدیدترین طراحی‌های ایرانی است. یکی از مزیت‌های این محصول این است که به خوبی با کابینت‌های چوبی و ام دی افی آشپزخانه ست می‌شود و جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. در این اجاق گاز یک کشو جاقاشقی به سه درب با ولوم‌های رو به بالا تعبیه شده است. ارتفاع این اجاق گاز 90 سانتی‌متر است و دارای پنج شعله است که شعله پلوپز در وسط قرار می‌گیرد. این محصول به قیمت سه میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اجاق گاز 5 شعله بوگر مدل 908

این اجاق گاز طرح فر مجهز به فندک پنج اتوماتیک و تایمر دیجیتالی است که با صفحه شیشه هشت میلی سکوریت شده است. فلاپ زیر صفحه از جنس استیل ضد زنگ 430 خش‌دار است. یکی از مزیت‌های این محصول، قابلیت جدا شدن و تعویض بدنه در صورت آسیب دیدن است که با کمترین هزینه قابل تعویض است. این مدل اجاق گاز بدون ترموکوپل می‌باشد که در صورت درخواست مشتری در حین نصب به آن اضافه می‌شود. ولوم‌های این محصول از جنس پلاستیک است. این اجاق گاز به قیمت پنج میلیون و 200 به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

اجاق گاز آذر افروز پویا مدل  AZTech

اجاق گاز طرح فر افروز پویا با ظاهری شیک و زیبا یک انتخاب اقتصادی و به صرفه برای کاربران محسوب می‌شود. این محصول با شیشه‌های نشکن و راندمان انرژی بالا تولید می‌شود و نما تکنو و دو درب کنار هم است. عرض این اجاق گاز 80 سانتی‌متر است و با پایه‌های قابل تنظیم دارد. این محصول دارای برند رسمی ثبت شده و نشان استاندارد است. این اجاق گاز به قیمت سه میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اجاق گاز 5 شعله اسنوا مدل SGC5-7111

این اجاق گاز پنج شعله اسنوا دارای فر و جوجه‌گردان است و با فن انتقال حرارت به توربوفن قادر است دما بیشتری را در فضا به گردش در آورد. سر شعله‌های ساباف ایتالیایی بسیار بادوام هستند و دو شعله زمان‌دار قابلیت تنظیم یک تا 10 ساعت و خاموشی خودکار را دارند. کنترل پنل این اجاق گاز لمسی است و کاربرد ساده‌ای برای کاربران فراهم می‌کند.واوم‌های این محصول از جنس باکالایت بادوام و مقاوم در برابر حرارت هستند و بدنه اجاق از جنس استیل است. این محصول به قیمت 18 میلیون و900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اجاق گاز آذر افروز پویا مدل cho2

این اجاق گاز با ظاهری شیک و مدرن طراحی شده است و می‌تواند جلوه زیبایی به آشپزخانه بدهد. یکی از مزیت‌های این محصول رویه‌های لعابی مقاوم و چدنی آن است. تایمر تعبیه‌شده در این دستگاه به صورت لمسی قابل تنظیم است و شیشه‌ای محافظ به روی آن قرار دارد. همچنین شیشه محافظ بالایی که به روی شعله‌های قرار می‌گیرد، از سایر مزیت‌های این دستگاه است. این اجاق گاز دارای 88 سانتی‌متر ارتفاع و 60 سانتی‌متر است. این محصول به قیمت چهار میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز