پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در دیجی کالا

لست سکند

براساس اعلام باشگاه فعالان آی‌سی‌تی، در بازار ایران در بین برندهای گوناگون سهم محبوبیت برند تلویزیون ایکس ویژن از بازار فروش ایران حدود 9 درصد است و در رده چهارم محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته است. محبوبیت برند سامسونگ حدود 4/32 درصد است و در جایگاه نخست قرار دارد. جایگاه دوم و سوم نیز به برند ال جی و سونی تعلق می‌گیرد که سهم محبوبیت آنها به‌ترتیب 3/25 و 5/22 درصد بوده است.

ایکس ویژن با تولید انواع تلویزیون ها منطبق با نیاز کاربران توانسته سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد.

کاما‌پرس در ادامه با جستجو در سایت دیجی کالا پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن را در مردادماه معرفی می‌کند؛

 

1-تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 32XS510 سایز 32 اینچ

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 6 میلیون و 490 هزار تومان است. این محصول که دارای گیرنده دیجیتالی است، علاوه بر پرفروش‌ترین از جمله ارزان‌ترین محصولات ایکس ویژن نیز به‌شمار می‌رود. این مدل که صفحه نمایش آن تخت است جزو تلویزیون‌های رومیزی به‌شمار می‌رود و امکان نصب آن بر روی دیوار وجود ندارد. از دیگر معایب این محصول عدم Screen Mirroring است یعنی شما نمی‌توانید گوشی یا تبلت هوشمند خود را به آن متصل کنید. کیفیت تصویر در این مدل HD است. این تلویزیون سه درگاهHDMI  و دو پورت USB دارد و رابط هوشمند و بلوتوث نیز در ان مشاهده نمی‌شود.

راز آسمان پایتخت

 

 

بیشتر بخوانید:

2-تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 سایز 50 اینچ

قیمت این محصول 16 میلیون و 900 هزار تومان است. کیفیت تصویر آن UHD 4K است که محتوا را با کیفیت بالا نمایش می‌دهد. این محصول قابلیت WIFI Screen Mirror  دارد و شما می‌توانید محتوای گوشی خود را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارید. این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های مورد علاقه خود را که امکان دیدن آنها را ندارید، ضبط و بعدا تماشا کنید. این محصول برخلاف مدل قبلی دارای بلوتوث است و شما می‌توانید اسپیکر خود را به آن متصل کنید.

3-تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU715 سایز 55 اینچ

قیمت این محصول 20 میلیون و 920 هزار تومان است. این محصول دارای وضوح تصویر ULTRA HD 4K  است که تصاویر را با بهترین کیفیت به شما نمایش می‌دهد. در این مدل امکان اتصال با بلوتوث، USB و 3 درگاه HDMI وجود دارد همچنین می‌توانید انواع فلش، کنسول بازی، هارد و موبایل و تبلت را به آن متصل کنید. این محصول را می‌توانید به دو صورت روی میز و دیوار استفاده کنید.

 

4-تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل55XYU755 سایز 55 اینچ

قیمت این محصول 21 میلیون و 390 هزار تومان است. این محصول کیفیت تصاویر را به صورت ULTRA HD 4K به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید محتوای تلویزیون را از هر زاویه‌ای تماشا کنید بدون آن‌که از کیفیت آن کاسته شود و یا نور اطراف بر روی آن تاثیر منفی بگذارد. همچنین می‌توانید با اتصال به اینترنت بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربردی و مورد نیاز خود را بر روی تلویزیون نصب کنید و از آن به آسانی استفاده کنید. امکان اتصال با وای فای، بلوتوث، USB، HDMI  نیز برای این محصول وجود دارد.

5-تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU735 سایز 55 اینچ

قیمت این محصول 23 میلیون و 720 هزار تومان است. کیفیت تصاویر در این محصول ULTRA HD 4K است همچنین دارای قابلیت HDR10 است که رنگ‌هایی زنده و واقعی را برای شما به نمایش می‌گذارد. این محصول دارای قابلیت‌هایی همچون WIFI Direct و Screen Mirror ، سه درگاه HDMI و دو درگاه USB است. از جمله مزایای تلویزیون‌های ایکس ویژن می‌توان به اشتراک سه ماهه فیلیمو آن اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژندیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در دیجی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز