خرید تلویزیون ایکس ویژن با بودجه زیر 15 میلیون

با افزایش قیمت لوازم خانگی خرید تلویزیون دشوار شده است. در چنین شرایطی مدیریت بودجه و انتخاب بهترین مدل متناسب با آن ضروری است. برندهای جدیدتری سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند که با قیمت کمتر امکانات بیشتری عرضه می‌کنند. فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی کردن این برندها و مقایسه مدل‌ها در تصمیم‌گیری در خرید بهترین مدل کمک می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس با جست‌وجوی فروشگاه‌های اینترنتی در ادامه به معرفی بهترین تلویزیون‌های ایکس ویژن با بودجه 20 میلیون تومان می‌پردازد:

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU745

این تلویزیون 50 اینچی ورودی آنتن و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. رابط کاربری هوشمند این مدل امکان نصب اپلیکشین، بازی و استفاده از مرورگر را برای کاربران فراهم می‌کند. صفحه نمایشگر بزرگ و رزولوشن بالا این محصول را به گزینه مناسبی برای بازی‌های ویدیویی تبدیل می‌کند.

توان هر بلندگو 10 وات است و توان خروجی کلی صدا 20 است. وزن این تلویزیون با پایه 9 کیلو و 200 گرم است. این مدل دارای رم رم یک و نیم گیگابایتی است و از حافظه داخلی 16 گیگابابتی برخوردار است که امکان ضبط برنامه‌ها را فراهم می‌کند. این تلویزیون با مبلغ 15 میلیون و 20 هزار تومان گزینه مناسبی برای خرید است.

آریاک سفر

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل  43XC665

این مدل در سایز 43 اینج عرضه می‌شود و با این ابعاد برای فضایخای کوچک مانند اتاق خواب یا پذیرایی مناسب است. بدنه این محصول دارای دو درگاه یو اس بی است که از آن طریق می‌توان فلش و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کرد.

این دستگاه دارای دو بلندگو است که توان هر بلندگو هشت وات است. کیفیت تصاویر به صورت فول اچ دی است. این مدل دارای قابلیت اتصال به بلوتوث است و از سیستم عامل اندروید 9 برخوردار است. وزن تلویزیون شش کیلو و 700 گرم است. این مدل به قیمت با قیمت 9 میلیون  و600 هزار تومان جزو انتخاب‌های اقتصادی است.

تلویزیون ای ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XTU785

این مدل با سایز 50 اینچ و دارای کیفیت تصویر 4K  است و تصاویر شفاف و با کیفیتی ارائه می‌کند. این محصول دارای سیستم عامل اندروید 11 است و توان خروجی کلی صدا 20 است. این مدل از فناوری‌های ارتباطی وای فای، بلوتوث و پورت لن پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به اینترنت دارد.

این تلویزیون در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند و میزان مصرف آن  A است. حافظه رم این مدل دو گیگ است و دارای حافظه داخلی 16 گیگی است. وزن این مدل با پایه رومیزی 9 کیلو و 800 گرم است. این تلویزیون با قیمت 15 میلیون و 140 هزار تومان گزینه مناسبی  برای خرید محسوب می‌شود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل  50XYU715

این تلویزیون در سایز 50 اینچی عرضه می‌شود و کیفیت تصاویر 4K دارد. اندروید 11 و پردازنده چهار هسته‌ای، از قابلیت‌ها و مزایای این محصول محسوب می‌شوند. بدنه این تلویزیون دارای سه درگاه اچ دی ام آی و دو درگاه یو اس بی است.  این مدل از فناوری‌های ارتباطی وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

طراحی باریک این محصول جزو جذابیت‌های ظاهری این مدل است. برنامه‌های پرطرفدار فیلیمو و دیجی کالا به صورت پیش‌فرض روی تلویزیون نصب شده است. قابلیت اتصال گوشی بدون سیم به تلویزیون این امکان را می‌دهد که صفحه گوشی در تلویزیون نمایش داده شود. این تلویزیون با قیمت 15 میلیون تومان جزو انتخاب‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU735

این تلویزیون با صفحه نمایشگر 50 اینچی و طراحی باریک و بدون قاب در کنار متریال فلزی تولید می‌شود. این مدل دارای اندروید 11 و پردازنده چهار هسته‌ای است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. دو درگاه یو اس بی تعبیه‌شده در پشت دستگاه امکان اتصال ماوس و کیبرد را فراهم می‌کند.

توان کلی خروجی صدا از دو بلندگو 20 است و نوع خروجی صدای دیجیتال اپتیکال است. این تلویزیون دارای یک رابط کامپوزیت و سه درگاه اچ دی ام آی است. این مدل با قیمت 12 میلیون و 440 هزار تومان یکی از انتخاب‌های مناسب محسوب می‌شود.

نویسنده: شیرین غفاری

انتهای پیام

مرتبط با : ایکس ویژن
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز