انواع قیمت یخچال و فریزر استیلون در بازار

یخچال و فریزرهای استیلون در خطوط رباتیک و خودکار شرکت سوزان با کیفیت بالا و تکنولوژی روز دنیا تولید شده‌اند. این برند ایرانی توانسته با استفاده از فناوری روز جهان محصولاتی با کیفیت و به‌روز تولید و علاوه بر عرضه در بازار داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر کند. گروه سوزان یخچال و فریزرهای خود را در سه نوع کمبی یخچال و فریزر بالا و پایین، ساید بای ساید و دوقلو تولید کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه انواع یخچال و فریزر استیلون در بازار را معرفی می‌کند.

1- یخچال و فریزر استیلون مدل هوم بار Depos 85

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 25 میلیون تومان است. بدنه این یخچال و نمای جلویی آن تماما از استیل مقاوم در برابر خراشیدگی طراحی شده است. این یخچال 30 فوتی از گنجایش 800 لیتری برخوردار بوده و قادر است مواد غذایی با حجم زیاد را در خود جای دهد. این محصول از یخچال‌های نوفراست بوده که در برابر برفک مقاومت بالایی دارد. فضای درونی یخچال از 4 طبقه، 2 کشو و 3 طبقه در درب تشکیل شده است. همچنین، این محصول مجهز به هوم بار بوده که دسترسی سریع به محتوای ضروری یخچال را فراهم می‌کند. فضای درونی فریزر از یک طبقه، 4 کشو و 2 طبقه در درب آن تشکیل شده است.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به انجماد سریع فضای فریزر، یخساز دستی اشاره کرد. با استفاده از پنل لمسی تعبیه شده بر روی بدنه می‌توان تنظیمات مرتبط با دمای یخچال و فریزر را انجام داد. این دستگاه مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند بوده که در صورت بروز مشکل، علت آن را اعلام می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- یخچال و فریزر استیلون مدل Spring-14402

قیمت این یخچال و فریزر دوقلو 34 میلیون تومان است. یخچال و فریزر دوقلوی استیلون مدل یخچال Spring و مدل فریزر (winter) با ظرفیت کلی 40 فوت به بازار عرضه شده است. در بدنه محصول به زیبایی هر چه تمام‌تر درب فلت و دستگیره مخفی به کار رفته است و بدنه آن جنسی از استیل ضدزنگ و ضدخش دارد. یخچال با 5 طبقه، 3 کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات و 6 طبقه در درب طراحی شده است. فضای درونی فریزر آن از 8 کشو و دو طبقه در درب برای نگه‌داشتن مواد غذایی کم حجم تشکیل شده است.

این یخچال نوفراست مجهز به آبسردکن و یخساز دستی است. انجماد سریع فریزر و عملکرد سریع سرد کردن یخچال از ویژگی‌های بارز این یخچال به‌شمار می‌رود. مجهز بودن به سیستم ضد برفک و سیستم توزیع هوا یکسان از دیگر قابلیت‌های آن محسوب می‌شود.

3- یخچال و فریزر ساید بای ساید استیلون مدل Inverno

قیمت این محصول 43 میلیون تومان است. شرکت سوزان این یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوتی را به موتور پیشرفته برند های‌تک HITECH مجهز کرده است. این محصول با مجهز بودن به فناوری‌های Super cool و Super freeze سبب عملکرد سرد کردن سریع در یخچال و انجماد سریع در فریزر می‌شود. یخچال این محصول از 5 طبقه و 3 کشو از جنس پیرکس برای جای‌گذاری میوه و سبزیجات طراحی شده است. همچنین، فریزر این مدل از 3 کشو و 4 طبقه تشکیل شده است.

یخچال این محصول مجهز به هوم بار بوده که سبب تسهیل دسترسی افراد به مواد غذایی مورد نیاز می‌شود و اینگونه مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به وجود آبسردکن، سیستم گردش هوای داخلی و صفحه نمایش لمسی آن اشاره کرد.

4- یخچال و فریزر دوقلو استیلون مدل Storm Plus

قیمت این محصول 40 فوتی 43 میلیون و 500 هزار تومان است. در تولید بدنه این دستگاه از ورق استیل ضدزنگ و مقاوم در برابر خراشیدگی استفاده شده است. درب این محصول به صورت Door In Door از جنس شیشه مقاوم طراحی شده است که دسترسی به محیط یخچال و مواد غذایی را آسان‌تر می‌کند. یخچال این محصول از صفحه نمایش لمسی بر روی بدنه و 8 طبقه، سه کشو میوه و سبزیجات و 5 طبقه در درب تشکیل شده است. فریزر آن 8 کشو و 2 طبقه در درب دارد.

همچنین این محصول مجهز به محفظه نگهداری گوشت، مرغ و سبزیجات با حفظ تازگی است که کیفیت مواد غذایی را حفظ می‌کند. از قابلیت‌های دیگر آن می‌توان به حالت سرمایش و خنک کنندگی سریع، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سوزان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز