یخچال دو قلو بخریم یا ساید بای ساید؟

لست سکند

هنگام خرید یخچال و فریزر، دو راهی انتخاب میان یخچال دوقلو و ساید بای ساید معمولا وجود دارد؛ از این رو بهتر است با بررسی ویژگی‌های هر دو مدل، انتخاب معقولانه‌ای متناسب با نیاز کاربر انجام داد. یخچال و فریزر ساید بای ساید عموما ظاهر شکیلی دارند، از گنجایش کلی خوبی برخوردار هستند و مصرف انرژی کمی دارند. یخچال‌های دوقلو عموما گنجایش فریزر بیشتری دارند و به واسطه طراحی جداگانه یخچال و فریزر، حمل و نقل آسان‌تر دارند.

کاماپرس در این گزارش به مقایسه و بررسی 4 مدل یخچال ساید بای ساید و دوقلو پرداخته‌است.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 36 فوت دوو مدل DS-3640MW

این مدل یخچال و فریزر، هنگام تهیه این گزارش، با قیمت حدودی 88 میلیون و 800 هزارتومان در رنگ‌های سفید متالیک و استیل عرضه می‌شود. گنجایش کلی این یخچال 771 لیتر است و با عمق 92 سانتی متری و فاصله مناسب میان طبقات، فضای ذخیره‌سازی مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این یخچال از سیستم خودکار بسته‌شدن درب‌ها بهره می‌برد و برای خانواده‌هایی با کودکان کنجکاو گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این محصول از نوع سری جدید سه در است و یک در مخفی جهت نگهداری بطری‌های نوشیدنی دارد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 36 فوت دوو مدل DS-3640MW-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

یخچال و فریزر دوقلو 27 فوت ال جی F411

یخچال دوقلو ال جی با قیمت حدودی 87 میلیون تومان قابل تهیه است. این مدل یخچال و فریزر با گنجایش 766 لیتری، به راحتی تمامی مواد غذایی را در خود جای می‌دهد. موتور این یخچال از نوع اینورتر است و سرمایش یخچال در تمامی نقاط به یک اندازه تأمین می‌شود. سیستم سرمایش و انجماد سریع در بخش یخچال و فریزر این محصول و دو کشوی مخصوص میوه و سبزیجات، باعث حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی و پروتئینی کاربر می‌شود.

یخچال فریزر دوقلو 27 فوت ال جی F411 و B414-کاماپرس

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت کندی مدل FCA 14

این مدل یخچال و فریزر ساید بای ساید را می‌توان با قیمت حدودی 29 میلیون و 900 هزارتومان خریداری کرد. ظرفیت کلی این یخچال 479 لیتر و مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط است. سیستم جریان هوای چندگانه، با ایجاد دمای محیطی مناسب در یخچال، کیفیت مواد غذایی را حفظ می‌کند. طبقات طراحی شده بر روی درب یخچال 5 عدد است و به راحتی می‌توان از این محیط برای نگهداری مواد غذایی با ابعاد کوچک‌تر بهره برد و نظم محیطی درون یخچال را حفظ کرد.

یخچال و فریزر ساید بای ساید 19 فوت کندی مدل FCA 14-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 23 فوت پارس مدل REFST170WD-FRZNF170

این مدل یخچال و فریزر حدود 29 میلیون و 570 هزارتومان قیمت دارد. گنجایش کلی این یخچال و فریزر بدون برفک، 644 لیتر گزارش شده و پاسخگوی نیاز خانواده‌های متوسط 6 نفره است. این محصول با رده انرژی B، با 4 طبقه در بخش یخچال و 9 طبقه در فریزر، می‌تواند مواد غذایی با تنوع بالایی را نگهداری کند. درب این محصول درزگیر لاستیکی دارد و خاصیت بوگیری و ضدباکتری دارد. برد الکتریکی این یخچال به گونه‌ای طراحی شده که به کاربر این امکان را می‌دهد دمای یخچال را تنظیم کند. سیستم عیب‌یاب هوشمند این دستگاه، می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل یخچال را گزارش دهد.

یخچال و فریزر دوقلو 23 فوت پارس مدل REFST170WD-FRZNF170-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز