شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید دوو چیست؟

Picture of a person placing food in a fridge at Side by Side.

یخچال ساید بای ساید دوو با طراحی چشم‌نواز، جلوه خاصی به آشپزخانه می‌دهد. این یخچال، از تنوع بالایی از لحاظ ظرفیت گنجایش برخوردار بوده و پاسخگوی نیاز هر خانواده‌ای است. در این نسل از یخچال‌های دوو، کمپرسورهای اینورتر بسیار کم مصرف تعبیه شده که مزیت بزرگی محسوب می‎‌شود.

در این میان ازکی وام با اعطای وام، گزینه‌ای مناسب برای تأمین بودجه خرید این محصول محسوب می‌شود. برای درخواست وام تا سقف 75 میلیون تومان، متقاضی ابتدا در این سایت ثبت‌نام و پس از اعتبارسنجی و تأیید هویت توسط سامانه، نسبت به بارگذاری تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی اقدام می‌کند. در مرحله آخر با مراجعه نماینده از کی وام، تحویل مدارک و امضای قرارداد انجام شده و کاربر سامانه می‌تواند با اعتبار تخصیص‌یافته در حساب خود، نسبت به خرید کالای مورد نظر اقدام کند.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید دوو از سایت از کی وام را بررسی می‌کند.

شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید دوو مدل 28 فوت ایکس ویژن

قیمت این یخچال مدل TS552-AWD/ASD هنگام تهیه گزارش حدود 28 تا 30 میلیون تومان است. برای خرید این یخچال می‌توان تقاضای وام 30 میلیونی داد. با اعمال 22 درصد سود بانکی، بازپرداخت این وام 12 ماهه بوده و میزان هر قسط، 2 میلیون و 807 هزار تومان است.

این مدل یخچال با مجموع گنجایش 551 لیتری یخچال و فریزر، جادار محسوب شده و کاربران از میزان فضای نسبی آن رضایت دارند. همچنین با فناوری گردش هوای چندگانه نیز، تمامی مواد غذایی داخل یخچال، به یک اندازه خنک باقی می‌مانند. این محصول با 95 کیلوگرم وزن، در میان یخچال‌های ساید بای ساید دوو، سبک محسوب شده و برای خانواده‌هایی مناسب است که اهل جابجایی زیاد هستند.

راز آسمان پایتخت

ساید بای ساید دوو مدل 28 فوت ایکس ویژن مدل  TS552-AWD/ASD-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید دوو مدل 30 فوتی ایکس ویژن

قیمت این یخچال مدل TS666-AWD/ASD، حدود 36 تا 38 میلیون تومان است. کاربران می‌توانند با درخواست وام به مبلغ 38 میلیون تومان، نسبت به خرید این کالا به صورت قسطی اقدام کنند. مبلغ پرداختی در هر قسط در قالب اقساط 18 ماهه، 2 میلیون و 497 هزار تومان است؛ البته می‌توان طی 12 ماه نیز با پرداخت 3 میلیون و 556 هزار تومان نسبت به بازپرداخت این وام اقدام کرد.

این مدل با گنجایش 390 لیتری یخچال و 207 لیتری فریزر ارائه می‌شود. این یخچال با محفظه‌ای جداگانه برای میوه و سبزیجات، آن‌ها را همیشه تازه نگه داشته و به خانواده‌هایی توصیه می‌شود که اهل خوردن میوه و سبزیجات هستند. این مدل یخچال از آبسردکن و یخ‌ساز نیمه اتوماتیک نیز برخوردار است.

 

شرایط خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل DS-3330MW

این یخچال حدود 63 میلیون تومان قیمت داشته و می‌توان با درخواست همین مبلغ به عنوان وام، در قالب اقساط 18 ماهه، با پرداخت 4 میلیون و 140 هزارتومان به صورت ماهانه نسبت به تهیه آن اقدام کرد.

این محصول در مجموع 684 لیتر گنجایش یخچال و فریزر داشته و دغدغه خانواده‌های پرجمعیت برای نگهداری مواد غذایی را کاهش می‌دهد. این یخچال با برخورداری از فیلتر ضدباکتری و بوزدایی، سلامت غذا و به خصوص مواد پروتئینی را حفظ کرده و از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال جلوگیری می‌کند.

ساید بای ساید 32 فوت دوو مدل  DS-3330MW-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ازکی وامدیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز