بهترین اجاق گاز صفحه ای بازار کدام است؟ + قیمت

plaque De Cuisson À Gaz-کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای در مقایسه با اجاق گاز مبله علاوه بر اشغال کم فضا، جابجایی آسانی دارد و در دو جنس شیشه‌ای و استیل عرضه می‌شود. این مدل اجاق گاز به راحتی بر روی انواع کابینت‌ها و همین طور آشپزخانه‌های جزیره قابل اجراست. اغلب کاربران از اجاق گاز صفحه‌ای بر روی کابینت استفاده می‌کنند؛ همین امر باعث ایجاد هماهنگی بالا میان اجزای آشپزخانه و همین طور استفاده بهینه از قسمت پایین آن می‌شود.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت‌های اینترنتی به معرفی بهترین اجاق گاز صفحه‌ای بازار با ارائه قیمت می‌پردازد.

اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز G-5901 S

در هنگام تهیه این گزارش، قیمت حدودی این مدل اجاق گاز با فندک اتوماتیک، 9 میلیون و 500 هزارتومان است. این اجاق گاز صفحه‌ای پنج شعله، از جنس شیشه سکوریت نشکن طراحی شده و در برابر ضربه و حرارت مقاومت مطلوبی دارد. جنس شبکه این اجاق گاز توکار به ابعاد 50 در 86 سانتی‌متر، از چدن با لعاب مات ساخته شده و همین امر، روند پاکسازی آن را آسان‌تر می‌کند.

اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز G-5901 S-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز صفحه‌ای ارکیده افروز مدل ارکیده

این مدل اجاق گاز، با صفحه تمام استیل، طول عمر بالایی داشته و حدود 8 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد. ایمنی این دستگاه در سطح بالایی قرار دارد و ترموکوبل تعبیه شده در آن، در شرایطی که به هر دلیلی، شعله ناخودآگاه خاموش شود، اتصال گاز را به صورت اتوماتیک قطع می‌کند. رده مصرف انرژی نیز در این محصول A است. این اجاق گاز با قرارگیری شعله پلوپز در وسط، طراحی استانداردی دارد.

اجاق گاز صفحه‌ای ارکیده افروز مدل ارکیده-کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای آلتون مدل G530D

اجاق گاز صفحه‌ای آلتون با پوشش آسان تمیز شو، حدود 12 میلیون و 100 هزارتومان قیمت دارد. این محصول با رویه شیشه‌ای سکوریت و نمای مشکی، ظاهر مدرنی به آشپزخانه می‌دهد. کلیدهای تنظیم ولوم این مدل اجاق گاز از جنس باکالیت ساخته شده و در برابر حرارت مقاوم است. مزیت این مدل گاز توکار، امکان زمانبندی شعله‌هاست و کاربر می‌تواند با خیال راحت غذای خود را روی گاز گذاشته و به امور دیگر بپردازد.

اجاق گاز صفحه‌ای آلتون مدل G530D-کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای داتیس مدل DS-518

این مدل اجاق گاز صفحه‌ای پنج شعله با رده انرژی A، به قیمت حدودی 10 میلیون و 600 هزارتومان در بازار موجود است. صفحه این اجاق گاز از جنس استیل خش‌دار طراحی شده و در مقابل ضربه، خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. این محصول با فندک اتوماتیک، کاربری راحتی دارد و ترموکوبل بکار رفته در آن، ایمنی دستگاه را بالا می‌برد.

اجاق گاز صفحه‌ای داتیس مدل DS-518-کاماپرس

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-13 کد NP

این مدل اجاق گاز با قیمت حدودی 6 میلیون و 800 هزارتومان با رویه تمام استیل ظاهر کلاسیکی دارد و به راحتی می‌توان لکه‌های موجود روی گاز را بدون دردسر پاک کرد. در این محصول از ولوم‌های باکیفیتی از جنس باکالیت استفاده شده و شعله پلوپز آن در وسط صفحه قرار دارد. حداقل فضای مورد نیاز برای نصب این اجاق گاز ابعاد 85×50 است. این محصول با پوشش چدنی جنس شبکه، چربی کمتری جذب می‌کند و این امر تمیزکردن آن را راحت‌تر می‌کند.

اجاق گاز صفحه‌ای اخوان مدل GI-13 کد NP-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز