بهترین اجاق گازهای رنگی برای خانه های خاص + قیمت

لست سکند

لازمه یک آشپزی باکیفیت، وجود گاز مناسب است. در این بین کاربران زیادی وجود دارند که در کنار کیفیت، از داشتن گازی با رنگ شاد و متفاوت استقبال می‌کنند. با عملی‌کردن چنین تصمیمی، علاوه بر تبدیل محیط آشپزخانه به فضایی منحصر به فرد، حس و حال بهتری را می‌توان به اعضای خانواده انتقال داد. استفاده از این رنگ‌های شاد به جای رنگ‌های خنثی، فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و دلبازتر نیز نشان می‌دهد.
کاماپرس در این گزارش به بررسی و معرفی بهترین اجاق گازهای رنگی برای خانه‌های خاص می‌پردازد.

گاز فر دار اسمگ مدل CPF36UGG

این محصول برند ایتالیایی اسمگ هنگام تهیه این گزارش حدود 162 میلیون و 180 هزارتومان قیمت دارد. تنوع رنگی بی‌نظیر این مدل گاز شامل رنگ زرد، سبز یشمی، نارنجی، قرمز، مشکی و سفید است. این اجاق گاز 5 شعله با رویه تمام استیل، کیفیت و دوام خوبی دارد. ظرفیت این مدل اجاق گاز 4.5 فوت مکعب است و امکان پخت غذا در حجم بالا را برای کاربر فراهم می‌کند. پنج مشعل و سه فن تعبیه شده در داخل فر سبب پخت کامل غذا می‌شود.

گاز فر دار اسمگ مدل CPF36UGG-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز والنتینو ساباف مدل SBG-6120-06

قیمت حدودی این مدل اجاق گاز اسنوا 18 میلیون و 400 هزارتومان برآورد می‌شود. درب شیشه‌ای فر به صورت کشویی خارج می‌شود و کاربران از تمیزکردن بی‌دردسر آن ابراز رضایت کرده‌اند. لعاب ETC موجود در محفظه فر از تجمع چربی و خرده‌های غذا داخل فر جلوگیری می‌کند و تنها به وسیله یک دستمال نم‌دار می‌توان آن را تمیز کرد. جنس بدنه و رویه گاز استیل مقاوم است و دوام خوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز والنتینو ساباف نارنجی-کاماپرس

اجاق گاز امرسان مدل کلاسیک Emersun 3F/L-BS

این اجاق گاز را می‌توان با قیمت حدودی 23 میلیون و 950 هزارتومان خریداری کرد. فضای داخل فر سه‌‌گانه است و این ویژگی روند آشپزی را سریع‌تر می‌کند؛ چرا که همزمان می‌توان به پختن چند مدل غذا پرداخت، بدون آن که طعم و مزه‌ این غذاها با یکدیگر ترکیب شود. جنس بدنه گاز استیل است و با تنظیم زمان‌سنج گاز‌، کاربر دیگر دغدغه سوختن غذای خود را ندارد.

اجاق گاز امرسان مدل کلاسیک صورتی ۵ شعله سه فر Emersun 3FL-BS-کاماپرس

اجاق گاز تاکنوگاز پنج شعله فردار مدل FALCON-L-5B-BB/WW/CC-GOLD

قیمت حدودی این مدل گاز 22 میلیون هزارتومان است. این محصول 5 شعله، 4 درب فر با حجم 70 لیتر دارد و می‌توان تنوع پخت زیادی را با آن تجربه کرد. با ویژگی سلف کلین موجود در این اجاق گاز، تنها با فشار دادن دکمه‌ای، تمام اثرات چربی موجود داخل روی دیواره فر جدا می‌شود و کاربر می‌تواند با دستمال مرطوب آن را به آسانی تمیز کند. این محصول قابلیت تنظیم زمان شعله به وسیله تایمر لمسی دیجیتال را نیز دارد.

Tacnogas-five-burner-stove-model-FALCON-2-کاماپرس

اجاق گاز طرح فر هاي هوم مدل H3G GREEN

این مدل اجاق گاز اقتصادی را می‌توان با قیمت حدودی 7 میلیون و 200 هزارتومان تهیه نمود. رنگ‌بندی این اجاق گاز شامل صورتی، زرد، سبز و زرشکی است و انتخاب مناسب برای کاربرانی محسوب می‌شود که به آشپزخانه رنگ شاد علاقه دارند. رویه این مدل گاز پنج شعله از جنس شیشه 8 میل نشکن و جنش شبکه آن از چدن قابل شستشو است. این مدل گاز قفل کودک نیز دارد و با تایمر دیجیتال آن، می‎توان زمان پخت و پز را برنامه‌ریزی کرد.

اجاق گاز طرح فر سبز هاي هوم مدل H3G GREEN-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواامرساندیجی کالاسلام بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز