شرایط خرید اقساطی اجاق گاز ویژه نوروز 1403

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2111N-کاماپرس
لست سکند

عادت خانواده‌های ایرانی به خوردن غذا در محیط خانه برای حفظ کانون گرم خانوادگی، اجاق گاز را به وسیله‌ای پرمصرف در آشپزخانه ایرانی تبدیل کرده‌ و وجود یک گاز باکیفیت و با ظاهری زیبا، همواره دغدغه خانواده‌ها بوده است. باتوجه به تورم و افزایش بالای قیمت‌ها، در این میان برخی فروشگا‌ه‌ها با ارایه تسهیلات فروش اقساطی، شرایط خرید محصول را برای مشتریات تسهیل کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید اقساطی اجاق گاز در برخی فرشگاه‌های آنلاین را بررسی کرده است.

سایت لوازم خانگی انتخاب سنتر، با ارائه راهکار خرید قسطی این محصول از طریق سامانه دیجی شهر، برای تأمین نیاز کاربران در این زمینه تلاش می‌کند. حداقل مبلغ درخواستی برای این وام 10 و حداکثر 200 میلیون تومان با سود سالانه 23 درصد است و می‌توان با ارائه چک صیادی و مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت آن اقدام کرد.

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2111N

قیمت این مدل اجاق گاز پنج شعله، هنگام تهیه این گزارش، حدود 26 میلیون تومان برآورد می‌شود. بهترین گزینه برای خرید این اجاق گاز به صورت قسطی، درخواست وام 26 میلیون تومانی است. در این صورت، میزان قسط ماهانه، 2 میلیون و 351 هزارتومان به مدت دوازده ماه خواهد بود.

این محصول باکیفیت، با بهره‌مندی از توروبوفن، به پخش حرارت یکنواخت داخل فر کمک می‌کند تا پخت غذا با بالاترین کیفیت و به طور کامل انجام شود. امکان دیگر این اجاق گاز، قطع‌کن شعله است و کاربر می‌تواند با تنظم تایمر دیجیتال روی مدت زمان مدنظر، بی هیچ استرسی به کارهای دیگر خود برسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز مبله دوو سری نیو ایمپریال مدل DGC5-2112N

قیمت حدودی این اجاق گاز دوو، 25 میلیون و 500 هزارتومان است. برای خرید این محصول می‌توان درخواست وام 25 میلیون کرد و در بازه زمانی 12 ماهه، با پرداخت ماهانه  2 میلیون و 351 هزارتومان نسبت به بازپرداخت این وام اقدام نمود.

این اجاق گاز پنج شعله، با رویه تمام استیل، به راحتی تمیز شده و رضایت کاربران حساس را در این زمینه به همراه داشته‌ است. سیستم یخ‌زدایی این محصول سرعت پخت و پز را بالا می‌برد و می‌توانی برای گرم‌کردن غذا یا از بین‌بردن یخ مواد غذایی از این ویژگی بهره برد.

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111

این مدل اجاق گاز اسنوا با قیمت حدودی 25 میلیون و 350 هزارتومان در بازار موجود است. با درخواست وام 25 میلیون تومانی، کاربر می‌تواند نسبت به خرید این محصول اقدام کند. می‌توان با پرداخت ماهانه 1 میلیون و 309 هزارتومان به مدت دوسال این وام را تسویه کرد.

نمای تمام استیل این محصول، در عین ایجاد ظاهری زیبا، باعث سهولت در تمیزکردن آن می‌شود. درب فر با قابلیت خارج‌شدن کشویی، به راحتی جدا می‌شود و دغدغه کاربران برای از بین‌بردن چربی‌های موجود روی سطح درب فر را از بین می‌برد.

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-7111-کاماپرس

اجاق گاز مبله 5 شعله آلتون مدل MX5W

قیمت این اجاق گاز آلتون حدود 23 میلیون و 600 هزارتومان است. مناسب‌ترین وام درخواستی برای تهیه این محصول، 23 میلیون تومان است. بازپرداخت این وام نیز در قالب 12 ماهه، به ازای هر ماه 2 میلیون و 163 هزارتومان امکان‌پذیر است.

پوشش لعابی داخل فر در این محصول، از نوع آسان تمیزشونده است و نظافت داخل فر را آسان می‌کند و مانع چسبیدن مواد چرب به بدنه دستگاه می‌شود. وجود فن گردش هوا در قسمت فر نیز، باعث جلوگیری از سوختگی غذا در دماهای بالا می‌شود و فضای داخلی را در حالت متعادل نگه می‌دارد.

اجاق گاز مبله 5 شعله آلتون مدل MX5W-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتربستدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز