قیمت انواع اجاق گاز فردار دوو در بازار

کیفیت لوازم خانگی برند دوو به اندازه‌ای است که توانسته با برندهایی همچون سامسونگ و ال‌جی به رقابت بپردازد. محصولات دوو در ایران توسط گروه انتخاب الکترونیک عرضه می‌شود و این گروه به‌عنوان شرکت و نماینده رسمی این برند عرضه محصولات و خدمات پس از فروش دوو را به عهده دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه انواع اجاق‌گاز دوو در بازار را معرفی می‌کند؛

1- اجاق گاز دوو مدل DGC-2102N

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 16 میلیون و 900 هزار تومان است. این اجاق گاز از سری امپریال شرکت دوو بوده و در طراحی آن از از سرشعله‌های ایتالیایی ساباف استفاده شده است. این سرشعله‌ها به صورت یکنواخت حرارت و گرما را به غذا منتقل می‌کند و سبب پخت یکنواخت آن می‌شود. تایمر دیجیتال این اجاق گاز به قطع کن شعله مجهز است و می‌توان آن را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا در زمان مشخص شعله را قطع کند و از سوختن غذا جلوگیری کند.

فن خنک‌کننده هات‌پلیت باعث کاهش دما صفحه آن و ولوم‌های اجاق‌گاز می‌شود. با استفاده از کنترل لمسی بزرگ تعبیه شده بر روی این محصول می‌توان جوجه‌گردان، فن، المنت، زمان‌سنج و تنظیمات شعله زمان‌دار را تنظیم و کنترل کرد.

راز آسمان پایتخت

 

 

بیشتر بخوانید:

2- اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N

قیمت این اجاق‌گاز 18 میلیون و 400 هزار تومان است. این محصول از 5 شعله اجاق‌گاز و با رنگ بدنه استیل طراحی شده است. بر روی این محصول صفحه کنترل لمسی تعبیه شده است که می‌توان به وسیله آن تغییرات مختلف دمای فر را اعمال کرد. فر این اجاق گاز دارای ظرفیت 90 لیتری بوده که کاربران را از هزینه جداگانه برای تهیه توستر و مایکروویو بی‌نیاز می‌سازد.

در زمان‌هایی که بطور همزمان هم در حال پختن غذا هستید و هم در بیرون از خانه به چیزی نیاز دارید، می‌توانید از شعله‌ی زمان‌دار استفاده کنید. با استفاده از این امکان می‌توانید، زمان خاموش شدن شعله را به صورت پیش فرض به دستگاه بدهید تا در تایم مشخصی خاموش شود و از سوختن غذا جلوگیری کند.

3- اجاق گاز دوو مدل DSGC5-2112N

قیمت این اجاق گاز 19 میلیون و 650 هزار تومان است. این محصول به سیستم یخ‌زدایی مجهز بوده که قابلیت گرم کردن غذاهای منجمد با توان کمتر را فراهم می‌آورد. با استفاده از صفحه نمایش لمسی موجود بر روی بدنه می‌توان زمان خاموش شدن شعله و تنظیمات مرتبط با فر اجاق‌گاز را اعمال کرد. با فناوری تایمر دیجیتال اجاق گاز می‌توان بدون نگرانی بابت سوخته‌شدن غذا به کارهای خانه پرداخت و شعله‌های اجاق گاز نیز به صورت خودکار در زمانی که شما مشخص کرده‌اید، خاموش می‌شوند.

فن خنک کننده بکار رفته در این اجاق گاز فرایند خنک کنندگی فضای داخل فر را با سرعت بالاتری انجام می‌دهد. بر روی دیواره داخلی محفظه فر پوشش لعاب Self Clean یا پوشش خود تمیز شونده بکار رفته است که می‌توان در صورت نیاز آن را تعویض کرد. این لعاب، چربی و روغن را در دمای بالا بخار می‌کند و مانع از جذب آنها به بدنه فر می‌شود.

 

4- اجاق گاز دوو مدل DGC5-211N New Imperial

قیمت این محصول 22 میلیون و 100 هزار تومان است. این مدل 5 شعله از سری نیوامپریال محصولات دوو است. این اجاق‌گاز مجهز به یک تایمر دیجیتال بوده که برای تنظیم زمان پخت می‌توان از آن استفاده کرد. دوو این محصول را به دو شعله زمان‌دار مجهز کرده است که می‌توان به وسیله آن زمان پخت را کنترل کرد. فضای درونی فر برخوردار از پوشش چدنی با لعاب و ویژگی سلف کلین است که لکه‌های چربی باقی‌مانده بر روی بدنه فر را با بخار موجود از بین می‌برد و سهولت نظافت را برای کاربران به همراه می‌آورد.

فر این اجاق‌گاز به یک فن خنک‌کننده داخلی مجهز است که سبب خشک شدن فضای داخلی فر می‌شود و دمای مناسب برای پخت‌وپزهای مختلف را فراهم می‌آورد. این دستگاه مجهز به دماسنج دیجیتال بوده که می‌توان به وسیله آن دمای دقیق برای طبخ کیک، بیسکوییت و غذا را فراهم آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : دوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت انواع اجاق گاز فردار دوو در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز