محبوب‌ ترین عطر مرکباتی که باید در بهار بخرید

محبوب‌ ترین عطر مرکباتی که باید در بهار بخرید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطر مرکباتی در بیشتر نمونه‌ها دارای ترکیبی نشاط‌آور و پرانرژی از نت‌های تازه و خنک است که تمیزی، لطافت و شادی را یادآوری می‌کند. از آن‌جایی که در گذشته از پوست بسیاری از مرکبات به عنوان عطر استفاده می‌کردند، می‌توان گفت این سبک از رایحه‌ها قدمتی طولانی در مشام ما دارند که خاطرات نوستالژی زیادی را در ذهن زنده می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، محبوب‌ترین عطر مرکباتی در بهار 1403 را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده عطر، معرفی می‌کند.

عطر مرکباتی د مارلی پرسوس (PARFUMS de MARLY)

جدیدترین محصول برند فرانسوی د مارلی، یکی از پربحث‌ترین عطرهای مرکباتی امسال است که برخی آن را نسخه دستکاری‌شده از عطر تق هرمس می‌دانند. نت‌های گریپ‌فروت و نارنگی ماندرین آن‌قدر خوب در این عطر در هم آمیخته شده‌اند که به سختی می‌توانید آن‌ها را از هم جدا کنید.

این عطر با قیمت روز 19 میلیون و 40 هزار تومان، رایحه‌ای ملایم و رو به خنک دارد که برای استفاده در فصل بهار و تابستان مناسب است. البته طراحی شیشه د مارلی پرسوس هم به نوعی متناسب بودن آن را با ترکیبات فصل اعلام می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر مرکباتی نرولی پرتوفینو (Tom Ford Neroli Portofino)

یکی از عطرهای محبوب برند تام فورد برای تابستان نرولی پرتوفینو است که نت‌های خنک و استثنایی‌اش، بسیاری از دوست‌داران عطرهای مرکباتی را مجذوب خوب می‌کند. این محصول از تام فورد که سال 2011 به بازار معرفی شد، یک خلق فراموش‌‌نشدنی دربین تولیدات این برند به شمار می‌آید که ماندگاری و پخش بوی قابل توجه آن، از مهم‌ترین نکاتی است که کاربران در نقدهای خود به آن پرداخته‌اند. Tom Ford Neroli Portofino درحال حاضر با قیمت 24 میلیون و 200 هزار تومان در دسترس است.

عطر مرکباتی نرولی پرتوفینو (Tom Ford Neroli Portofino)

عطر مرکباتی دولچه گابانا لایت بلو (Dolce & Gabbana Light Blue)

لایت بلو، درست مانند شیشه و البته عنوانش، آرام و ملایم به قلب شما نفوذ می‌کند. این عطر که حدود 23 سال پیش از مبدا ایتالیا به سراسر دنیا وارد شد، ترکیب تمیزی از لیموترش، سیب، یاس و مشک را تداعی می‌کند. حس ترشی لیمو شاید اولین اسانس واضحی باشد که از این محصول دولچه گابانا استشمام می‌کنید. عطر مرکباتی لایت بلو با قیمت روز 6 میلیون و 400 هزار تومان، بیشتر برای فصل‌های گرم سال کاربردی است.

عطر مرکباتی دولچه گابانا لایت بلو (Dolce & Gabbana Light Blue)

عطر مرکباتی شنل چنس او فرش (Chanel Chance Eau Fraîche)

عطری کلاسیک با رایحه ماندگار از درآمیختن نت‌های تابستانی که طبق نظر کاربران، ماندگاری بهترین ویژگی آن است. چنس او فرش، با نت‌های غالب لیمو ترش، فلفل صورتی و یاس، حس قدم زدن در پارک با بوی سبزه‌های تازه مرطوب‌شده را یادآوری می‌کند.

تعادل اسانس‌های این عطر و پیچیدگی کم آن‌ها باعث‌شده تا به راحتی بتوانید برای روزمره از آن استفاده کنید. این محصول 2017 برند شنل با قیمت 13 میلیون و 200 هزار تومان در ایران به فروش می‌رسد.

عطر مرکباتی شنل چنس او فرش (Chanel Chance Eau Fraîche)

عطر مرکباتی الیزابت گاردن گرین تی (Elizabeth Arden Green Tea)

فرانسیس کرکجان در سال 1999 با همکاری برند الیزابت آردن عطری ویژه به دوست‌داران رایحه‌های خنک معرفی کرد. او در این عطر 2 میلیون و 750 هزار تومانی، رایحه‌ای تازه و سرحال از اسانس چای سبز به همراه نعناع و پرتقال ساخت که علاوه‌بر تازگی، انرژی کم‌نظیری را در محیط پراکنده می‌کند.

عطر مرکباتی الیزابت گاردن گرین تی (Elizabeth Arden Green Tea)

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایقفروشگاه لیلیومهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز