قیمت یک جفت لاستیک برای جک اس چند؟

لاستیک جک اس- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر به بازار خودرو سری بزنید، به‌راحتی متوجه می‌شوید که خودرو چینی جک اس، یکی از محبوب‌ترین خودروهای خارجی در بازار است و افراد زیادی خواهان خرید این اتومبیل کراس‌اور هستند. به همین دلیل بازار خرید‌وفروش لاستیک برای جک اس نیز بسیار رقابتی است و شرکت‌های گوناگونی سعی دارند که با ارائه نرخ‌های بهتر، بازار را از دست رقبای خود بربایند.

کاماپرس در این گزارش ۵ لاستیک مناسب برای خودرو جک اس ۵ و جک اس ۳ را با قیمت‌های موجود در بازار معرفی می‌کند.

سایز لاستیک مناسب برای جک اس ۵

لاستیک انواع مختلف خودرو جک اس در سایزهای ۱۸/۵۵/۲۲۵، ۱۸/۵۵/۲۳۵، ۱۷/۶۰/۲۳۵، ۱۷/۶۵/۲۲۵ و ۱۸/۵۵/۲۲۵ عرضه می‌شود و شرکت‌های معتبری ایرانی از قبیل بارز، ایران‌تایر، کویر تایر و گلدستون و شرکت‌های خارجی نیز میشلن، هانکوک، نکسن و … در حال حاضر لاستیک مناسب این خودرو چینی را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

البته ناگفته نماند که در کارخانه بر روی مدل محبوب کراس‌اور جک اس ۵، لاستیک سایز ۱۸/۵۵/۲۲۵ که مناسب‌ترین سایز لاستیک به شمار می‌رود، تعبیه می‌شود. اما این خودرو مانند دیگر خودروهای موجود در بازار قابلیت استفاده از سایزهای بزرگ‌تر مانند سایز ۱۸/۵۰/۲۳۵ و ۱۸/۵۵/۲۳۵ را هم دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سایز لاستیک مناسب برای جک اس ۳

باید گفت که لاستیک فابریک جک اس ۳ سایز ۱۶/۵۵/۲۰۵ است که برندهای مانند گودیر، کومهو و فالکن در حال حاضر این نوع لاستیک را عرضه و به بازار روانه می‌کنند.

 

لاستیک جک اس- کاماپرس
معرفی ۵ نمونه از لاستیک‌های مناسب جک اس

لاستیک کویر تایر سایز ۱۸/۵۵/۲۲۵

شرکت کویر تایر یک جفت لاستیک مدل Valorous kb500 سایز ۱۸/۵۵/۲۲۵ را با گارانتی ۴۸ماهه به قیمت ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

لاستیک کومهو ۱۸/۶۰/۲۵۵

خرید یک جفت لاستیک کومهوCRUGEN HP71 سایز ۱۸/۶۰/۲۵۵ ساخت کمپانی لاستیک‌سازی کومهو کره‌جنوبی که برای خودرو جک اس ۵ مناسب است، حدوداً ۲۸ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد.

لاستیک واریور سایز ۱۸/۵۵/۲۲۵

همچنین برای خرید یک جفت لاستیک واریور مدل ZR18 مدل SR1 HP XL با سایز ۱۸/۵۵/۲۲۵ باید حداقل ۷ میلیون تومان بپردازید.

لاستیک هانکوک سایز ۱۷/۵۵/۲۳۵

بر اساس جست‌وجوهای اینترنتی قیمت یک جفت لاستیک هانکوک مدلVENTUS S1 NOBLE2 محصول کشور کره‌جنوبی و تولید سال ۲۰۲۰ میلادی در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ با سایز ۱۷/۵۵/۲۳۵ حدوداً ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

لاستیک هابیلید سایز ۱۷/۵۵/۲۲۵

از سوی دیگر برای خرید یک جفت لاستیک هابیلید مدل S2000 با سایز ۱۷/۵۵/۲۲۵ نیز که ساخت کشور چین است و در سال ۲۰۲۲ تولید شده، در حال حاضر باید حداقل ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنید.

لاستیک برند نسکن و سومیتومو مناسب برای جک اس ۳

باید گفت که برای خرید یک جفت لاستیک مناسب جک اس ۳ با برند نکسن مدل Nblue HD Plus و با سایز ۱۶/۵۵/۲۰۵ باید رقمی در حدود ۸ میلیون تومان به فروشنده بپردازید. این لاستیک سال ۲۰۲۳ میلادی تولید شده است. اما اگر می‌خواهید لاستیکی با برند سومیتومو برای این خودرو خریداری کنید، برای شما گران‌تر تمام می‌شود؛ چراکه قیمت تنها یک حلقه لاستیک این برند در بازار ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : آنلاین تایرلاستیک مارکت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز