فوری / جزییات ثبت نام وام 50 میلیونی بدون سود بانک تجارت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افرادی که مشتری بانک تجارت هستند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «نیکان» این مجموعه را دارند. این وام به افرادی اعطا می‌شود که میانگین حساب مناسبی داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام 50 میلیونی بانک تجارت مخصوص افرادی است که در یکی از شعب این مجموعه حساب قرض الحسنه افتتاح کنند. بعد از افتتاح حساب لازم است افراد حداقل به مدت سه ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مناسب داشته باشند. متقاضیان بعد از دریافت این وام همچنان امکان واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده گذاری را خواهند داشت.

افراد برای دریافت این نوع تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. این وام قرض الحسنه بوده و فقط دارای چهار درصد کارمزد است. گیرندگان این وام حداکثر طی 24 ماه زمان برای پرداخت اقساط خواهند داشت. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این وام به بستگان درجه موجود است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 171 هزار و 246 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 2 میلیون و 109 هزار و 907 تومان و مبلغ تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 159 هزار و 907 تومان اعلام شده است.

دستاوردهای بانک تجارت طی سال‌های فعالیت آن

بانک تجارت یکی از شعب فعال بانکی است که بالغ بر 40 سال است که انواع خدمات پولی و مالی را به مردم ایران ارائه می‌دهد. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات در حوزه سپرده، تسهیلات، بانکداری الکترونیک و خدمت ارزی را عرضه کرده است. بانک تجارت تاکنون توانسته ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، تندیس بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس، جایزه طلایی کیفیت خدمات و جوایزی از این قبیل را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “فوری / جزییات ثبت نام وام 50 میلیونی بدون سود بانک تجارت

  1. مهدی شهرکی گفته:

    باسلام..حالامن که حقوق بگیرازبانک تجارتم ،وضامن رسمی ندارم،،چه کنم..وله این وام بلکه بیشتراز۵۰ملیون نیازدارم،چه کنم،،

  2. اسرافیل اروانه گفته:

    سلام همه بانک ها وام میدهند از 50 تا 300 ملیون تومان اما باتوجه به دریافت حقوق از تجارت و مستاجر بودن هنوز به هیچکدام دسترسی نداشته ام، ممکنه راهنمایی بفرمایید تا حدودی ازسنگینی اجاره را تحمل کنم، تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز