قیمت انواع اجاق گاز اسنوا در بازار

برند لوازم خانگی ایرانی اسنوا تا به‌کنون توانسته 5 سری اجاق‌گاز chef، رومینا، آترینا، والنتینو و آدرینا را تولید و به بازار عرضه کند. قیمت اجاق‌گازهای اسنوا بسته به مدل و امکاناتی که ارائه می‌دهند از 9 میلیون تا 25 میلیون متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه قیمت انواع اجاق‌گاز اسنوا در بازار را معرفی می‌کند؛

1- اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1102N

قیمت این اجاق‌گاز در لحظه تهیه گزارش 9 میلیون و 700 هزار تومان است. اسنوا این اجاق‌گاز پنج شعله را با بدنه‌ای از جنس استیل با لعاب سفید طراحی کرده است. شعله‌های این اجاق‌گاز از شبکه‌های چدنی تولید شده است که میزان حرارت این شعله‌ها را با کمک ولوم‌های باکالیت بکاررفته در قسمت جلویی بدنه آن می‌توان کم و زیاد کرد. با استفاده از فر تعبیه شده بر روی این محصول می‌توان انواع کیک، بیسکوییت، شیرینی و غذاهای مختلف را طبخ کرد.

وجود دو سیخ جوجه‌گردان درون فر به شما امکان می‌دهد که غذایی خوش طعم و دل‌انگیز به سبک غذاهای بیرون برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود فراهم آورید. در تولید شعله‌های این اجاق‌گاز از شبکه‌های چدنی استفاده شده است که با استفاده از ولوم‌های موجود بر روی بدنه می‌توان میزان حرارت شعله‌ها را کم و زیاد کرد. وجود ولوم‌های باکالیت مقاوم در برابر حرارت در این محصول از جمله مزایا این اجاق‌گاز محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اجاق گاز 5 شعله اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3102N

قیمت این اجاق‌گاز اسنوا 12 میلیون تومان است. اسنوا سری اجاق‌گازهای آدرینا را به سیستم سوخت‌رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل باکیفیت ساباف ایتالیایی مجهز کرده است. این گاز 5 شعله به رنگ سفید و از جنس بدنه استیل تولید شده است. فناوری نانوکلین موجود در این اجاق‌گاز به کاربران امکان می‌دهد که بدون استفاده از هیچ‌گونه مواد شوینده‌ای، تنها با یک دستمال مرطوب فضای درونی گاز و ظاهر آن را نظافت کنند.

با استفاده از پنل لمسی بکاررفته در این محصول می‌توان عملکردهای مرتبط با شعله زمان‌دار، جوجه‌گردان و قفل کودک را کنترل و تنظیم کرد. در فضای درونی فر این محصول از لعاب ETC آسان پاک‌شو طراحی شده است که مانع از چسبیدن مواد غذایی و چربی‌ها به لایه‌های داخلی فر می‌شود. بدین‌ترتیب کاربران می‌توانند فضای درونی فر را تنها با استفاده از یک پارچه مرطوب تمیز کنند. با استفاده از شعله زمان‌‎دار تعبیه شده بر روی این محصول می‌توانید زمان خاموش‌شدن شعله گاز را از پیش تنظیم کنید.

3- اجاق گاز اسنوا مدل SGC-612N Valentiano Series

قیمت این محصول 14 میلیون و 350 هزار تومان است. در طراحی این محصول از سر شعله‌های ساباف ایتالیا استفاده شده است. این سرشعله‌ها حرارت و گرما رو به‌صورت یکنواخت به ظرف غذا منتقل می‌کنند و سبب پخت سریع‌تر و دقیق‌تر غذا می‌شوند. محفظه فر این دستگاه به فناوری ETC مجهز شده است که از چسبیدن هرگونه چربی به پوشش درونی محفظه جلوگیری می‌کند. بدین‌ترتیب، دیگر نیازی به استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن فضای فر نیست و تنها کافیست از یک دستمال نم‌دار استفاده کرد.

دماسنج عقربه‌ای این محصول کاربران را از میزان دمای دقیق فر، مطلع می‌سازد و با استفاده از آن می‌توان همچون یک آشپز حرفه‌ای انواع کیک، شیرینی و بیسکوییت خانگی را آماده کرد. شیشه‌ی فر والنتینو ساباف از یک در شیشه‌ای کشویی تشکیل شده است که به‌راحتی می‌توان آن را از محفظه درونی خارج کرد و به‌صورت جداگانه به نظافت آن پرداخت.

4- اجاق گاز اسنوا سری آدرینا مدل SGC5-3122N

قیمت این مدل آدرینا 15 میلیون تومان است. این اجاق‌گاز 5 شعله از جنس بدنه استیل به رنگ سفید تولید شده است. وجود دو سیخ جوجه‌گردان در فر به شما امکان می‌دهد که دو مرغ بریونی را به‌طور همزمان برای سرو در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود طبخ کنید. مدل آدرینا به دو شعله زمان‌‎دار مجهز شده است. در زمان‌هایی که بطور همزمان هم در حال پختن غذا هستید و هم در بیرون از خانه به چیزی نیاز دارید، می‌توانید از این شعله‌های زمان‌دار استفاده کنید.

با استفاده از این امکان می‌توانید، زمان خاموش شدن شعله را به صورت پیش فرض تعیین کنید، تا در زمان مشخصی خاموش شود و از سوختن غذا جلوگیری کند. با استفاده از صفحه نمایش تعبیه شده بر روی بدنه این محصول می‌توان تنظیمات مرتبط با شعله زمان‌دار، جوجه‌گردان، قفل کودک، فن انتقال حرارت، دما و میزان حرارت فر را تنظیم کرد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز