ارزانترین اینترنت ثابت را از کدام اپراتور بخریم؟ + جدول

نرخ اینترنت _کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید بسته‌های اینترنت امروز به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها برای تمامی شهروندان تبدیل شده است که به‌غیراز ویژگی‌های مانند قطع‌نشدن‌های پیاپی، سرعت خوب و ارائه خدمات ۲۴ ساعته، کاربران به دنبال راهی هستند تا هزینه کمتری هم بپردازند.

به گزارش کاماپرس، بسیاری از کاربران پیش از اقدام به خرید بسته‌های اینترنت ثابت، سعی می‌کنند با مشورت و یا جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی برای پیداکردن تعرفه مناسب با بودجه‌شان، بهترین اپراتور را نیز شناسایی کنند.

بنابراین، اگر قصد خرید سرویس ADSL را دارید و می‌خواهید از آخرین نرخ‌های موجود در بازار مطلع شوید، با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

در این گزارش قیمت‌های چند اپراتور مانند شرکت مخابرات ایران، رهام داتک، شاتل، آسیاتک، مخابرات، صبا نت و های‌وب را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد. همچنین در نظر داشته باشید که این اپراتورها نرخ و حجم‌های گوناگونی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند، اما در این گزارش تنها یک مدل انتخاب شده است؛ بنابراین با مراجعه به سایت‌های هر کدام از این اپراتورها می‌توانید اطلاعات جامع‌تری را کسب کنید.

راز آسمان پایتخت

 

جدول اینترنت _ کاماپرس
سرعت دانلود

به‌طورکلی می‌توان گفت که سرعت حداقلی اکثر اپراتورهای ایرانی ۲ مگابیت بر ثانیه است و کاربر می‌تواند با سرعتی حدود ۲۵۰ کیلوبایتی برنامه یا فیلم موردنظر خود را دانلود کند. ناگفته نماند که سرعت این بسته‌ها در انتهای مصرف به ۱۲۸ کیلوبایت بر ثانیه می‌رسد.

توجه کنید که اگر بسته زمان‌دار خریداری می‌کنید، در صورت اتمام حجم می‌توانید حجم اضافی خریداری کنید که معمولاً هزینه آن برای هر گیگابایت ۴ هزار تومان است.

جدول اینترنت- کاماپرس

به گزارش دیجیاتو، نرخ‌های اعلام شده در این گزارش بدون محاسبه ۹ درصد مالیات ارزش‌افزوده است و سرعت بسته‌ها با توجه به منطقه و سیم‌کشی ساختمان شما می‌تواند متفاوت باشد. بهترین گزینه برای خرید مناسب بسته اینترنت ثابت آن است که پیش از هر خریدی و قبل از مقایسه نرخ‌ها با کارشناسان اپراتورها مشورت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : آسیاتکپارس آنلاینشاتلفن آواهای وب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز