با 20 میلیون ماشین ظرفشویی دوو بخریم یا جی پلاس؟

Un père qui met la vaisselle au lave-vaisselle-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مسلما هیچ فردی از حجم زیاد ظروف پس از اتمام یک مهمانی و دورهمی استقبال نمی‌کند. کاربران زیادی نیز تمایل دارند که زمان بیشتری را با مهمانان خود بگذرانند و از این رو ترجیح می‌دهند پس از اتمام سرو غذا، به سمت ظروف نروند؛ اینجاست که اهمیت و نعمت وجود ماشین ظرفشویی نمایان می‌شود. شرکت دوو و جی پلاس به عنوان دو قطب تولیدکننده ماشین ظرفشویی، می‌توانند پاسخگوی نیاز خانواده‌ها در این زمینه باشند. با توجه به تنوع قیمت‌ها، این دو برند دست مخاطب را برای خرید محصولات‌شان باز گذاشته‌اند و کاربران می‌توانند متناسب با نیاز و بودجه خود، نسبت به خرید ماشین ظرفشویی از این دو برند اقدام کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 4 ماشین ظرفشویی دوو و دیجی پلاس با قیمت 23 میلیون تومان خواهد پرداخت.

ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-30T1252

این ماشین ظرفشویی هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 23 میلیون و 390 هزارتومان، یکی از محصولات محبوب فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود. این ماشین ظرفشویی 12 نفره، دو عدد بازوی آبپاش  برای شستشوی ظروف در دو طبقه دارد. در این محصول، سبد بالایی با قابلیت تنظیم ارتفاع، امکان قراردادن هرگونه ظرف با هر ارتفاعی را به کاربر می‌دهد. متوسط مصرف آب این دستگاه در هربار استفاده 10 لیتر عنوان شده‌است و امکان به تأخیر انداختن دستگاه تا 12 ساعت وجود دارد.

ماشین ظرفشویی دوو مدل  DDW-30T1252-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GPlus GDW-M4573NS

این ماشین ظرفشویی با حدود قیمت 23 میلیون و 700 هزارتومان، مناسب شستشوی ظروف تا ظرفیت 14 نفر است. این محصول با داشتن قابلیت شستشوی ظروف بسیار کثیف، قادر به از بین بردن لکه‌های سرسخت چربی بجا مانده بر روی ظروف است. علاوه بر این، می‌توان شستشوی ظروف نه چندان کثیف را به بخش شستشوی Light این دستگاه سپرد. همچنین می‌توان با ایجاد برنامه زمانی، دستگاه را در زمان دلخواه خود روشن کرد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  GPlus GDW-M4573NS-کاماپرس

ماشین ظرفشویی دوو مدل  DDW-30W1252

این ماشین ظرفشویی با قیمت حدودی 23 میلیون و 380 هزارتومان در رنگ سفید موجود است. این محصول با ظرفیت 12 نفره، مناسب مهمانی‌های با جمعیت متوسط است. میزان صدای تولید شده توسط دستگاه 49 دسی بل گزارش شده که آن را به ماشین ظرفشویی کم‌صدایی تبدیل می‌کند. این محصول مانند اکثر ماشین ظرفشویی‌های دوو، از قفل کودک و ایمنی مورد قبولی برخوردار است. این دستگاه با برنامه شستشوی سریع نیز می‌تواند در کمترین زمان ممکن ظروف تمیز را در اختیار کاربران قرار دهد.

ماشین ظرفشویی دوو مدل  DDW-30W1252-کاماپرس

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  L352

این ماشین ظرفشویی با قیمت حدودی 23 میلیون و 100 هزارتومان به رنگ نقره‌ای یکی دیگر از محصولات مورد استقبال کاربران است. این محصول با ظرفیت 13 نفره، از دو سبد برای قراردادن ظروف بهره می‌برد. این محصول با قابلیت Delay Start، به کاربر این امکان را می‌دهد تا زمان به کار افتادن دستگاه را تنظیم کند. همچنین شستشوی سریع ظروف در این محصول، ظرف 30 دقیقه انجام می‌شود. این ماشین ظرفشویی با میزان مصرف آب میانگین 11 لیتر در هر بار شستشو، با رده انرژی ++A، در زمینه مصرف آب و برق، به صرفه محسوب می‌شود.‌

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل  L352-کاماپرس

انتهای پیام

 

مرتبط با : جی پلاسدوودیجی شهرسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز