ارزان ترین ماشین ظرفشویی بازار کدام است؟

Un couple qui a un lave-vaisselle pour respirer.کاماپرس2

بعد از اتمام مهمانی، با حجم ظروف کثیف باقیمانده، تنها وسیله نجات‌بخش، ماشین ظرفشویی است. ماشین ظرفشویی با عملکرد بی نقص خود، خیال کاربر را نسبت به شستشوی کامل و بهداشتی ظروف راحت کرده و در عین حال از آسیب به پوست دست جلوگیری می‌کنند. ماشین‌های ظرفشویی با قیمت معقول و زیر 30 میلیون تومان می‌توانند گزینه‌های خوبی برای کاربرانی باشد که کمبود این دستگاه را در آشپزخانه خود احساس کرده و دنبال ماشین ظرفشویی ارزان می‌گردند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های ارزان‌ترین ماشین ظرفشویی بازار می‌پردازد.

ماشین ظرفشویی دوو سری Glossy مدل DDW-30W1252

در هنگام تهیه این گزارش، این ماشین ظرفشویی دوو با قیمت حدودی 23 میلیون تومان در رنگ سفید، یکی از ارزان‌ترین محصولات موجود در بازار است. این محصول با ظرفیت شستشوی 12 نفره، از دو طبقه شستشو بهره می‌برد. طبقه بالا قابلیت تنظیم ارتفاع دارد؛ از این رو هر ظرف با هر ابعاد استانداردی را می‌توان در این ماشین ظرفشویی قرار داد. این مدل ماشین ظرفشویی دوو با تولید صدای 49 دسی بل، کم‌صدا محسوب می‌شود.

ماشین ظرفشویی دوو سری Glossy مدل DDW-30W1252-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003

حدود قیمت این مدل ماشین لباسشویی الگانس 25 میلیون و 500 هزارتومان گزارش شده‌ است. این محصول با داشتن گزینه نصف ظرفیت، مناسب خانواده‌های کم جمعیت است که می‌توانند برای استفاده روزمره و در حجم کم از این محصول استفاده کنند. این ماشین ظرفشویی 12 نفره، حین شستشو، امکان اضافه کردن ظرف را نیز برای کاربر فراهم می‌کند و به برنامه میوه‌شور نیز مجهز است.

ماشین ظرفشویی الگانس مدل EL9003-کاماپرس

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352

این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس حدود 25 میلیون و 600 هزارتومان قیمت دارد و در هربار استفاده، 11 لیتر آب مصرف می‌کند. این محصول با قابلیت تنظیم ارتفاع طبقه دوم جهت قراردادن ظروف بزرگتر، از برنامه شستشوی ظروف بسیار کثیف نیز برخوردار است و از عهده سخت‌ترین لکه‌ها نیز بر می‌آید. این مدل ماشین ظرفشویی جی پلاس، مجهز به برنامه شستشوی سریع است و تنها در سی دقیقه می‌تواند روند شستشوی ظروف را کامل انجام دهد.

ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-M1352-کاماپرس

ماشین ظرفشویی سام مدل  DW186 WI/N

این ماشین ظرفشویی با رنگبندی نقره‌ای و سفید، حدود 26 میلیون و 400 هزارتومان قیمت دارد. این محصول با ظرفیت 15 نفره، مناسب کاربرانی است که اهل برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت هستند و دوست دارند وقت بیشتری را با مهمان‌های خود سپری کنند. این مدل ماشین ظرفشویی سام، با بهره‌مندی از برنامه پیش شستشو، با خیس کردن اولیه ظروف، به از بین بردن لکه‌ها و شستشوی بهداشتی‌تر ظروف کمک می‌کند.

ماشین ظرفشویی سام مدل  DW186 WIN-کاماپرس

ماشین ظرفشویی ایکس ویژن مدل M140-W-S

این مدل ماشین ظرفشویی ایکس ویژن با قیمت حدودی 28 میلیون و 600 هزارتومان در رنگ سفید جهت خرید به کاربران ارائه می‌شود. این محصول با ظرفیت 14 نفره مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این ماشین ظرفشویی سه سبد برای قراردادن ظروف داشته و از جنس استیل ضد زنگ است. این دستگاه با تولید صدای 44 دسی بل حفظ آرامش محیط را رقم می‌زند و بسیار کم‌صدا است.

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز