شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی برای زوج های جوان

بسیاری از زوج‌های جوان شرایط پرداخت کل مبلغ را به صورت یکجا ندارند و در شرایط کنونی، با توجه به تورم موجود در بازار، گزینه خرید اقساطی لوازم خانگی، با استقبال زیادی از سوی زوج‌‎های جوان روبرو شده‌است. ماشین لباسشویی نیز به عنوان یکی از اقلام اساسی در جهیزیه همواره دغدغه زوج‌های جوان بوده است.

به همین منظور، سایت از کی وام با ارائه وام‌های مناسب تا سقف 75 میلیون‌ تومان ، به زوج‌های جوان امکان خرید لوازم خانگی و پرداخت مرحله‌ای در قالب اقساط 12 و 18 ماهه می‌دهد. سود در نظر گرفته شده برای این وام، 22 درصد است و مبلغ اقساط بسته به میزان کلی وام و تعداد اقساط متفاوت است. زوج‌های جوان پس از ثبت نام در سامانه، اعتبار سنجی و تحویل مدارک، صرفا با ارائه چک صیادی، می‌توانند این وام را دریافت کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی برای زوج‌های جوان می‌پردازد.

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401

این مدل ماشین لباسشویی وست پوینت در لحظه تهیه این گزارش با قیمت حدودی 37 میلیون و 280 هزارتومان به کاربران ارائه می‌شود. زوج‌های جوان با درخواست وام 38 میلیونی می‌توانند بازپرداخت ماهانه 2 میلیون و 850 هزارتومانی به مدت 12 ماه داشته باشند.

این محصول با ظرفیت 10.5 کیلوگرم از 16 برنامه تخصصی شستشو بهره می‌برد و می‌توان از آن برای شستن لباس‌های کودک، کتان و تیره استفاده کرد و نگران تغییر بافت لطیف پارچه نبود. موتور این دستگاه از نوع اینورتر است و قدرت بالایی دارد.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401  -کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-MD106W

این مدل ماشین لباسشویی جی پلاس حدود 32 میلیون و 440 هزارتومان برآورد قیمت می‌شود. برای خرید این دستگاه، زوج‌های جوان می‌توانند از وام 32 میلیونی سایت از کی وام استفاده کنند. اقساط ماهانه به مدت 18 ماه، مبلغ 1 میلیون و 700 هزارتومان خواهد بود.

این ماشین لباسشویی با ظرفیت 10.5 کیلوگرمی می‌تواند همراه خوبی برای زوج‌های جوان باشد. این محصول با قابلیت تشخیص وزن لباس و هشدار به کاربر، از فشار بیش از حد به دستگاه جلوگیری می‌کند.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-MD106W-کاماپرس

ماشین لباسشویی کندی مدل GBT-1459 S

این مدل ماشین لباسشویی کندی حدود 26 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارد. با درخواست وام به همین مبلغ، زوج‌های جوان می‌توانند با پرداخت 1 میلیون و 740 هزارتومان به صورت ماهانه، طی 18 ماه نسبت به بازپرداخت وام اقدام کنند.

این ماشین لباسشویی با ظرفیت کلی 9 کیلوگرم جادار محسوب می‌شود و با قابلیت سیستم ضد چروک، معضل اتوکشیدن لباس‌ها برای کاربران را تقریبا از بین می‌برد. این محصول همچنین از تکنولوژی شستشوی سریع نیز بهره می‌برد.

ماشین لباسشویی کندی مدل GBT - 1459 S-کاماپرس

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1465I

قیمت حدودی این مدل ماشین لباسشویی 19 میلیون و 200 هزارتومان برآرود می‌شود. بهترین گزینه برای خرید این محصول توسط زوج‌های جوان، درخواست وام 20 میلیون تومانی است. بازپرداخت این وام در قالب 12 ماهه، به طور ماهانه 1 میلیون و 314 هزارتومان تعیین شده‌است.

این ماشین لباسشویی با ظرفیت دیگ 9 کیلوگرمی، هنگام شستشو، قابلیت اضافه کردن لباس را دارد. موتور این دستگاه از نوع اینورتر طراحی شده و با 1400 دور در دقیقه، قدرت و سرعت خوبی دارد.

ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1465I-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز