شرایط خرید اقساطی ماشین لباسشویی ویژه نوروز 1403

وجود ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای، علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، حفظ سلامت پوست را نیز برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. باتوجه به افزایش قیمت کالا از جمله لوازم خانگی، در این راستا برخی سایت‌های فروش آنلاین با هدف تسهیل در روند خرید لوازم خانگی، شرایط خرید اقساطی را برای متقاضیان فراهم کرده‌اند.

در این میان دیجی کالا اقدام به ارائه وام‌ لوازم خانگی با سود 23 درصد، تا سقف 50 میلیون می‌کند. برای درخواست این وام، نیازی به ارائه ضامن نیست و تنها کافی است با ثبت‌نام در سامانه، پس از احراز هویت و اعتبارسنجی، با ارائه چک صیادی، در سریع‌ترین زمان ممکن و ظرف 48 ساعت، نسبت به دریافت وام اقدام کنید.

کاماپرس در این گزارش، شرایط خرید اقساطی 4 ماشین لباسشویی ویژه نوروز 1403 را بررسی می‌کند.

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل WMBIS-81422.EDC

قیمت این ماشین لباسشویی هنگام تهیه گزارش، حدود 29 میلیون و 500 هزارتومان برآورد می‌شود. می‌توان با درخواست وام 30 میلیون تومانی نسبت به خرید این محصول اقدام کرد. در صورت بهره‌مندی از این وام، فرد می‌تواند در قالب 12 قسط ماهانه 2 میلیون و 822 هزارتومان نسبت به بازپرداخت آن اقدام کند.

این ماشین ظرفشویی، قابلیت بازشدن درب، تا 180 درجه را فراهم می‌کند؛ اهمیت این امر در لباس‌های حجیم، پتو و حوله خود را نشان می‌دهد و می‌توان بدون هیچ زحمتی، آن‌ها را داخل لباسشویی قرار داد. صفحه نمایش این محصول لمسی است و قفل کودک نیز دارد.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل WMBIS-81422.EDC-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS

این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلویی با قیمت حدودی 16 میلیون و 200 هزارتومان در فروشگاه‌ها موجود است. کاربران می‌توانند برای خرید این ماشین لباسشویی درخواست وام 15 میلیونی کنند؛ فرد متقاظی وام، طی 9 ماه با پرداخت ماهانه 1 میلیون و 830 هزارتومان به عنوان قسط، می‌تواند این وام را به صورت کامل تسویه کند.

در این ماشین لباسشویی، با قابلیت شستشوی سریع، می‌توان 15 دقیقه‌ای از شر لکه‌های سطحی خلاص شد. هنگام شستشو قابلیت اضافه‌کردن لباس را دارد و در کنار آن از سیستم قطع خودکار نیز برخوردار است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BWBS-کاماپرس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P880S

قیمت این ماشین لباسشویی حدود 20 میلیون و 900 هزارتومان است. با درخواست وام 20 میلیون تومانی، می‌توان این ماشین لباسشویی را خریداری کرد. مبلغ بازپرداخت این وام نیز، به ازای هر ماه یک میلیون و 881 هزارتومان در قالب 12 ماهه است.

این محصول با ظرفیت هشت کیلوگرمی، قابلیت اضافه‌کردن لباس حین کار را دارد. این مدل ماشین لباسشویی با برخورداری از برنامه شستشو در شب، عملکرد آرام و کم‌صدایی دارد. همچنین امکان شستشوی بخار نیز در این محصول فراهم شده که باعث تمیزتر شدن لباس‌های چرک با لکه‌های قوی می‌شود؛ این ویژگی عدم ایجاد چروک را نیز به همراه دارد.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-P880S-کاماپرس

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401

این ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 37 میلیون تومان در بازار موجود است. درخواست وام 40 میلیونی برای خرید این محصول مناسب است. می‌توان با پرداخت 3 میلیون و 763 هزارتومان، ظرف یکسال نسبت به بازپرداخت این وام اقدام کرد.

ظرفیت 10.5 کیلویی این محصول، نگرانی اهالی منزل برای شستشوی لباس‌ها با حجم زیاد را بی‌معنا می‌کند. این ماشین لباسشویی با 16 برنامه شستشو، بسیار کارآمد است. ماشین لباسشویی وست پوینت در کنار قابلیت شستشوی انواع لباس‌ با جنس‌های مختلف، شستشوی مخصوص البسه کودک نیز دارد و به بافت حساس لباس کودک آسیبی وارد نمی‌کند.

ماشین لباسشویی وست پوینت مدل XQG90-1401-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتربستدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز