5 ماشین لباسشویی مناسب برای شستن پتو + قیمت

ماشین لباسشویی برای شستن پتو
لست سکند

اگرچه ماشین‌ لباسشویی کار شستن لباس را برای همه راحت کرده، اما شستن پتو با هر دستگاهی ممکن نیست. اگر قصد دارید پتوها را نیز در خانه بشویید، باید بدانید که معمولا لباسشویی‌هایی با حجم مخزن بیشتر از 7 کیلوگرم برای این کار مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش، با جست و جو در وب‌سایت دیجی‌کالا، 5 مدل ماشین لباسشویی با حجم مخزن ۱۰ کیلوگرم و مناسب شستن پتو و لباس‌های سنگین را معرفی می‌کند.

لباسشویی فریدولین مدل SW100 New Version

موتور لباسشویی فریدولین می‌تواند در هر دقیقه 1350 دور بچرخد و این یعنی از قابلیت شست‌وشوی سریع برخوردار است. با ظرفیت 10 کیلوگرمی، شما همچنین می‌توانید برای شستن پتو و پارچه‌های سنگین مثل پرده، روفرشی، روتختی هم از این ماشین لباسشویی استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های ماشین لباسشویی فریدولین این است که وزن کمی دارد و ابعاد این دستگاه هم ۹۹۱×۵۸۰×۵۸۰ است که در مقایسه با دستگاه‌های دیگر حجم کمتری را اشغال می‌کند. همچنین درب آن از بالا باز می‌شود که اگر نمی‌توانید خم شوید، این گزینه برایتان مناسب است.

قیمت این دستگاه در زمان نگارش این مطلب، 4 میلیون و 150 هزار تومان است که در مقایسه با نمونه‌های دیگر با ظرفیت ۱۰ کیلوگرم، مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود. با وجود این اگر میزان مصرف انرژی برایتان اهمیت دارد بهتر است سراغ گزینه‌های دیگر بروید. زیرا این ماشین لباسشویی در رده B قرار دارد و میزان مصرف آب آن هم در رده D قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی

بیشتر بخوانید:

لباسشویی بوش مدل WAX32MXO

ماشین لباسشویی بوش مدل WAX 32MX0 از رده انرژی A برخوردار است و سرعت چرخش موتور آن ۱۶۰۰ دور در دقیقه است. این ماشین لباسشویی از قابلیت Intensive Wash استفاده می‌کند و اگر لباس‌هایتان بسیار کثیف باشد، می‌توانید تمیزی لکه‌های سخت را به این ویژگی بسپرید.

اگر به استفاده از ابزار هوشمند در منزلتان علاقه‌مندید، ماشین لباسشویی بوش مدل WAX 32MX0 برایتان یک گزینه مناسب است. این دستگاه به گوشی هوشمند متصل شده و می‌توان از طریق گوشی آن را روشن و برنامه شستشو برایش تنظیم کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های این ماشین لباسشویی این است که قفل کودک دارد، پس اگر نگران این هستید که کودکتان تنظیمات دستگاه را تغییر دهد یا آن را روشن کند، با انتخاب این مدل، خیالتان از این بابت راحت می‌شود.

قیمت این محصول ۵۰ میلیون و 273 هزار تومان است و ظرفیت ۱۰ کیلوگرمی دیگ آن امکان شستن پتو را برایتان فراهم می‌کند.

ماشین لباسشویی بوش

 

لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل N10700

سرعت چرخش موتور لباسشویی نیمه اتوماتیک اینترناسیونال، ۴۰۰ دور در دقیقه است که شاید در مقایسه با مدل‌های قبلی، کمی آهسته به شمار رود. اما این ماشین لباسشویی قابلیت تنظیم زمان دارد و همچین می‌توانید حین کار کردن هم به آن لباس اضافه کنید. مخزن 10 کیلوگرمی این دستگاه، به شما امکان شستن پتو را نیز می‌دهد.

این دستگاه با قیمت ۶ میلیون و 120 هزار تومان عرضه می‌شود.

لباسشویی نیمه اتوماتیک اینترناسیونال

لباسشویی تی سی ال مدل TWT-104BI/SBI

مخزن لباسشویی تی سی ال، ۱۰ کیلوگرم است که می‌توانید از آن برای شستن پتو و همچنین لباس‌های ضخیم و سنگین استفاده کنید. با وجود این، امکان شستن لباس‌های ابریشمی و ظریف یا لباس‌های نخی و کتان هم در این ماشین لباسشویی وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های لباسشویی تی‌سی‌ال می‌توان به سیستم كنترل سر ریز آب (Over Flow)، درام كریستالی جهت مراقبت از الیاف پوشاك (Honeycomb)، سیستم هوشمند تعادل خودكار البسه (Auto Balance) و برنامه شستشوی خودكار دیگ (Drum Clean) اشاره کرد.

سرعت چرخش موتور این دستگاه، 1400 دور در دقیقه است و با قیمت 21 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی تی‌سی‌ال

لباسشویی ایکس ویژن مدل TV102-AWD

موتور ماشین لباسشویی ایکس‌ویژن، از سرعت چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه برخوردار است. همچنین درب این لباسشویی از بالا باز می‌شود. ظرفیت دیگ این ماشین 10 کیلوگرم است که امکان شستن پتو و لباس‌های سنگین را فراهم می‌کند.

لباسشویی ایکس‌ویژن با قیمت ۲۲ میلیون و 476 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ایکس‌ ویژن

اگرچه ماشین لباسشویی‌های با حجم دیگ بالا امکان شستن لباس‌های سنگین و پتو را فراهم کرده‌اند، اما باید بدانید برخی از پتوها را نمی‌توان در لباسشویی انداخت. بنابراین پیش از شستن پتو در ماشین لباسشویی، حتما به برچسب‌هایی که روی پتو آمده دقت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز