بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار (بهار 1402)

لست سکند

ماشین لباسشویی جزو لوازم خانگی بادوام است و افراد معمولا تا چندین سال نیازی به تعویض آن ندارند. به همین دلیل لازم است از بهترین مدل‌های موجود در بازار تهیه شود تا بیشترین میزان کارایی را داشته باشد. تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار باعث شده افراد هنگام انتخاب دچار سردرگمی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی و مقایسه محصولات می‌توانند کاربران را در انتخاب بهینه راهنمایی کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از بهترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار می‌پردازد:

ماشین  لباسشویی ال جی مدل J5

این ماشین لباسشویی ال جی دارای ظرفیت شست‌وشو 9 کلیوگرمی است و برای استفاده خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. تکنولوژی‌ ترکیب حرکت‌های بهینه‌ قابلیت شست‌وشو هر نوع لباسی را بدون آسیب رساندن به آن فراهم می‌کند. این لباسشویی از تکنولوژی عیب‌یاب هوشمند برخوردار است که با نصب برنامه به روی گوشی به راحتی می‌توان آن را بدون نیاز تعمیرکار عیب‌یابی کرد. یکی دیگر از مزیت‌های این ماشین لباسشویی امکان نصب برنامه‌های شست‌وشو جدید است. این محصول فاقد تسمه است و دیگ را به صورت مستقیم به چرخش در می‌آورد و به همین دلیل در حین شست‌وشو صدا و لرزش زیادی ایجاد نمی‌شود. این محصول به قیمت 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی پاکشوما TFU-66100

این ماشین لباسشویی پاکشوما دارای طرفیت شست‌شو شش کیلوگرمی است و دارای 20 برنامه مختلف برای شستن انواع لباس است. موتور یونیورسال این لباسشویی دارای سرعت چرخش هزار دور کامل در دقیقه است. برنامه نایت واش به کاربران اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز از این دستگاه استفاده کنند. برنامه شست‌وشو در 15 دقیقه نیز یکی از مزیت‌های این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما است. این دستگاه دارای رتبه انرژی ++A است و به قیمت 12 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‎‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی بوش مدل WAW32560GC

این ماشین لباسشویی بوش دارای ظرفیت شست‌وشو 9 کلیوگرمی است و به دلیل اصلاحات انجام‌شده در این مدل، راندمان بالا و صدا و لرزش بسیار کمی دارد. این لباسشویی از تکنولوژی اینورتر بهره‌مند است که تا حد قابل توجهی مصرف انرژی این دستگاه را کاهش داده است. 14 برنامه شست‌شو در این دستگاه قرار گرفته است که امکان پاکسازی همه نوع الیاف را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای سرعت چرخش دیگ تا هزار و 600 دور است و به سرعت لباس‌ها خشک می‌کند. این مدل از ماشین لباسشویی بوش به قیمت 38 میلیون تومان به فروش می‎رسد.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71137 ظرفیت 7 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی از سری هارمونی هفت کیلوگرمی است که از موتور یونیورسال بهره‌کند است. این لباسشویی دارای 15 برنامه مختلف شست‌وشو است که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند از آن استفاده کنند. این سری مجهز به فناوری نانو سیلور است که از آن برای میکروب‌زدایی لباس‌ها استفاده می‌شود. سرعت موتور این دستگاه هزار دور در دقیقه است و در این محصول به سمت چپ باز می‌شود. این ماشین لباسشویی به قیمت 14 میلیون تومان قابل تهیه است.

ماشین لباسشویی دوو مدل LIFE DWK-Life821TB

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت شست‌وشو هشت کیلوگرمی است و مجهز به فناوری نانو سیلور است که به کمک آن باکتری‌های لباس‌ها را از بین می‌برد. در این دستگاه تسمه‌ها از موتور حذف شده و به جای آن موتور به صورت مستقیم به دیگ لباسشویی وصل شده است. این ویژگی باعث صرف‌جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر دستگاه شده است. سیستم جباب‌ساز این دتسگاه مواد شوینده را به داخل لباس‌ها منتقل می‌کند و باعث افزایش کیفیت و شست‌وشو می‌شود. این لباسشویی رده مصرف انرژی +++A دارد و تا 35 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. این محصول به قیمت 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواال جیبوشپاکشومادوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز