ارزان ترین تلویزیون های اسنوا موجود در بازار چند؟

با افزایش قیمت لوازم خانگی بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. تلویزیون جزو لوازم برقی بادوام محسوب می‌شود و معمولا تا چند سال نیازی به تعویض آن نیست. در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی امکانات جدیدی به تلویزیون‌ها اضافه شده است و تنوع برندهای موجود در بازار نیز انتخاب را دشوار می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی محصولات و مقایسه قیمت‌ها، کاربران را در انتخاب خود راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین تلویزیون‌های اسنوا موجود در بازار می‌پردازد:

تلویزیون اسنوا مدل SLD-32NK12000M

این تلویزیون 32 اینچی با صفحه تخت تولید می‌شود و توان کلی خروج صدا آن 15 وات است. در این دستگاه دو درگاه اچ دی ام آی و یک درگاه یو اس بی وجود دارد. این تلویزیون دارای قابلیت تایم شیفت است که به کمک آن می‌توانید یک برنامه را از قبل ضبط کنید و دوباره مشاهده کنید. کیفیت تصویر این دستگاه اچ دی است. این مدل قابلیت اتصال به اینترنت ندارد و برای افرادی که توقعات زیادی از یک تلویزیون ندارند، مناسب است. این تلویزیون اسنوا به قیمت پنج میلیون و 740 هزار تومان قابل تهیه است.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-32SA1220

این تلویزیون 32 اینچی یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اسنوا است که دارای رزولوشن تصویر 720×1280 است. این محصول با صفحه نمایش تخت و تکنولوژی مگاسنترا وارد بازار شده است. این محصول قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های صوتی و تصویری مختلف را دارد که یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل اقتصادی است. این دستگاه دارای گیرنده دیجیتال است و یک پورت یو اس بی و دو پورت اچ دی ام آی در این دستگاه قرار داده شده است. این محصول مجهز به سیستم تولید صدا دوگانه است که باعث افزایش کیفیت صدا می‌شود. قابلیت ماشین زمان نیز امکان ضبط و مشاهده مجدد برنامه‌های مورد علاقه را فراهم می‌کند. این دستگاه به قیمت شش میلیون و 100 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-32NK12000M

این تلویزیون 32 اینچی زاویه دید 178 درجه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان مشاهده صفحه نمایش وسیعی را فراهم می‌کند. سیستم صورتی دوگانه این محصول با دو بلندگو در مجموع 20 وات صدا تولید می‌کند. در این دستگاه دو درگاه اچ دی ام آی و یک درگاه یو اس بی قرار گرفته است. پایه این تلویزیون از نوع رومیزی است ولی قابلیت اتصال به دیوار نیز وجود دارد. این تلویزیون به قیمت شش میلیون و 850 هزار تومان به فروش می‌رسد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا SLD-40NY13400

این تلویزیون به دلیل ابعاد کوچک برای محیط‌های کوچک مثل اداره، کلاس درس و یا خانه‌های کوچک مناسب است. در این تلوزیون دو بلندگو هشت واتی در لبه پایینی قرار دارد که صدا باکیفیت تولید می‌کند. در این محصول سه قابلیت مهم و کاربردی قابلیت ضبط برنامه‌ها، راهنمای الکتریکی برنامه‌ها و ماشین زمان در این دستگاه قرار داده شده است. زاویه دید این تلویزیون 170 درجه است و در حالت عادی مصرف برق 50 واتی دارد. این محصول به قیمت هشت میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‎رسد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل SLD-43NK13000M

این تلویزیون دارای رزولوشن تصویر 1920×1080 است و کیفیت تصویر فول اچ دی را برای کاربران عرضه می‌کند. این محصول در سایز 43 اینچی تولید می‌شود و دارای سه درگاه اچ دی ام آی و دو درگاه یو اس بی است. صفحه نمایش این دستگاه به صورت تخت است و توان خروجی کلی صدا این محصول 20 وات است. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت ندارد و به قیمت 10 میلیون و250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز