بهترین قهوه ساز های بازار تا 5 میلیون تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

بسیاری از افراد روز خود را با یک فنجان قهوه آغاز می‌کنند و قهوه‌ساز در مدت کوتاهی قهوه باکیفیت آماده می‌کند. قهوه‌ساز در زمان و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کند و به کمک آن می‌توان انواع مختلفی از قهوه حرفه‌ای را تهیه کرد. انواع مختلفی از قهوه‌ساز در بازار با امکانات متفاوتی وجود دارد و افراد ممکن است نتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی و مقایسه محصولات می‌توانند کاربران را در انتخاب محصول مورد نظر راهنمایی کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج قهوه‌ساز با بودجه پنج میلیون تومان می‌پردازد:

اسپرسو ساز زیگما Zigma RL-222

اسپرسوساز زیگما یک دستگاه کاملا کاربردی برای مصارف خانگی و یا استفاده در کافه‌های کوچک است. این دستگاه دارای 222 قدرت بخار و 15 بار مصرف است. این محصول لوله‌های بخار از جنس فولاد ضدزنگ دارد و قدرت دستگاه 850 وات است. از قابلیت‌های این محصول تنظیم میزان غلظت قهوه و حالت آماده به کار است. این محصول دارای دو نازل قهوه و سیستم خاموشی خودکار است. کاربران با این دستگاه می‌توانند اسپرسو، لاته، موکا، کاپوچینو و ماکیاتو تهیه کنند. این اسپرسوساز زیگما به قیمت دو میلیون و700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپرسوساز ندوا مدل 158

این مدل از اسپرسوساز ندوا دارای کرما و فشار بخار 20 بار و ظرفیت 850 وات است. مخزن آب 1.6 لیتر ظرفیت آب دارد و دستگاه مجهز به نشانگر فشار پمپ، سیستم قطع دستی و نازل تولید بخار و آب جوش است. این قابلیت‌ها باعث شده تا بتوان از این دستگاه برای تولید کاپوچینو، کف شیر و انواع نوشیدنی‌های گرم استفاده کرد. این اسپرسوساز برای مصرف خانگی و یا استفاده در ادارات و کافه‌های کوچک مناسب است و به قیمت سه میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اسپرسوساز مباشی ME-ECM 2031

این مدل از اسپرسوساز مباشی دارای فشار بخار 20 بار و توان مصرفی هزار 100 وات است. بدنه این محصول از استیل ضد زنگ و پلاستیک فشرده است و مخزن آن یک و نیم لیتر ظرفیت دارد. در این قهوه‌ساز یک دکمه برای عصاره‌گیری و یک دکمه برای تولید بخار تعبیه‌ شده است. یکی از قابلیت‌های این محصول ویژگی گرمکن فنجان است. طراحی زیبا و کاربردی این دستگاه باعث شده که به یکی از پرطرفدارترین محصولات مباشی تبدیل شود. این قهوه‌ساز به قیمت سه میلیون و 800 هزار تومان قابل تهیه است.

اسپرسوساز تمام استیل 15 بار نوا مدل 147

این اسپرسوساز دارای توان مصرفی 850 وات و 15 بار قدرت است. مخزن این دستگاه دارای ظرفیت 1.7 لیتری است و برای مصارف خانگی و اداری مناسب است. بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و در برابر رطوبت و آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم است. یکی از مزیت‌های این محصول داشتن فیلتر آب است که از ورود رسوبات به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. کاربران با استفاده از این دستگاه می‌توانند انواع مختلفی از اسپرسو،کاپوچینو و لاته را تهیه کنند. این اسپرسوساز نوا به قیمت چهار میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپرسوساز گوسونیک مدل GEM-870

این اسپرسوساز هزار و 200 وات توان مصرفی و 1.8 لیتر ظرفیت مخزن آب است. یکی از مزیت‌های این محصول صرفه‎جویی در انرژی و سیستم خاموشی خودکار است. این دستگاه از قابلیت‌های تنظیم میزان بخار به صورت دستی، کاپوچینوساز، تولید کف شیر و قابلیت استفاده از پودر قهوه را دارد. سینی چکه‌گیر تعبیه‌شده در این دستگاه برای نظافت بیشتر کاربرد دارد. این اسپرسوساز به قیمت سه میلیون و 560 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : گوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز